Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Монтажен комплект амортисьори преден капак Skoda Octavia 3


Recommended Posts

Чисто нов монтажен комплект за поставяне на амортисьори на преден капак на Skoda Octavia mk3 от 2013- 
Подходящ и за хечбек и за комби, бензин или дизел вариант. 
Лесен монтаж за 15 минути. Развивате болтовете на пантата на капака и на калника и завивате на тяхно място болтовете от комплекта. 
Включва: 
2 нови амортисьора Monroe
4 нови болта със сферични глави
4 шайби 

Цена : 55 лв 

 

Налични 5 бр. 

 

122500767_2_800x600_montazhen-komplekt-a

 

122500767_1_800x600_montazhen-komplekt-a

 

122500767_4_800x600_montazhen-komplekt-a

 

122500767_5_800x600_montazhen-komplekt-a

 

122500767_6_800x600_montazhen-komplekt-a

Редактирано от JORDITO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам въпросче към тези, които вече с подобни амортисьори и мисля, че ще е полезно за обявата на колегата!

 

Как се случва затварянето на предния капак? В смисъл амортисьорите пречат ли да се хлопва хубаво капака? Налага ли се да се дозатваря с ръце?

Оригиналната щека премахва ли се?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От средата надолу капака се затваря идентично, както с щеката. Щеката може да се премахне,но може и да се остави.Аз съм я оставил, като резервен вариант.

Ето клипче:

Редактирано от JORDITO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Ако монтажа за О2-ка ще е както при О3-ката и а з ще се наредя за един комплект

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е идеята. Утре ще правя тест на Октавия 2 и ако всичко е ок,ще пусна снимки и клип.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробата беше успешна. Вече има решение за Октавия 2. Остана да пристигнат амортисьорите. Орииентировъчно цената ще е около 45-50 лв. с включени всички необходими неща plug and play. 

Ето клип: 

https://www.youtube.com/watch?v=KLe3z_sxgoE

Редактирано от JORDITO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На ОК3 стои доста по-добре и по-истинско. Просто амортесьора на 2 ката остава над кутията въздушния филтър и някак не стои добре, а и може да затруднява смяната на филтъра. Лично мнение не ангажирам никой с него, но за момента ще се въздържа от поставянето на тази екстра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как да се получи като на Ок3, защото капакът на ок2 е трапецовиден. Ако се изнесе на болта на калника, трябва да се прави удължаваща планка на пантите и тогава се смачква гумата пред решетката на чистачките. При отворено положение в момента има достатъчно място да се отвори кутията и да се смени филтъра. За момента това е най-лесния вариант без сложни преправки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До сега не бях виждал такова решение. Много по-удачно е от това в Супершкода, при което наистина се мачка гумата, а и самата решетка пред чистачките. И е много по-лесно за монтаж от това, което направихме ние с Юли, въпреки че в същност това е оригиналния начин за монтаж.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Амортисьор нов - 1 бр.

Болтове със сферични глави нови - 2 бр.

Втулка 12мм - 1 бр.

Втулка 16мм - 1 бр.

Шайби 8х16 - 2 бр.

Шайби 8х25 - 2 бр.

Гайки 8мм - 2 бр.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Няма как да се получи като на Ок3, защото капакът на ок2 е трапецовиден. Ако се изнесе на болта на калника, трябва да се прави удължаваща планка на пантите и тогава се смачква гумата пред решетката на чистачките. При отворено положение в момента има достатъчно място да се отвори кутията и да се смени филтъра. За момента това е най-лесния вариант без сложни преправки.

Има начин, Изпробвал съм го лично и съм го монтирал на няколко коли. При "моя" метод амортисьора не пречи при работа в двигателния отсег, а крайният резултат е фабричен вид. Все се каня в Сам се справих да пусна тема кое и как се прави, явно му е дошло времето :)

 

Клипа го правих днес, ето за какво иде реч:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има начин, Изпробвал съм го лично и съм го монтирал на няколко коли. При "моя" метод амортисьора не пречи при работа в двигателния отсег, а крайният резултат е фабричен вид. Все се каня в Сам се справих да пусна тема кое и как се прави, явно му е дошло времето :)

 

...

Шефе, тема има, но не е в "Сам се справих", а в "Octavia 2" ето тук.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми така де, засрамих се. Забравил съм, че я беше пуснал и ми тежеше на съвестта, че ти бях обещал аз да го направя. Метнах я в Сам се справих, да е лесно достъпна :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не оспорвам оригиналният начин за монтаж, както е на Голф. Поста ми беше в отговор на колега, който питаше дали е възможен вариант както на Октавия 3 с два амортисьора да се прибират върху калника.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Поздравления колега за идеите. От мен имаш една силна препоръка за О3 комплекта (с потенциални 1-2ма купувачи ;)), а аз може би ще се включа за един комплект за О2, но по-скоро към лятото, че сега нямам 50лв за глезотии :P.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.