Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

В търсене на читав застраховател


sauber

Recommended Posts

Колеги, привет,

Видях, че са дискутирани отделни теми по конкретни застрахователи и казуси.

Иска ми се обаче да направим една дискусия, която да помогне на мен (пък и надявам се на много други) на тема "В търсене на най-читавия застраховател в България".

Последните години съм клиент на Евроинс с 5-6 автомобила. Каско, ГОто, както и някои други застраховки са ми там. Имал съм доста събития. Катастрофи, паркинг щети, а и едно откраднато МПС. Всичко вървеше гладко, даже невероятно добре, като когато съм го споделял с хора тук във форума са се изненадвали много. Някак си повечето хора имаха много негативно виждане за тази компания, което беше в тотален противовес с моя опит. И така до преди 2-3 месеца, когато и аз установих, че Евроинс са абсолютни мършляци (не се извинявам за думата).

Няколко щети ми бяха отказани поради абсурдни причини, като не виждам смисъл да влизам в детайли. Други пък изплатени с абсурдни суми (в общия случай 35-40% от реалната стойност на ремонта).

Чашата преля, когато наскоро някой блъсна една от служебните Мазди, като пострадали са предна лява врата, преден ляв калник, предна броня, както и преден ляв фар. Калника, вратата и бронята са много лесни за отстраняване. Стува по 200 лв. на парче и чрез възлагателно писмо колата замина в техен сервиз (не доверен, а техен). Еврохолд, под чиято шапка са Евроинс, Мазда, както и въпросният сервиз е кораба майка. Та напрактика и трите точки, в които имам приключение са собственост на една и съща компания (на която компания между другото, в последните 4 години сме оставили към 400 000 лв. за автомобили и застраховки).

Фара, който е увреден и е за подмяна е на скромната стойност от 3600лв. в Стар Моторс (Мазда България). За сверка, в Мазда Швеция е 10 000 шведски крони, което е грубо около 2000 лв. За допълнителна сверка, в Мазда Гърция е 865 EUR. Това, че ценовата политика на Стар Моторс е меко казано странна си е тяхна работа. Проблема обаче е, че Евроинс, имат клауза, че при настъпило застрахователно събитие, за което липса протокол от какъвто и да е орган или двустранно констативен, те покриват ДО 10 % от застрахователната стойност на автомобила, но НЕ ПОВЕЧЕ от 3000 лв. Тоест имам каско, ама до някъде.

 

Та, хайде сега да ви замоля, давайте ЛИЧЕН опит, който имате с различните застрахователи и ми помогнете да си намеря нов такъв! Предпочитам да работя директно със застрахователя, а не през брокер. Да не кажа даже, че направо държа за последното!

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

До преди 4-5 години бях при Армеец (КАСКО и ГО) и никога не са ми правили проблеми при завеждане на каквито и да е щети (в т.ч. и без констативен или двустранен протокол). Само че последно време май подочувам от тук от там, че се циганят за някои неща.

В момента съм при Алианц (пак КАСКО и ГО). До момента не са ми правили каквито и да е ингели.

Искам само да отбележа, че и при двете застрахователни дружества колите, които са били застраховани всъщност не са били съвсем мои, а лизингови (застраховките им там са били в лизинговия период). Това може и да има някакво значение...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....

В момента съм при Алианц (пак КАСКО и ГО). До момента не са ми правили каквито и да е ингели.

Искам само да отбележа, че и при двете застрахователни дружества колите, които са били застраховани всъщност не са били съвсем мои, а лизингови (застраховките им там са били в лизинговия период). Това може и да има някакво значение...

 

Поздрави

 

Няма значение дали са лизингови, служебни или на твое име Алианц са много точни и с тях никога не съм имал проблем. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих казал Алианц и ДЗИ. в интерес на истината , според мен всичко що не е Българско е добре.
Аз все още не мога да повярвам,че има хора ,които се застраховат в БулИнс примерно.

Друго , което не мога да разбера е защо всеки си мисли,че когато плати ниска ГО или ниско КАСКО е уцелил кьоравото.

Логично е колкото е по ниско каското , токова по куцо би било.

