Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Лампа на антифриза


vladkant

Recommended Posts

Здравейте, впоследните 2 дни температурата беше ниска и шкодилака ми припомни един стар проблем който бях забравил.

При първо палене и незагрял двигател лампата на антифриза започва да мига в червено и пищи няколко пъти, при последващо палене на загрял двигател нито свети нито пищи. Антифриз има.

Един приятел ми беше казал че датчика в казанчето натрупва нещо като котлен камък и датчика не отчита че има течност- възможно ли е това да е проблема или да трся другаде.

Благодарско предварително :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет, колега :)

Мисля, че няма шкодичка от първото поколение която да не страда от този проблем :D

Най-вероятно и при теб проблемът е точно в това :)

Редактирано от SawBass
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах същия проблем миналата зима , датчика в казанчето се " бъзикаше " .Решението : почистване или смяна на казанчето .При мен проработи първия вариант .

Успех !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет :)

 

И при мен го имаше туй нещу :D

 

карах така известно време, но миналата зима се задълбочи проблема.. Започна да губи антифриз при каране с над 2500об./мин. Не вдигаше и работна терепетура :D като пуснех топлото, в колата замирисваше на шарена сол. Започнах поетапно отстраняване на възможните причинители и се оказа (както обикновено) комплексен проблем.

 

1. Термостата сменихме - вдигна температурата, но остана духането на антифриза.

 

2. Сменихме радиаторчето на парното - миризмата изчезна (спукано беше радиаторчето) Ала продължи да зачезва антифриза.

 

3. При смяната на ангренажа вдигнахме и главата и оппалянка-а-а - м/у 2 и 3 цилиндър гарнитура няма-а-а.. Айде, кака, нова гарнитура и газ до дупка ;)

 

Цяло лято - без проблем, макар да ми направи впечатление, че нивото на антифриза леко поспадна.

 

Оня ден паля и познатия дразнещ звук, гарниран с лампата.

 

Вдигам капака и що да видя - паднало под минимума нивото на антифриза, и след час, при загрял двигател, долях до малко над максимума. Оттогава досега няма драми. Но нека видим като настане студ как ще е.

 

Допускам, че лятото, понеже го разредихме антифриза (по спомен) е нямало проблем заради температурата. Но при тия по-студени дни миналата седмица, се е свил. Надявам се това да е, а не да е крива главата и пак да духа изпомежду някои цилиндри. За по-сигурно проверих - при работещ двигател и достигната работна температура отвих капачката на разш. казанче - няма мехурчета. Което би трябвало да е добре.

 

А и капачката на разш. казанче смених - ей тъй - за спорта.

 

will check what happens :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен не губи антифриза, термостата е сменен това лято, парното съм доволен така че мисля само да го зачистя датчика.

Гледах го и има "налепи" по жиците които са в казанчето, утре ще почиста и ще пиша за резултата :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.