Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Колата е на 6 години.

 

post-18639-0-48837600-1521643045_thumb.jpg

Публикувано

Лоша работа, но не е чак болка за умиране.

Публикувано (Редактирано)

Не обвинявай инженерите. А мениджърите, CEO, акционери и всякаква друга паплач, дето и пука единствено и само за финансовия резултат.

 

Като ти дойде шеф екипа и ти каже - събранието реши, че новия модел, трябва да е с 10% по-ниска производствена цена, ти като инженер почваш да правиш компромиси. Не си хепи с крайния резултат - ама все пак те ти дават заплатата.

Редактирано от Цецо75
Публикувано

По-скоро маншона не е бил добре закопчан и пропускал вода при миене на автомивките.

Публикувано

"Имало да става"...

А на Мазда 6ца на 1 месец и 1500 км. да ми капе вода ПО краката от София до Мюнхен? И това от елементарен снеговалеж, а не порой...

То е ясно, че от 2000 и някоя си, материалите, които се влагат са все по и по-евтини. Съответно и качеството е мяу. Кола на 20 години (старата ми Октавия) не издаваше звук, а БМВ 3ка на 2 години няма пластмаса в купето, която да не скърца.

Публикувано

Не обвинявай инженерите. А мениджърите, CEO, акционери и всякаква друга паплач, дето и пука единствено и само за финансовия резултат.

 

И да, и не. Много пъти съм споделял мнението си по този въпрос. Станали сме консуматорско общество. Излиза нов модел, хвърляме стария. Донякъде "вина" за това имат бързоразвиващите се технологии. Заради което вече почти няма производители, които да залагат на качеството. За какво им е да наливат пари в нещо, което ще бъде непотребно след година, две, три. По-добре да извлекат максимално печалба от продукта и да генерират добър приход, за да могат да осигуряват прогреса на следващия модел.

Публикувано

Тъй де. Аз просто защитих инженера. Сигурен съм, че немеца знае как да проектира клеми и конектори. Примери от не толкова далченото минало - бол.

Публикувано

Съгласен съм с Цецо. Разните директори, мениджъри и тунеядци искат да извлекат макс. за себе си.
Реномето на фирмата не е важно. Примери много.

Публикувано

 

А на Мазда 6ца на 1 месец и 1500 км. да ми капе вода ПО краката от София до Мюнхен? И това от елементарен снеговалеж, а не порой...

 

 

Ай стига ве!

Не вярвам!!! Нова кола?

я разкажи

Публикувано

Те автомобилите станаха като смартфоните,на втората година в коша..и пак нов :dash:

Публикувано

Mishoo, какво да ти разкажа. Short story:

Взехме 3 еднакви Мазда 6 в края на 2013. Май тамън беше излязъл новия модел. Едната я откраднаха в началото на зима 2016. Застрахователя я плати на лизинга, викнахме на нейно място пак 6ца, но фейслифт. Някъде Декември дойде. В края на Януари, 1 месец и 1500 км по-късно тръгваме за Мюнхен с колега, на сръбската магистрала вали сняг, чат пат премесен с дъжд, по краката ми капки. И така докато валеше. После не знам дали колегата е ходил в Мазда за рекламация, до колкото го познавам по-скоро не. От тогава не съм я карал продължително с дъжд, но вероятно още си има капчук. Много лек сняг й трябва, за да се "нацапа" радара и активният круз контрол да спре. Отделно направи дефект на адаптивните фарове. За щастие ги смениха по гаранция, защото са над 3К бройката. В общи линии - европейски квалитет...

 

П.с. - На нашите 3, плюс 6цата на познат, от както бяха чисто нови та и до сега, уплътненията на вратите свирят при по-висока скорост.

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.