Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем с паленето.


Trezeguet

Recommended Posts

Интересен проблем ми се появи на колата (о1 1.8т) Няма значение дали е топло,студено или е загряла колата.Онзи ден паля и при първото завъртане таблото премигна сериозно ,но запали. Помислих че Акумулатора е заминал.

Сложих изправен Акумулатор пак първия път по същия начин премигна сериозно таблото и върнах ключа . При второто въртене ,вече колата запали без проблем.Карам 2-3 дни и наблюдавам че на 20 паления за деня ми го прави по 1-2 пъти.Звъннах на Владко от Люлин каза ,че щом върти не е клеморед и не  е по неговата част. А и също така на няколко паления ,след като запали ми премигва за секунда лампата на акумулатора ,ако има това изобщо отношение. Алтернаторът е със сменено реле.

Ако някой се е сблъсквал с подобно нещо ,ще бъда благодарен да сподели какво ,как или евентуално къде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери за всеки случай и по стартера нещата. Имах подобен проблем който стигна да пали когато си иска, оказа се че масата на стартера се е разкачила. Проблема беше на пасат 92'

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери за всеки случай и по стартера нещата. Имах подобен проблем който стигна да пали когато си иска, оказа се че масата на стартера се е разкачила. Проблема беше на пасат 92'

 

Колега днес монтирах ревизиран стартер на моята октавия и в момента колата не дава никакви принзнаци на живот. Като дам ключа и лампата на акумулатора едва свети. Веднъж ако се опитам да запаля нищо не се случва и угасва лампата на акумулатора.

 

Познат ми казва - провери си масата към стартера. Тук за втори път чета - провери си масата към стартера.

Аз такъв кабел не виждам?! Има 2 големи 18мм болта, към които с гайки се хващат  - към горния болт пластмасова "кутийка" а към долния болт - пластина, която държи тръбите за хидравликата. На самия стартер има голям дебел кабел "+" и малък тънтък кабел "на букса" към "селенооида", който при завъртане на ключа си подава 12 волта. Замерено на гайката към дебелия положителен и купе пак дава 12 волта.

 

човекът добре обяснява и показва какво сваля и от него не виждам да изкключва допълнителни кабели. 

 

При мен като включа първоначално на контакт и еедвам се вижда лампата за акумулатора, веднъж като завъртя и нищо не се случва, освен че изгасва изцяло въпросната лампа - ето две снимки

 

Някакви съвети? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хмм т.е. кабела не е между купето и самия стартер, а свързва скоростната кутия към купето? Т.е. скоростната кутия не черпи маса от двигателя. Само да светне утре и ще проверя. Благодаря за отговора! 

Редактирано от cenarius
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много хубави въпроси :) И много точно се уцели и проблема. Точно масата не бях вързал :D Явно в студа вчера а и пред блока съм фейнал. Не знам как е при голф4, но от там като гледам клипчета и няма такъв кабел (явно  е другаде) и изобщо и не съм го търсел. Днес се постопли изринах снега и в момента колата пали идеално <3  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.