Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Другите коли що държат градуси бе Ице? Що?

 

Тая турбина на водната помпа да не е с променлива геометрия? При спускане да свива перките и да намаля циркулацията на антифриза :)

  • Отговори 90
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Моджо

    16

  • gemballa

    12

  • The Best Forman

    9

  • srservice

    8

Най-много писали в темата

Публикувано

Не е с променлива геометрия ами с нещо друго.

Публикувано

Не знам, аз друг такъв случай не съм имал, пък бая коли съм карал последните години, повечето бензинови. Именно по мое настояване отидоха да сменят термостата, защото от всички, дето я карат само на мен ми направи впечатление как играе стрелката на температурата.

Публикувано

Ел.управляема втулка която регулира дебита с цел например, преохлаждане при липса на произвеждане на топлина при спускане без газ.Друг е въпроса къде стои датчика за температурата и как се променя тази температура при намалена циркулация там.

Публикувано

Ел.управляема втулка която регулира дебита с цел например, преохлаждане при липса на произвеждане на топлина при спускане без газ.Друг е въпроса къде стои датчика за температурата и как се променя тази температура при намалена циркулация там.

Т’ва в интересно! Аз лично, нямах представа, че има такива помпи. Благодаря!

Публикувано

Т’ва в интересно! Аз лично, нямах представа, че има такива помпи. Благодаря!

 

Аз също и все още не вярвам. Но не мисля, че е и невъзможно след поредицата от нововъведения.

Кому е нужно това усложнение в една проста, да не казвам тъпа охл. с-ма. Състояща се от водна помпа, радиатор и термостат.

Пак питам - коли без управляващи компове и т.н. как държат градуси при една проста и директна верига датчик - уред.

Публикувано

С термостат който има "термопатрон" , "калибриран" в температурен диапазон и "леко" променящ функционалността си с времето което при съвременните автомобили води до неспособност ЕКУ да контролира максимално удачно процесите.

Публикувано

Жоре , на твоя въпрос може да отговори човек въоръжен с лазерен термометър и търпение ... това с четенето на живи данни е мижи да те лажем ... и на мен вчера ми направи впечатление , че тъкмо беше достигнала 90 гр. , при потегляне на светофар върна едно деление , ама аз съм сигурен , че не е термостат , а това с регулируемата водна помпа не ми се вярва да е "истина"

Публикувано

Няма недостатъци в съществуващите до момента охл. с-ми, за да бъдат отстранявани по някакъв начин. Не виждам логика да се пипа там.

Ако това го смятате за някакво усъвършенстване - здраве му кажи. Нямам претенции към създателите.

Публикувано

Жоре , на твоя въпрос може да отговори човек въоръжен с лазерен термометър и търпение ... това с четенето на живи данни е мижи да те лажем ... и на мен вчера ми направи впечатление , че тъкмо беше достигнала 90 гр. , при потегляне на светофар върна едно деление , ама аз съм сигурен , че не е термостат , а това с регулируемата водна помпа не ми се вярва да е "истина"

 

Гена, едно деление не е проблем. Тук мърда с 20 градуса.

Отговора на моят въпрос е, че всичко, ако е наред по уредбата, уреда не мърда! Най-много едно деление.

Иди го търси сега от къде е.....компове мопове, у-ние. Може и да е грешна информация, а антифриза да си е 90 винаги.

Публикувано

Моита специално на дълъг път никога не е мърдала , в града докато стигне 90 в тия студове и трябват километри , тръгнеш ли да спускаш на студен мотор , си слизаш на студен мотор и въпреки това парното си грее (другото не ме касае).

Публикувано (Редактирано)

Днес специално гледах при спускане на скорост, без да пипам педала на газта температура вътре 23 градуса, външна 5. От връх Шипка до долу 13 километра ли бяха... Еми температурата не мръдна от 90 градуса явно КПД- то на моята е ниско :(

Редактирано от digitalundgrd
Публикувано

Ако беше -10 щеше да мръдне.

Публикувано

Ами съмнявам се да мръдне повече от 5-10 градуса дори и при екстремни минусови температури. За съжаление едва ли тази зима ще ми се отдаде нова възможност с -10 градуса външна температура и спускане по инерция 10-15км, но за догодина при първа такава ще снимам клип и тогава пак ще коментираме ;) 

Публикувано

Твоето е с 3 цилиндъра, може да има разлика в охлаждащата система  :eusa_think:

  • 2 седмици по-късно...
Публикувано (Редактирано)

Малко развитие по темата. Зех си едно ELM327 и сутринта направих кратък тест.

Колата беше работила и карана около 1.5 км, така че не е баш теста как си трябва, но резултат е следния.

Темп. според Torque - 52 градуса. Според стрелката - малко над първата чертичка - превеждам си го като 15 градуса.

Тръгване - в рамките на 2 километра темп според Torque - 76 градуса, според стрелката 90. Демек качи се на 90 и не мръдна повече. Работната темп според торка в рамките на 35 км беше 85-86 градуса. Връщането на стрелката не успях да го предизвикам, че беше позагряла колата, а и е топло.

Трябва да седнем с жената , аз да карам пък тя да записва и да направим една графика. В общи линии ми се потвърдиха подозренията, че алгоритъма управляващ стрелката е много измислен и при по ниски темп. на охл. течност показва глупости.

Засега това е от мен :)

Редактирано от Моджо
Публикувано

Аз пак ще кажа - първата чертичка е 50 градуса.

Публикувано

Ами може и така да е, но тогава деленията нямат логика. От първа чертичка до 90 са 8 деления те тогава на какво отговарят, ами тия след 90 вече са с друга стъпка по тая логика.

Публикувано

Ами може и така да е, но тогава деленията нямат логика. От първа чертичка до 90 са 8 деления те тогава на какво отговарят, ами тия след 90 вече са с друга стъпка по тая логика.

 

Започваме от 50 градуса 55 60 65 70 75 80 85 90 95 100 105 110 115 120 червена зона 130

Публикувано

Прави сте, колеги. Ся като се загледах наистина е така. Тъпо е поред мен, ма така са го измислили.

В този случай връщането на стрелката де факто идва да покаже темп 75-80 гр. което си е напълно нормално при спускане без газ. Толкова може да грее само с нагентяване на въздух.

Мисля темата за приключена.

Публикувано

Аз до сега не съм карал кола на която делението за темп. на охлаждаща течност да започва от 0. 

Публикувано

Ми фабия 1 е от нула , респ.  аз па не съм карал кола която да почва от 50. А не е като да не съм карал коли :))

Публикувано

Знаете ли колко щеше да хубав живота ако карахте я Фабия 2 , я Рапид (преди ФЛ) ... няма стрелка за теюпература , няма проблем :)

Публикувано

Първото ми рено 5 беще така...само гледаш да не светне червента лампа и даваш газ :)))

Публикувано

Ми фабия 1 е от нула , респ.  аз па не съм карал кола която да почва от 50. А не е като да не съм карал коли :))

 

Тука си в някаква заблуда от 50 започва. Даже мерено с ЕЛМ и ВАГКОМ е 55 но то е защото датчика е на главата и там е най-висока температурата, надолу към ризите е по-ниска.

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.