Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем с кабелите за захранване на радиото


mesho

Recommended Posts

Октавия 1.6 LPG 2011г. 1Z3 . Лично закупена от Еуратек с аудио подготовка,без радио. Проблемът беше още при слагането на първото цд , оказа се,че има пуснати два кабела с постоянен +12 ,един маса и две тънки кабелчета от които единия е с + Още тогава цд то което сложих харчеше ток в покой,реших проблема като му щраках панела и нямах проблеми но сега ми е много наложително да изнамеря захранване през ключа или нещо подобно но не се справям.Слагам една китайска мултимедия -работи добре но харчи ток в покой с два постоянни +

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип оригиналните радиа са с два постоянни плюса (при нави се ползват и двата, иначе не), + от контакт, + за светлините и два проводника за кан. Радиата са винаги захранени, като могат да се вкл./изкл. автоматично по сигнала от + от контакт. Този + от контакт не трябва да се използва за захранване на радиото. На по новите може само кана да е останал.

Редактирано от ID A
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снимки от мястото на събитието , неща сътворени от този дето ми слага първото сд , рязани кабели и без оригиналната букса  http://prikachi.com/images.php?images/926/9232926R.jpg , http://prikachi.com/images.php?images/927/9232927Y.jpg , http://prikachi.com/images.php?images/929/9232929c.jpg , http://prikachi.com/images.php?images/930/9232930V.jpg , http://prikachi.com/images.php?images/932/9232932l.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е добре де, има си преходи от оригиналната букса към ISO конектори. Защо да се режат и слагат конектори като на Ок1?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е добре де, има си преходи от оригиналната букса към ISO конектори. Защо да се режат и слагат конектори като на Ок1?

За това не знам защо така са решили като са слагали първото цд ! Значи пак да уточня от колата излизат два проводника с постоянен + /дори са еднакви на цвят/ ,един маса и два кан + и – . Трябва ми + през ключа но няма такъв ,въпросът е от къде да го пусна ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Червения кабел на буксата на колата трябва да е прекъснатия плюс от ключа. Жълтия е постоянен плюс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Червения кабел на буксата на колата трябва да е прекъснатия плюс от ключа. Жълтия е постоянен плюс.

По принцип е така но тук има два еднакви кабела с един и същ цвят / червенобял / и с постоянен + /замерих ги с мултицет/

Замислям се не е ли възможно да взема прекъснат + от някой от предпазителите но кой

Редактирано от mesho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искай от Еуратек схема на оригиналната букса и означения на цветовете. Може плюса да сие там прекъснатия. Няма как да го няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 оказа се,че има пуснати два кабела с постоянен +12 ,един маса и две тънки кабелчета от които единия е с +

Що търсиш под вола теле, това си е подготовка за медия управлявана по КАН шина.И двете тънки не ги свързвай никъде и ги изолирай добре да няма после това не работи, онова се шашна.

Решението е скрито ключе и да го пускаш ръчно след като влезеш в колата, или да намериш по предпазителите 12 волта но след контакт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.