Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Мнение за конкретна обява за Yeti 2.0 TDI 170 коня втора ръка


steich

Recommended Posts

Здравейте!

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=2&act=4&adv=21508836199255890&slink=53ty01

Моля за мнение относно конкретната обява, какво е добре да се огледа с оглед на изминатите километри.

DPF-а е ясен, дюзи може би ... дали се ремонтират или ако са зле само нови ?

Моля някой да ме ориентира за разход на гориво, тъй като не намерих информация за този мотор.

Благодаря за информацията.

Редактирано от steich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи с кой двигател е. Това може да се види в талона, След това в интернет има много информация. Общо взето, дюзите ако са пиезо, само нови.Не се рециклират. Ако са соленоид рециклирането излиза около 300лв на брой.

Не изглежда зле, но трябва да се погледне на място.

 

Ако не държиш изрично на дизел,аз бих погледнал тази:

 

http://skodaclub.bg/forum/index.php?/topic/54720-%C5%A1koda-yeti-18-tsi-4x4-adventure/

Редактирано от Kograman
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно разхода - предполагам не е много по-различен от моя двигател. При мен извънградско е между 5 и 6. Ако я натискаш повече и караш повече по магистрали със 140 може да бъде и между 6 и 7. За градско - много зависи в какви задръствания се кара. Докарвал съм го между 6 и 7, но често е и между 7 и 8. При бензина (1.8) мисля че разхода върви +2/+3 нагоре (доколкото съм чел в други теми като е обсъждано).

 

За обявата - не изглежда лошо колата. Има навигация, а-у. Също така обаче е и доста карана - за 6 години по 40к+ км на година. Не че е нещо ненормално - аз дето не карам по мое мнение твърде много навъртам по 20к на година.

 

Иначе аз също бих погледнал и предложението на колегата за бензиновото Йети. Не за друго - първи собственик, чистичка и пазена изглежда. По-нова е с 2 години, има още малко гаранция и е под 100к км. Разбира се не я купувам аз, така че със сигурност ти би могъл по-добре да си направиш сметката, в зависимост от това колко караш, дали по-ниския разход на гориво при дизела за теб е важен. Както и първоначалната разлика в цената.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата не е за мен, тъй че изискването е да е дизел. Днес ходих да я гледам, не стигнах до по задълбочен оглед. Много беше омазана външно, само където не беше боядисвана с валяк ... отказах се тотално. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ниската цена, никога бе лъже. Бих обърнал пак внимание на бензиновата на колегата.Двигателя е от година, която би трябвало да са отстранени проблемите.

Отделно на Супърб тази бензинка, дава разход около 6 на дълго, ако се кара нормално.

Защо, толкова се иска дизел?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Общо взето, дюзите ако са пиезо, само нови.Не се рециклират. Ако са соленоид рециклирането излиза около 300лв на брой.

 

Тия проблеми за които загатваш са на помпа дюза 170 PS.

 

Yeti ot 2011 e с комън реил мотор - едно към едно като твоя. Там соленоиди няма :)

 

Като цяло се водят безпроблемни двигатели, слабите места са EGR  и DPF. И двете безпроблемно се ампутират заедно със съвестта :)

 

Обаче трябва добре да се огледа, защото колата е на доста километри. Но пък са истински. Освен споменатите два агрегата, на тази кола е добре да се внимава със съединител, раздатка и халдекс, както и компресор на климатика. Друго не се сещам.

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля че е така. Това са кодовете на двигателите:

CBBB
 

  • From about 2007
  • 125 kW @ 4200 min-1 / 350 Nm @ 1750-2500 min-1
  • EU4 (EU5 Skoda SSP 80) emissions regulation
  • Common-Rail piezo controlled injectors (110-148 V)
  • Aluminium intake manifold with swirl flaps


CFGB
 

  • From about 2011
  • 125 kW @ 4200 min-1 / 350 Nm @ 1750-2500 min-1
  • EU5 emissions regulation
  • Common-Rail solenoid valve controlled injectors (12 V)
  • Plastic intake manifold without swirl flaps
  • Some of EGR channel running through the cylinder head.
  • Some with SCR-System

От тук се вижда че първият е комън рейл, но с пиезо дюзи. Моят в вторият, със соленоид.

Редактирано от Kograman
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда соленоиди са, прав си. Аз си мислех че и ние сме с пиезо дюзи. Преди време бях чел, че няма как да се докара евро5 без пиезо дюзи, соленоида е бавен. Ама явно можело.

 

Yeti от 2011 също излиза че е с cfgb.

 

Сори за спама. Значи до 2007-2010 се е смятало, че само с пиезо дюза може да се докарат в норма емисиите. Ама с дпф и егр хватки успяват да ги смъкнат дотолкова, че пак се връщат на соленоиди след 2010-2016. Сега за евро 6 май пак отиват на пиезо дюзи... По бързи са и позволяват по прецизно дозиране. И са по тихи. Но с по чупливи, факт.

 

А аз се чудех що на Супърба му чувам дюзите... Пък те били ел. магнитни. Мерси, научих нещо ново.

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм...тея двигатели не са ли при Супърб само?

Аз като оглеждах за Yeti т’ва съм запазил като кодове за 125кВ. Може и да греша, ама т’ва помня аз.

А за комкретната кола - май ще се търси друга като чета :)

CEGA 2.0 170 - Octavia & Yeti (Yeti to Week 22/10)

CFJA 2.0 170 - Yeti from Week 22/10

 

CBBB 2.0 170 - Superb to Week 22/10

CFGB 2.0 170 - Superb from Week 22/10

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.