Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Какво е това?


mravcho

Recommended Posts

Привет колеги. Намерих тук една интересна тема за допълнителни нагреватели при дизелите. След като разгледах снимките и темата, нещо ме зачовърка да сляза и да видя  какво има колата... Слагам челника, и след малко...

 

https://imgur.com/a/8XnhX

 

Но това не е нагревателя, който се вижда от снимките в темата тук, а и в интернет.  Но пък какво може да са монтирали там, с кабел? :eusa_think:

Редактирано от mravcho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това прилича на модела с F накрая. 1K0963235F

 

https://rrr.lt/ara17359-1k0963235f-volkswagen-passat-b6-elektrinis-salono-peciuko-radiatorius

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си. Благодаря. Сега остава да видим това чудо дали ще работи и дали ще има нужда да слагам истинска печка....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май се активирало през вагком ( може и да бъркам- не съм сигурен :) )

Ся ш ма караш и аз да се ровя ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да се махне пепелника и кората до десния крак на водача. Това само да се види. Няма нужда да се махат корите под волана.

 

http://skodaclub.bg/forum/index.php?/topic/43441-%D0%B2%D1%8A%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%81-%D0%B7%D0%B0-%D0%BF%D0%B0%D1%80%D0%BD%D0%BE-%D0%BD%D0%B0-%D0%BE2/page-3

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Днес един приятел закачи Вагком, но въпросния нагревател(без платката) не може да се активира по този начин. На тест на климатика видях да пише Auxilary heat..., и когато завъртя врътката за регулиране на температурата в червения сектор, се чува реле и на Ваг-а се изписва Auxilary heat. ON, без значение дали климатика е включен или върти само парното.... При слагане в синия сектор релето се чува, и изписва Off.  Значи модела с "F" на края явно не се влияе от това дали компресора на климатика работи или не. Единственото съмнение остава от това, че в другата тема някой беше написал, че с такъв нагревател започва да духа топло след 1 мин примерно. А разликата в двете "печки" е платката и начина на управление явно. Защото при мен духа хладко, но не и топло.Утре сутрин ще направя последен тест и ще споделя.

Моля някой с такъв нагревател да сподели опит. И кажете да проверя, къде му е бушона на това чудо, да не би да липсва нещо- реле, бушон... А аз да си мисля, че работи, а то да си духа хладко от двигателя на колата....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.