Съответно е и с ГО. Хората , които плащат ниско ГО , дават ли си сметка , че ако някой друг ги удари и тои е с ефтино ГО , застрахователя няма да плати много. респективно ако всички плащаме по високи ГО , при удар ще се изплатят повече пари

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В нашата фирма се изтърколиха най-скъпите возила.
От Хюндай, през Мерцедес, Ауди, Ровър Спорт, Порше.... Инфинити.

Всички са били (и са) застраховани в Алианц.
Кражби не сме имали, но при всякакви други случаи не е имало проблеми.
Помня, с чисто ново А6 олроуд 2016 г. на 1 седмица с над 130 км/ч удариха куче. Предницата беше помляна.
В сервиза на Порше го направиха като ново.
Колите са били на всякакъв вид лизинг.

Личните ми коли също винаги са били зстраховани в Алианц. Не съм имал проблем.
Дори при над 10 годишна кола с каско "Алианц на път" ми платиха ремонта (преден ляв калник + 1 врата + прагове и боядисване) без проблем.
При това се съгласиха да е с оригинални, а не алтернативни части, но в техен доверен сервиз.


 

Редактирано от komitoff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм през брокер в ДЗИ и доверен сервиз. Когато нямам време ползвам брокера и той ми движи нещата с огледите. Като имам време ходя сам на място. И в двата случая проблеми не съм имал никакви.

Последният път забелязах, че ДЗИ имат онлайн услуга за саморегистрация и като отидеш на оглед минаваш по "бърза пътечка", което ако работи ще е яка екстра.

Преподписването на КАСКО-то става само по документи без да се минава през застрахователя.

 

Относно бул. лев и всякакъв друг вид инс ... наистина нямам идея как хора се застраховат при тях ... макар че бях чул, че всяко каско се презастрахова при тях.

За ГО наскоро чух, че имало компания "Дал бог живот и здраве" ... да дава господ да не се засичам с тях, защото подозирам, че брокера им е арменския поп.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да вметна само, че всички български ЗК се презастраховат навън. Тоест те не са баш ЗКта, ами са нещо като едрови брокер, но това е друга тема.

Въпрос отностно Алианц. Може ли да снимат автомобилите първоначално там където се сключват полиците или се ходи нейде на еди какво си лелина?

Виждам че сравнително близо до мен имат офис на бул. Пушкин. Мисля да ги чекирам тия дни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги , не си мислете , че този , който плаща е добър застраховател , че този , който не е под българска шапка също ... всички работят по кодeкса за застраховане , той е писан от и за застрахователи и на никой не му пука за застрахования .
Всички си имат кусури - Алианц работят на много висок процент (поне за лизинговите автомобили) , ДЗИ е една тежка и бюрократична машина и т.н.
Аз лично преди години си избрах един *.инс , защото брокера беше вътрешен човек и проблем с плащания не съм имал.
Сега смятам и един стар отпадък да застраховам и пак ще е през познат и ще е където каже и където има позиции и пак заради отношението ... да наистина в централата на Алианц като отидох ми дадоха възлагателно писмо с всички щети и казаха , че с него мога да си ги отстранявам в какъвто ред искам , но вече си имам едно на ум благодарение на един толуп .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да вметна само, че всички български ЗК се презастраховат навън. Тоест те не са баш ЗКта, ами са нещо като едрови брокер, но това е друга тема.

Въпрос отностно Алианц. Може ли да снимат автомобилите първоначално там където се сключват полиците или се ходи нейде на еди какво си лелина?

Виждам че сравнително близо до мен имат офис на бул. Пушкин. Мисля да ги чекирам тия дни.

Снимат навсякъде. Възлагателното писмо вече важи 2 (или 3... не помня) години.

Ако има застрахователно събитие си имат телефон за завеждане на щети, ако си възпрепятстван за 2-дневния срок.

Друго, което ми направи впечатление преди 3 месеца е, че като завеждаш щета вече не се пише на ръка.

Имат едни специални скенери, всичко е автоматично. После снимат колата, пак цъкат на таблет, избираш си сервиз, подписваш и готово.

Получаваш СМС, получава го и сервиза. Аз се зарадвах, че работят с Ветек.

Всичко това го казвам по спомен. Може и да съм допуснал неточности.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пример с двама мой познати , и двамата застраховани в БулИнс. БМВ 3-ки 2008. Крадат ги и двете, едното момче си взе парите след година и кусур , другия ги съди и ги платиха тотал 4к. ФАКТ Е ,че се презастраховат и е факт , че уж има закони , но си имат вратички и мотаят до край. Аз лично в БГ ЗК не бих никога.

