Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Червена лампа за масло


Harry

Recommended Posts

Здравейте,

От вчера съм собственик на Шкода Фабия 1,2005 година, 1.4, 75 к. С. Закупих я от БОМИ АУТО, но явно и там започнаха да продават проблемни коли..

След смяна на маслото и филтрите (всичките) колата се прибра без проблем. На сутринта, при външна температура - 2,колата запали малко трудно,а след 500 метра светна червената лампа на маслото и колата издаде еднократен звуков сигнал. Изгасих я, на пръчката имаше масло. Долях за всеки случай. Запалих, този път без проблем, но отново лампата светна и подаде същият сигнал.

О

Чувам леко тракане отпред. На маслена помпа отиват нещата според мен, но ще се радвам някой да сподели опит ако е имал подобен проблем. Предварително благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако няма налягане отива на ремонт на мотора според мен закарай я незабавно в сервиз и проверете налягането на маслото

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Редно е да не се кара колата докато не се прочете за грешки и след това да се провери инсталацията и самия датчик за налягането на масло.

Може при смяната да е закачена някоя жица или самия датчик да е затлачен или протекъл.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледнете датчика за маслото. Ако не е това отиваш на помпа или привод на помпата. Не знам как е на твоя мотор, но дизелите са с верига на помпата и понякога там има проблем.

 

Ако е двигателя, то лампата ще свети при загрял мотор, не на студен. Какво масло ти сложиха? Филтъра добре ли е притегнат?

Редактирано от nesor
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10W40... Механика каза, че за бензинов двигател 5 W40 е безсмислено.

Ще помоля да погледне отново дали е затегнал филтера. За горивния филтър говорим, нали?

С ремък е - не е с верига.

Редактирано от Harry
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре механика ще намери време да я погледне. Засега е на "трупчета". Ще ви държа в течение за резултата. Искрено се надявам на датчика...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предай много здраве на механика ти. Точно за 16V моторите, друго освен 5W40 не е подходящо. Проверено за 230 000 на 1.4 16V. Много натоварен двигател, високи температури... Веднъж пробвах 10W40, че хабеше масло, е с 10ката беше още по-зле. Едвам го изтраях 5000 км и се върнах на 5W40, но на друг производител. Повече не съм имал проблеми с разход на масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези мотори не трошат маслена помпа, но за сметка на това през годините съм имал 2-3 дефектни датчика.(по 10тина лв) Не разбирам защо е нужно да се ходи при механик за такава операция. Наличието на масло и стегнатостта на филтъра са елементарни проверки, а като извадиш капачката се вижда дали хвърля масло нагоре или не, макар че не хвърля по много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така или иначе утре трябва да сменя накладките и маркучите на предните спирачки.

Предпочитам да си платя на човек, който това работи отколкото да импровизирам.

Но благодаря за мнението и се надявам да си прав.

Виждам, че си запознат с модела - какви проблеми най - често дава? Здрав ли е принципно, че то зад кормилното устройство е важно...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предай много здраве на механика ти. Точно за 16V моторите, друго освен 5W40 не е подходящо. Проверено за 230 000 на 1.4 16V. Много натоварен двигател, високи температури... Веднъж пробвах 10W40, че хабеше масло, е с 10ката беше още по-зле. Едвам го изтраях 5000 км и се върнах на 5W40, но на друг производител. Повече не съм имал проблеми с разход на масло.

И аз така си мислех, но той ме разубеди... Ако видя, че гори масло ще сложа 5W40, но с оглед вчерашната смяна ще го покарам така...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво , специално твоя двигател може да е малко натоварен , но като цяло високо натоварени са моторите на Камаза , дето влачи постоянно по 40 тона и моторите във Ф1 ... всичко останало не е чак толкоз , но ако маслото е калпаво или филтъра е просто метална кутия , тогаз няма да се учудя не само ако мига лампата за маслото.

Аз лично за моите коли вземам или МАН или Пур флукс и проблем не съм имал , докато веднъж не взех един почти същия филтър , но на половин цена и изкара на колата един ден.

Колега , ако инсталацията и датчика са наред сменяй и маслото и филтъра .

Между другото казаха ли ти някакви марки ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз подцених операцията смяна на масло и филтри и въобще не попитах какво е сложил - познаваме се от деца и знае при разлика от 10 лева винаги да купува по скъпото. Утре ще си види какво е свършил, но ще му акцентирам, че ако е сложил боклуци може и да е от тях. Но ми каза, че пробката била залепена със силикон. Той я развил, резба имало и се навивала спокойно, но за всеки случай я сменил... Проверил и държала, нямало сълзене или мазно, а и аз проверих - маслото е на мястото му :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така или иначе утре трябва да сменя накладките и маркучите на предните спирачки.

Предпочитам да си платя на човек, който това работи отколкото да импровизирам.

Но благодаря за мнението и се надявам да си прав.

