Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Oктавия II


niki4BG

Recommended Posts

Здравейте колеги,
насочил съм се към смяна на вярната фабия с О2. Ще се радвам на съвети и мнения относно това на какъв двигател да се спра, както и какво да гледам при избора. Съвети от към обслужване, цени и болежки ще са крайно необходими! Благодаря Ви в аванс! Поздрави, Николай! :)

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11517163129867089&slink=5zn9xl това ми допада, но не смятам, че нивото на оборудване отговаря на цената ?

Редактирано от niki4BG
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравей на мен ми изглежда свежа предвид годината и екстрите цента не е лоша,но ако е на реални километри със сервизна история,което те съветвам да провериш в представителство на марката,като двигателя е един от най-безпроблемните поддръжката му е нормална

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

малко лъжат няма мулти волан и ала бала но като екстри си е добра волана се слага :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със сигурност не е на тези километри, но това да не те притеснява. Един обстоен преглед е необходим и тест драйв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.6 е чудесен! Хем върви доста прилично, хем не е лаком. Колата от обявата не изглежда зле, но винаги трябва да си с едно-на-ум! Каране и закачане на комп са задължителни, за да видиш, какви грешки има и да те насочат към реалното състояние. Ако може да се провери по VIN номер в ЕураТек би било от помощ определено, но малко коли, внесени от вън имат реална история и километри. Има и такива, но рядко. Лично на мен ми харесва обявата и бих я погледнал ако търсех кола. Успех в избора и да се похвалиш, когато дойде времето :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, колеги! Може ли да разясните повече и за 1.6 мотора?! Гледам, че набира масовост, но мненията са разнопосочни. Има ли проблеми с него и, ако да, какви са? Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

CAYC ако е, смяната на 4-те в оторизиран сервиз е около 2 бона. Може да се провери какво им е състоянието, като се види с ВАГ-КОМ какви са стойностите на корекциите ... нормата е до +/- 2.0 но над 1.5 вече са на заминаване. Най-честите симптоми са претрисания на мотора, до големи подскоци (като да работи на 3 цилиндъра). Иначе като на всеки модерен дизел му трябва хубава нафта и той си върви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Края на 2016 когато купувах моята се колебаех точно м/у 1.9дизел (снимката в първия пост) и 1.4TSI или 1.8TSI (бензин). И двете без значение бензин/дизел са фейслифт модела - отвън изглеждат аналогично на показаната снима в първия коментар.

- Всичките 1.9д с ръчна скоростна кутия са с 5 скорости с изключение на 4х4, TSI са с 6 скорости което при дълъг път за мен е голяма разлика.

- По безшумен е бензиновия двигател. Много по безшумен.

- Новите дизели имат задължително DPF филтър за да достигнат налаганите Евро стандартните за вредни емисии. В градски условия се запушва..има отделни теми за това. Ако ще се кара само в БГ колата може да постъпиш по български и директно да го изкъртиш за да неправи проблем. Бензинките са по "еко" така че там няма такива допълнителни "аксесоари" като ДПФ-а

 

Аз взех 1.4TSI и изобщо не съжалявам. Извънградско със 100км/ч ми дава 6л. Естествено освен ако не ми се спи никога не я карам със 100, та със 140 ми дава разход 7 на 3000 оборота. Дизела със 140 колко ще даде? 6? За тоя един литър струва ли си?

 

Бензинката няма дюзи които да ти се запушат от кофти нафта, няма ДПФ, акумулатора ѝ е 45ампер/часа...всички тия неща ще ти компенсират 3те лева на 100км които се спестяват с дизела. Не казвам че няма какво да се развали по двигателя, всяка кола е различно поддържана. Просто теоритично на хартия дизела има повече компоненти които дават фира. А рано или късно на всяка част ѝ идва времето.

 

Но от едната страна има 1.9д като технология създаден преди TSI съответно логично е технологично да е крачка назад. Не казвам че е зле. 1.9д до колкото съм запознат е най-сполучливият дизел на VAG, но върпоса е дали ти трябва дизел, за какво ще ползваш колата, как ще се кара предимно и тн.

Колко километра годишно горе долу правиш?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.