Редактирано от roodnb
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 месеци по-късно...

Здравейте,

Малко да повдигна темата.

В крайна сметка сключих личните си застраховки в Алианц. Цената специално на каското беше по-висока от на повечето места, но за пореден път се убедих, че човек получава това, за което плаща.

Някой ми беше надрал бронята на паркинг. Обадих се по телефона, пратиха ме в централата им (зад МГТЗК). Там нещата се случиха доста бързо, хората са много любезни и културни (което е прецедент за служители на ЗК). Каското ми беше на две вноски, директно си приспаднаха от втората. Очарован съм и от обезщетението. Щета за която в Бул Инс, Лев Инс и Евроинс съм получавал между 90 и 120-130 лв., в Алианц ме обезщетиха с близо 190.

Каското ми по принцип имаше възможност и за доверен сервиз, но за тази щета го отказах. Просто ми е трудно да се съобразя с графика на някой си сервиз.

 

п.с. - Застрахователният им продукт "Гражданска отговорност вследствие носене и употреба на огнестрелно оръжие" е с много добри условия и цени, ако някой случайно го интересува и си прави такова ГО.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Малко да повдигна темата.

В крайна сметка сключих личните си застраховки в Алианц. Цената специално на каското беше по-висока от на повечето места, но за пореден път се убедих, че човек получава това, за което плаща.

Някой ми беше надрал бронята на паркинг. Обадих се по телефона, пратиха ме в централата им (зад МГТЗК). Там нещата се случиха доста бързо, хората са много любезни и културни (което е прецедент за служители на ЗК). Каското ми беше на две вноски, директно си приспаднаха от втората. Очарован съм и от обезщетението. Щета за която в Бул Инс, Лев Инс и Евроинс съм получавал между 90 и 120-130 лв., в Алианц ме обезщетиха с близо 190.

Каското ми по принцип имаше възможност и за доверен сервиз, но за тази щета го отказах. Просто ми е трудно да се съобразя с графика на някой си сервиз.

 

п.с. - Застрахователният им продукт "Гражданска отговорност вследствие носене и употреба на огнестрелно оръжие" е с много добри условия и цени, ако някой случайно го интересува и си прави такова ГО.

 

И аз ползвах Алианц за каско. Бързо изплащане на щети, добро покритие. Проблемът е че са абсолютни маниаци на прилагането на бонус-малус, по-точно само на малус-малус. При невинни щети, съвсем не по моя вина, почнаха да вдигат адски премията за следващата година. И ме загубиха. Поне засега.

 

Останалите ми застраховки са основно при тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз от много време правя какското в Армеец и мога да кажа, че съм доволен. Винаги, когато е имало нещо по колата съм го завеждал веднага, дори не толкова сериозни щети. До сега са платили всичко, за това и отново ще я застраховам там след няколко месеца, когато ми изтича сегашното каско.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В този офис наистина са супер отзивчиви , но в някои случаи малко неосведомени.

Случи ми се случка преди празниците (леко ПТП) , заведох щетата по телефона , вчера бях на оглед , даже ми предложиха директно финансово обезщетение , в крайна сметка избрах доверен сервиз , но пак греда - от сервиза ми казаха , че за да важи гаранцията на лаковото покритие , изпълнител трябва да е ЕТ ... айде сутринта обратно , молби , чудесии и сега - чакаме.

Та да имате едно на ум (собствениците на гаранционни возила) - ЕТ и после ходете при който си изберете подизпълнител.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В този офис наистина са супер отзивчиви , но в някои случаи малко неосведомени.

Случи ми се случка преди празниците (леко ПТП) , заведох щетата по телефона , вчера бях на оглед , даже ми предложиха директно финансово обезщетение , в крайна сметка избрах доверен сервиз , но пак греда - от сервиза ми казаха , че за да важи гаранцията на лаковото покритие , изпълнител трябва да е ЕТ ... айде сутринта обратно , молби , чудесии и сега - чакаме.

Та да имате едно на ум (собствениците на гаранционни возила) - ЕТ и после ходете при който си изберете подизпълнител.

