Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Октваия 2 vs Инсигния


Mupo88

Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

Не знам дали е много правилно да пиша за друга марка коли, но съм се насочил към Исигния (цена, качество* и екстри), за да заменя моята вече стара Фабия...

Някой би ли ми помогнал с информация относно двигателите 2.0 CDTI 160 k.с. (2008-2013) manual.  Също така евентуалните плюсове и минуси между Исигнията и Октавия 2. Единственото, което можах да намеря като информация е, че цената на колите е сходна, частите са +/-20лева, но пък откъм возия и комфорт, Откавията отстъпва.. 

 
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно откъм возия един познат я сравни с голф 1 и 2.

Карал съм и двата автомобила и не съм съгласен с теб. Ако твоя познат е имал тотално разбита Исигния.. да :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм карал, но съм се возил на Инсигния комби 4х4 с много високо ниво на оборудване и 18" джанти. Впечатленията ми са, че е доста по-добре обезшумена от Октавия, с по-скъпо изглеждащи материали, в дизайна на интериора не е търсена толкова функционалност и простота, колкото визия. Возията е добра като за 18 джанти, колата седи много стабилно и прилепнала за пътя, не се люлее както Октавията. Багажника обаче е забележимо по-малък. Задната седалка е по-дълбока от на Октавия (която си е бая къса), но мястото за краката е по-малко. В ширина не мога да преценя дали е по-голяма.

Не знам какви размери дават на двата автомобила, това са мои чисто субективни наблюдения. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, първо проучи добре из форумите, но не само българските, на Опел, за този мотор. На мой приятел му гръмна мотора, а колата беше на 180 хил. И той тогава започна да търси двигател и никакъв шанс, защото това е най търсената част за тази кола. Но той го научи късно :D Ти първо проучи. Иначе и той каза,че е хубава кола, дизайн,комфорт, екстри,но.... Нали знаеш как ще се казва новото сдружение,между Пежо и Опел - ПЕПЕЛ :D А, тези двете не са ли и различен клас? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...А, тези двете не са ли и различен клас? 

 

Са.

Insignia - D - segment

Octavia - C - segment

 

В продължение на горното, най-нормалното нещо е Insignia-та да е по-комфортна във всяко едно отношение (окачване, седалки, обезшуменост, набор от екстри и т.н.).

Като при всяка една марка, предполагам и при Опел ще е валидно, че има мотори/ ск.кутии, които трябва да се избягват и такива, към които е хубаво да се насочиш.

Все пак винаги важно за мен е текущото състояние на автомобила, щом говорим за коли втора (трета и т.н.) ръка.

 

Успех в избора  :flag_skoda:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Докато търсех кола, подкарах 2-3 Инсигния и останах с добри впечатления от комфота, който предлага. Всичките, които избрах, бяха “заредени” до горе с екстри. Обаче ми се стори много претрупана от към копчета...а аз принципно се кефя на такива джаджи. Мястото на шофьора ми е някак...абе схлупено. Заради централната конзола и всички копчета и врътки и някак ми се видя нисък тавана, ама все едно не ми достига въздух. Багажника определено е по-малък, а аз и т’ва гледах, че си я товаря подобаващо колата. За двигателите, от прочетеното по форумите не можах да намеря много информация. Но в крайна сметка изобщо не съжалявам за фейслифта на Октавия, който взех. Доволен съм, че не смених марката.

Успех с покупката!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Докато търсех кола, подкарах 2-3 Инсигния и останах с добри впечатления от комфота, който предлага. Всичките, които избрах, бяха “заредени” до горе с екстри. Обаче ми се стори много претрупана от към копчета...а аз принципно се кефя на такива джаджи. Мястото на шофьора ми е някак...абе схлупено. Заради централната конзола и всички копчета и врътки и някак ми се видя нисък тавана, ама все едно не ми достига въздух. Багажника определено е по-малък, а аз и т’ва гледах, че си я товаря подобаващо колата. За двигателите, от прочетеното по форумите не можах да намеря много информация. Но в крайна сметка изобщо не съжалявам за фейслифта на Октавия, който взех. Доволен съм, че не смених марката.

Успех с покупката!

 

За съжаление и аз доста търсих и така и не намерих добра информация относно двигателите. Ще се опитам да събера повече информация за моторите, скоростните кутии и турбото ( при него знам, че има проблеми при 200 000 км). В крайна сметка ще гледам и двете марки, пък която е в по-добро състояние ще бъде.

Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Инсигния не съм чул много хубави неща до сега. Има много оплаквания от автоматиците, предимно при по-старата генерация на модела (до 2013г.), дават и доста ядове с електрониката. Мой познат прави основен ремонт на 170 000 км. заради проблеми с маслена помпа - оказа се, че си им е обща болка при 2.0 CDTI мотора: http://multipla.boards.net/thread/22/insignia-2-cdti-ecoflex
Май най-малко оплаквания има от бензиновия 2.0Т мотор.
Иначе, чисто визуално е много по-атрактивна от Октавията, но за сметка на това вътре е доста тясна и схлупена и определено не е комфортна за по-високи водачи (съдя по себе си и моите 190см.). На задна седалка не съм сядал, но таванът изглежда доста нисък, а багажника е малък. Октавията е значително по-просторна и светла и без да знам точен обем - багажникът е ХАМБАР.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Старата Инсиня всички знаят, че е тотален провал по отношение на много неща, които няма смисъл да изреждам. Мисля, че сам може да откриеш.

Относно мотора, нямам поглед, но точно днес си говорихме с един клиент, който спомена точно този мотор, който много се чупел и ремонта бил невъзможен или умопомръчаващ. Отново казвал - само съм чул.

