Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Серво на волан


CAKA

Recommended Posts

Здр.

Някой знае ли къде се намира серво (мотор ли е какво е) блок за волана?

Днес ми светна сервото след смяна на четките та генератора и хидравликата изчезна. 

Воланчето свети червено и показва грешка (липсва връзка със серво модула). Предпазителите са OK и през тях има 12V напрл

 

Покажете ми къде се намира този модул, моторче ли е каквото е тамл

 

Лен ден

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По спомен ако не бъркам това се получаваше при разкачане на акумулатора. Няколко завъртания пълен ляв, пълен десен и обратно три - четири пъти и се оправя. Пробвай. Про О2 FL е така но пък не помня воланчето червено или жълто светеше. Но пак казвам пробвай.

Редактирано от ivanstoyanovvvv
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Проблема е след откачане и закачане на акумулатора, но до сега си светеше нормално жълтия волан и след като подкарам се оправя веднага.

Обаче днеска ми се наложи да сменя едни биалети и тикали колата в гаража. След което като завъртели ключа то им светнал ESP и волана. И БАШ майсторите решили, че това са грешки и закачили компютъра и ги изтрили ръчно вместо да подкарат колата (Не били виждали такава кола която да светят така лампите). След което волана се е вдървил и вече не се разпознава серво модула.

 

Може ли да са прецакали нещо по ECU-то та да се шашка и да не разпознава вече модула или може и найстина да е изгоряло сервото(Моторчето или там каквото е)?

Според тях е моторчето и искали да го проверят (Но не са знаели къде се намира).

 

Аз се хванах за главата и понеделник съм в сервиза им да си оправя сам колата. Че ще ми сменят нещо здраво като гледам как са почнали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разкачи акумолатора за 10-20 мин. ако имаш повече време и за повече.  закачаш палиш, и в рамките на 30 секунди от старта въртиш пълен ляв държиш 3-4 секунди с лека сила въртиш десен докрай с леко сила и може се оправи. но е в диапазона от 30 секунди операцията след старт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разреших проблема със сервото на волана (и други проблеми като гаснене по време на движение). Проблема се указа в самата кутиа с предпазителите под капака на двигателя. Но не тези предпазители които са познати на всички  (цветните), а на самите кабели влизащи в кутията има едни номерца (150, 200, 80, 50). Тези номерца били също предпазители, а не само маркировки. Бяха разхлабени и от време на време спира захранването за някои части на колата (серво или двигател)

 

Така изглеждат

http://dox.bg/files/dw?a=5b698e11cf

 

Надявам се да съм бил полезен.

Редактирано от CAKA
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.