Затова завеждаш шетата в ЕТ директно и казваш, че искаш да се прави при тях.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да , но ме загубиха след последното ми ходене миналата година , отделно чичкото (вещото лице) не дава никаква информация къде , кога и как ще бъде оправена колата ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам колата, завежда щетата, после му казвам, че си я закарм сам във Ветек, когато се разбера с Вили, чакам седмица две обаждам се да мимпотвърди възлагателно писмо и всичко е точно :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз се застраховам от години в ДЗИ и нямам оплаквания. Да не говорим, че ми излиза най-евтино. Единствено с доверени сервизи съм имал проблеми. Да не се случва скоро, ще пробвам Ветек - доста ги хвалите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 месеци по-късно...

Здравейте,

Направих пълна година като клиент на Алианц. Да чукам на дърво, освен две паркинг щети нищо друго не се е налагало. Вече имам бая застраховки при тях (не само автомобилни).

Обслужването, отношението, обезщетенията - без аналог. Да, цените са по-високи, но на мен отдавна ми втръсна да търся 200 лева по-евтино, което в последствие да ми излезе през всички възможни отверстия.

Начислиха ми малус в размер на 20% върху каското заради паркинг щетите. Повишението като сума е смешно и бих казал, че е по-малко, от колкото ми платиха обезщетения горница. Тоест "на далавера" съм. До тук след завеждане на щета (което се случва доста бързо и без да се налага да пиша по разни неясни бланки 30 минути), не съм имал случай обезщетението да се преведе по-късно от 3-4 дни.

 

Междувременно вече след като бях станал клиент на Алианц, работата ме завъртя около човек, който е изключително вещ в застрахователния бизнес. Чисто като потребител съм разговрял с него и за актуалните циркове поракй ГО, а и за това кои са най-читавите компании. Неговото мнение, с което съм бая склонен да се съглася е, че Дженерали и Алианц са единствените истински застрахователи. Ще си позволя да го цитирам, когато го питах дали бих имал проблем като клиент на Алианц - "За един експерт в Алианц е под-достойнството да не ти плати претенция ако е легитимна. Такава им е школата, това е компания на 130 години".

 

Успех на всички, дано не се налага да ползваме застрахователните си полици по какъвто и да е повод!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До "sauber" - Международните Застрахователи са за предпочитане, да. Дали е удобно този Човек, който е много вещ в Автомобилното Застраховане, да сподели какво значи Легитимна Щета? Защото там подозирам, че се крие подводният камък..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във вторник един служител в голяма българска застрахователна компания ми каза: "Ако ни направят одит гърмим всички, освен Алианц, Дженерали и другите компании с чужд собственик"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, tuningmania написа:

До "sauber" - Международните Застрахователи са за предпочитане, да. Дали е удобно този Човек, който е много вещ в Автомобилното Застраховане, да сподели какво значи Легитимна Щета? Защото там подозирам, че се крие подводният камък..

 

Ще ти го кажа така. Освен ако не правиш застрахователна измама или някакви шмекерлъци, не те интересува подробно обяснение. Това което той е визирал с това уточнение са застрахователни измами за много пари. Например от кражба на скъп автомобил нагоре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До "sauber" - Преди 4-5 години, при голямата Градушка в София, пострада "Octavia"-та ми. Не, че трябва да има значение, но бях паркирал под дърво - тоест Щетите бяха видимо по-малко от на съседните Автомобили. Заведох Щетите в срок и Застрахователят ми каза, че до три години трябва да ги отстраня, като имам право на Възлагателно Писмо. Един месец преди да изтече срокът от три години, си намерих Авто-Сервиз, който да извърши необходимият ремонт в срок от две седмици. Застрахователят ми отказа Възлагателни Писма, под предлог, че Авто-Сервизът нямало да могат да ми отремонтират Автомобила до края на третата година от датата на завеждането на Щетата. След Жалба с Входящ Номер, ми изплатиха на Каса Пари, за които съм абсолютно убеден, че утре ако ТИ ги дам на ТЕБ, няма да искаш и с баданарка да ми намажеш, не боядисаш - намажеш, все още неотремонтираната "Octavia". Въпросът е - нелегитимна ли ми е Щетата или аз шмекерувам? Питай ТВОЯ Човек :)

Редактирано от tuningmania
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.