Инсигня съм карал не веднъж и вътре не мога да я сравня с Октавията ама грам. VW групата имат далеч по-удобно и практично табло. Всичко е на светлинни ходи и от Опел, най-вече материалите и технологиите, икономичност.

Бих те насочил към Опрл Вектра, което за мен е по-големия автомобил.

В моята компания имаме Инсигни, които на 30-40 000 км започват да имат сериозни проблеми по окачването.

 

Съвета ми е хубаво помисли и още повече карай, но не 2-5 км, ако трябва си вземи кола под наем и усети двата автомобила.

 

Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Старата Инсиня всички знаят, че е тотален провал по отношение на много неща, които няма смисъл да изреждам. Мисля, че сам може да откриеш.

Относно мотора, нямам поглед, но точно днес си говорихме с един клиент, който спомена точно този мотор, който много се чупел и ремонта бил невъзможен или умопомръчаващ. Отново казвал - само съм чул.

Инсигня съм карал не веднъж и вътре не мога да я сравня с Октавията ама грам. VW групата имат далеч по-удобно и практично табло. Всичко е на светлинни ходи и от Опел, най-вече материалите и технологиите, икономичност.

Бих те насочил към Опрл Вектра, което за мен е по-големия автомобил.

В моята компания имаме Инсигни, които на 30-40 000 км започват да имат сериозни проблеми по окачването.

 

Съвета ми е хубаво помисли и още повече карай, но не 2-5 км, ако трябва си вземи кола под наем и усети двата автомобила.

 

Успех

Като цяло моторър има нещо като живот... 200 000 км и дава проблем и наистина ремонта е сериозен и доста скъп. Започвам да се замислям за избора си, но като цяло ще се постарая да намеря по една кола от двата модела и да успея да ги пробвам за повече време.

Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Следя цял ден темата и не мога да си отговоря на един въпрос - защо се опитваш да сравняваш Октавия с Инсигния. Октавията е клас Голф, Астра, Меган, Ц4. Инсигнията е по-коректно да се сравнява със Супърб... ама там няма място за сравнение. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, технически си прав, но на практика не е точно така. Може да сравниш размерите на Голф-а с Октавия по отношение на дължина и обем на багажника. От там и возията е различна и т.н.

Инсигнята би следвало да е на ниво Пасат, а Пасата всички знаят, че не е на ниво Супърб. Следователно Инсигня към ту Супърб, дума да не става.

 

Но мисля, че щом Мартин се е надочил към конкретен модел мотор , това означава , че ще намери и правилнив автомобил за него, дори и да не е Шкода. Важното е човек да е щастлив.

 

От мен да знаеш, хубавото е скъпо!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е, трудни са за сравняване. Това ме кефи при чехите, че успяват да изстискат максимума от платформите, които ползват. Уж колите трябва да са почти едникви, но не е точно така. Сега гледам ТТ данните на последните версии на Супърб и Пасат комби - разликата в дължината е точно 10 санта и то в колесната база, което никак не е малко. Много се забавлявах преди време с едно сравнение на двете коли, в Аутобилд мисля че беше. Всичко при Супърба било по-хубаво, по-евтин бил, но накрая въртяха, сукаха и Пасата излезе победител. :) :) :)

По въпроса за Инсигнията - имаме в офиса служебна Инсигния бензин, автоматик... еми, грам не съм впечатлен. В сравнение с Вектрата, Опел направиха голям скок в развитието си и като дизайн, и като екстри, и като возия, но някакси техните коли не могат да ме грабнат.

Но да не разводнявам повече темата на колегата с чисто теоретични разсъждения! Желая му да намери автомобила, който най-му е на сърце... и в рамките на бюджета де! ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам преки наблюдения и върху двете коли. Ако търсиш комфорт, обезшуменост и пътно поведение - инсигнията бие, ама с много Октавия. Инсигнията бие по повечето показатели и Супърб! Понеже много хора ще ми скочат, уточнявам че това го пиша като собственик на Супърб и Октавия.

 

Като качества на материалите вътре също не можем да срсвняваме Октавия и Инсигния. Шкодата само като и видиш намачканите кори и протрития волан и ти става ясно. Супърба е съизмерим с Инсигнията в това отношение.

 

Шкодите от своя страна са по практичните коли. По широко вътрешно пространство, по голям багажник. Инсигнията няма багажник на практика. Като цяло по малко проблемни, по евтини за подръжка са шкодите. Инсигниите напрактика нямат мотор класифициран като безпроблемен. Кутиите на автоматиците също имат лош имидж. Но и 7 степенния DSG на шкода е с достатъчно лоша слава.

 

А смешното е, че едно време опел беше синоним на ръжда. Днес ръждива инсигния едва ли ще намериш, но ръждиви шкоди има бая... За съжаление, като качество на ламарини шкода е назад от опел и то видимо.

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А към какъв двигател е най-добре да се насоча ако гледам Октавия? Карам предимно градско и 2/3 пъти в месеца извънградско, на година правя между 15 и 20 хил. км, не съм фен на високите скорости и агресивното шофиране. Така де... общо взето въпроса ми е 1.6тди или 2.0тди , кой е по-добрия и кой бихте препоръчали :).

Благодаря на всички за мненията, почти ме отказахте от Исигния, освен ако не намеря някоя на много малко километри  и с пълна история.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 100% - 2.0.

Разликата в разхода е минимална, а вървежа е огромен.

Ако пътуваш сам в колата и не я пълниш тогава e вариант 1.6.

Има много теми във форума точно по този въпрос. Там ще намериш инфо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.