Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Смяна реле горивна помпа


CAKA

Recommended Posts

В следващите няколко стъпки ще опиша как се подменя реле на горивна помпа Skoda Octavia 2, 1,9 tdi

Проблемът ми беше, че както си карам изведнъж колата изгася и те оставя на пътя. Колкото и да въртиш след това няма палене докато сама не си реши (Ден, два след като е спряла).

За да установим проблема започваме в следния ред.

1. Уверете се, че всички предпазители и в купето и под капака са здрави. Особено номер 27 (предпазител за горивна помпа).

2. Уверете се, че акумулатора ви не е по стар от 4 години и имате изправен Алтернатор (Може акумулатора да ви пада в движение).

3. Проверете помпата в резервоара дали работи. Проверява се след като с 2 жици подадете ток от акумулатора на пин 1 и 5 на помпата. Обърнете внимание кое е + и - на пиновете (- е към заоблената част на конектора а + към задната по правоъгълната).

4. Ако работи пристъпваме към разфасовката на таблото.

5. Махаме малките лайсни от двете страни на волата (Дърпаме ги на щипки са).

 

http://dox.bg/files/dw?a=87a4d321a5

 

6. Лявата лайсна се маха след като извадите ключа на фаровете, което става по следния начин. Както е в позиция 0 го натискате надолу и го поставяте м/у позиции 0 и 1 след което дърпате към вас.

 

http://dox.bg/files/dw?a=9356048c38

 

7. Под лайсните ще видите болтове за развиване (Кората има 5 болта). 2 са до волана под лайсните, 2 са до педалите в долната част на кората и 1 има при предпазителите

 

8. Болта до ключа

http://dox.bg/files/dw?a=2dffedcddd

 

9. Болта до педалите

http://dox.bg/files/dw?a=3c6d107833

 

10. Болта при предпазителите

http://dox.bg/files/dw?a=99cd38abc7

 

11. След като свалите болтовете издърпайте кората към вас и леко нагоре.

12. Под кората ще видите релетата

http://dox.bg/files/dw?a=db32923085

 

13. Долната планка има надписи до релетата които са за (Клаксон, помпа чистачки, подгряване задно стъкло и др.)

14. На горния ред ще видите 2 релета. Голямото обозначено с 53 е Главното реле което захранва останалите, а до него има едно малко реле номер 449 това е релето за помпата.

15. Тестваме ги като даваме на контакт и очакваме те да щтракнат.. Понякога релето изтърваше котвата си и го смених със същото ново 16 лв

16. След подмяната затваряте кората по обратния ред, като първо започнете от болтовете до педалите. Останалите сами ще се напастнат.

17. След като сте затворили кората и сте сложили лайсните наведете се под кората до педалите и наместете защитния стиропор. Въздухопроводите трябва да минат през отворите му.

18. Надявате се да не ви изостави пак някъде по пътищата.

 

Успех на ентусиастите.

Време за разглобяване 5 мин

Време за сглабяне 20-30 мин и малко псувни.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.