Виждам, че си запознат с модела - какви проблеми най - често дава? Здрав ли е принципно, че то зад кормилното устройство е важно...

Мотора е неразрушим, самия мотор като мотор държи на 10w40, но е хувабо да се кара с 5w40 заради повдигачите na 16v варианта. Скъпото са ремъци и ролки , но за сметка на това получаваш малко повече коне. Смени си и маслото на скоростите. Ако е като на VW e 75w90. Смени си датчика и си свиркай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С това "неразрушим" даде надежда и лъч светлина в тунела... Благодаря! Утре, утре е денят Х.

Ще видя колко струва смяната на маслото на скоростната кутия, а и знам, че масло на ръчна кутия не се пипа освен ако няма някакъв проблем?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички колеги в бачкането, ми казаха така , аз като по - глупав реших да до сменя, източих ла**яно кафява субстанция на 17години... която според тях е вечна. :) Ето ти го в Autozone, виж по каталог колко литра се събират в кутията. Аз налях мотул, сравнително рядко се сменя, затова избрах хубаво. http://autozone.bg/Motul-MOTYLGEAR-75W90-1L

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Масло в скоростната кутия докато няма проблем не се пипа. После се сменя направо скоростната кутия. :)

На ръчна кутия се сменя на 60000 аз така знам от както карам кола и така правя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

От вчера съм собственик на Шкода Фабия 1,2005 година, 1.4, 75 к. С. Закупих я от БОМИ АУТО, но явно и там започнаха да продават проблемни коли..

След смяна на маслото и филтрите (всичките) колата се прибра без проблем. На сутринта, при външна температура - 2,колата запали малко трудно,а след 500 метра светна червената лампа на маслото и колата издаде еднократен звуков сигнал.

 

Здравей,

Лошо. На студен двигател да светне лампата. Все още маслото е гъсто и уплътнява.

Точно след смяна на масло стават тези номера. Била е сложена уплътняваща добавка в маслото.

Двигателя е за ремонт. Лагери колянов вал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жоре , аз съм го ял и с "гъсто" масло - на студено беше станало на грес в картера и от тогава му казвам просто калпаво масло , защото хубавото и при -30 и +40 си е течно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти па сега грес. Далеч съм от тази мисъл. Малко или много маслото променя свойствата си според температурата. Ама изместваме темата. Тук въпросът за видовете масла и не затегнати филтри автоматично отпада! Да не задълбаваме към тях.

Лампа може да светне при загрял мотор и каране с фалшиво масло. При каране с фалшиво масло и лампата светне на студен мотор, проблема не е в маслото.

Сега чета и масло на скоростите да сменял. Той човека двигателя да си оправи. До скоростите може и да не стигне.

Трудно пали студен? Това не ви ли навежда на мисълта, че и компресия няма. Джамбазите са я закърпили, колкото да я продадат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сутринта запали от раз, тръгнах и след 200 метра лампата светна. А днес е 5 градуса по студено. Механика поръча датчик. Надявам се до края на деня да има яснота...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених датчика и колата заспа - лампата не светва. Утре ще я покарам повече и се надявам да не ви пиша :)

Благодаря на всички за мненията!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, виж все пак първо дтчика за маслото. Смени го дори. Имал съм случай особено от Италия ако е колата и естествено има нагар в маслената система, датчика не работи коректно от затлачване.

2005 година е на 350-400 хиляди км колата без съмнение. Няма как да няма изненади. Втора възможна диагноза, зтлачена от нагар цедка на маслената помпа.

 

P.S. извинявам се. Късно видях последния пост!

Редактирано от felicialx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, виж все пак първо дтчика за маслото. Смени го дори. Имал съм случай особено от Италия ако е колата и естествено има нагар в маслената система, датчика не работи коректно от затлачване.

2005 година е на 350-400 хиляди км колата без съмнение. Няма как да няма изненади. Втора възможна диагноза, зтлачена от нагар цедка на маслената помпа.

P.S. извинявам се. Късно видях последния пост!

Ако са датчици и консумативи съм ОК, но болеше да не си изминал 20 километра и вече да правиш двигател.

Учудва ме твърдата возия за момента , но тя явно доста дълго е стояла и сега и трябва време да се раздвижи.Возил съм се в таксита Фабия и винаги ми е било приятно пътуването с тях. Механика ме посъветва да я покарам 1- 2 седмици , да си покаже номерата и после да довършим това , което засега се показва, а именно ремък , накладки, маркучи на спирачка.По съвет от колега от темата ще сменя и маслото на скоростната кутия.

Благодаря за съвета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених датчика и колата заспа - лампата не светва.

 

Супер!

 

Странно съвпадение. Смяна на масло и след това веднага дефектира датчика.

Една сутрин трудно пали, на следващата сутрин лесно пали. Логичните неща и следствията от проблемите съм ги написал в моите мнения по-горе. Нямам ясновидски способности. Искрено ти желая вече всичко да е наред. Поздрави и със здраве да си караш колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.