Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Здравейте колеги, имам въпрос отностно съединителя. Моят от край време е тръгнал да си заминава, тоест като смачкам газта на 3-та, 4-та, 5-та приплъзва. В този случай коя част е тръгнала да си заминава? При смяна само тя може ли да се замени или най-добре всичко комплект? Това приплъзване представлявс вдигане на обороти и изведнъж зацепва и започва да върви. Това опасно ли е за турбото? Мога ли да карам още докато се влоши или е по-добре смяна? Фабийката е 1.4 TDI, подминава 160 000км, всичко си е оригинално. Поздрави :)

Публикувано (Редактирано)

Сменяш феродов диск и лагер, притискател и маховик сменяш , ако огледалото на притискателя или маховика е напукано/посинено. Обикновенно се сменят на няколко смени на феродов диск, ако ламелките на диафрагмата на притискателя са износени от лагера, както обикновено става , ако е постоянно зацепен, тогава също притискателя се сменя, макар огледалото му да е ок Не те съветвам да караш така. Това направих с 1вата 120 ка , в резултат на което смених всичко комплект с маховика. С приплъзването вдигаш температурата на огледалата и се пукат.

 

Сменя се и семеринга под маховика , и този на първичния вал на кутията, не е задължително, но аз ги сменям

Редактирано от maxrpm
Публикувано

Тази Фабиа мисля е с демпферен маховик?

Публикувано

И аз мисля че е демпфер, но само си мисля.

Публикувано (Редактирано)

И да е демпферен маховик пак може да се сменят само феродов или само притискател. Един път съм сменял цял комплект с лагера и веднъж притискател, феродов(макар да беше здрав) и пак лагер, заради счупена вилка на лагера.

Редактирано от Mahorec
Публикувано

С обикновенния/твърдия маховик е мисля.

Публикувано

Какъвто и да е маховика , смени си съединителя навреме, за да не смениш и маховика.

Публикувано

и аз мисля,че е плътен маховика доколкото знам се сменят к-т,който включва феродов,притискателен и лагер

Публикувано

Благодаря Ви за отговорите, мисля че ми стана по-ясно. А Sasch или LUK комплекти бихте препоръчали да си търся? Поздрави!

Публикувано

най-добре оригинален

Публикувано

най-добре оригинален

Хм,обоснови се!?

Публикувано

оригинален е вероятно по-качествен и се предполага,че ще изкара повече километри

Публикувано

оригинален е вероятно по-качествен и се предполага,че ще изкара повече километри

Много вероятно е да е неоправдано по-скъп,и да изкара пак толкова.

Автора,отиваш и си вземаш кое ти е по сърце и джоб.

Аз препоръчвам Закс.

Публикувано

Да ще си избера, няма нужда от спорове. В ЕТ наистина май частите са доста скъпи. :)

Публикувано

Саше ако на мен честитиш, имам предвид частите конкретно за съединителя. Намерих кат. номера и потърсих едната част, ми не ми хареса цената, която беше доста близка до тази на цял комплект. Поздрави! :)

  • 3 седмици по-късно...
Публикувано

Здравейте искам да допълня завърша историята при мен. :)

Така вече съм със сменен комплект съединител, НО искам да обърна внимание на нещо което открих или по-скоро стигнах до заключение.

 

Ще започна с това че взех комплект съединител Закс (Sachs). След като го взех, обичам да оглеждам новите части, да си ги снимам у а, просто си ме кефи. Комплекта беше от 4 части - притисквател, феродов диск, лагер и малко пакетче с грес. Това което ми направи впечатление е че на всякъде по частите пишеше Валео(Valeo) е освен греста. Веднага ми стана доста странно, все пак имаше и щампата на Sachs.

Веднага чухнах каталожния номер в Гошо и почнах да разглеждам снимки на комплекти и изненада на всички хубави снимки, които намерих също бяха със Valeo по тях. Следващата стъпка беше да проверя по същия начин и комплекта на ЛУК(LUK), към който честно казано се бях насочил, но поради ред причини ме разубедиха. Там нещата седяха по същия начин със логата, номерата, щампите и т.н. От там се стига до заключението, че каквото и да си взема ще е брандирано Валео. Малко ми стана тъпо понеже набих пари за по-скъпия комплект, но нямаше как да го върна... От там бях на 99.99% че и оригиналния също ще е Валео, както се и оказа.

Та така финално заключение на Шкода Фабия 1.4 TDI, 70к.с с код на двигателя BNM съеднителя винаги е Валео и само те го правят. Колегите с такива двигатели да си намират просто по-добрата оферта и да си го взимат. За другите да го имат в предвид най-вероятно и при други двигатели е подобно положението. Поздрави! :)
 

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.