Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Здравейте колеги,

 

Според вас коя от тези добавки да ползвам с цел за намаля вероятността за запушване на DPF филтъра. Проблема е, че карам колата на малки разстояния (около 8км.) и не винаги успява да загрее. И мога ли винаги да карам с добавка (вредно ли е за колата) или да сипвам през определени километри? За пояснение зареждам ECO AvioDiesel.

 

1) http://www.bardahl.bg/bg/product/a/4281

 

2) http://www.bardahl.bg/bg/product/a/5192

 

 

Предварително благодаря за отговорите.

Публикувано

Карам TDI и вече цяла година си карам с

B.D.C.-BARDAHL DIESEL COMBUSTION, BAR-1200 като лятото слагам по -малко 10мл на 20 л нафта зимата 10 на 10 л нафта.
Публикувано

карам с BDC вече свърших една опаковка братовчеда е с комън-рейл ,също слага той е изгорил 2 опаковки никакви ядове и двамата зареждаме обикновен дизел 

Публикувано

Няма проблеми около 20000 км с тази добавка нямам проблеми

Публикувано

Здравейте колеги,

 

Според вас коя от тези добавки да ползвам с цел за намаля вероятността за запушване на DPF филтъра. Проблема е, че карам колата на малки разстояния (около 8км.) и не винаги успява да загрее. И мога ли винаги да карам с добавка (вредно ли е за колата) или да сипвам през определени километри? За пояснение зареждам ECO AvioDiesel.

 

1) http://www.bardahl.bg/bg/product/a/4281

 

2) http://www.bardahl.bg/bg/product/a/5192

 

 

Предварително благодаря за отговорите.

Моя отговор е нито една от посочените.Или продължавай да зареждаш същото гориво без да го месиш с добавки или си смени автомобила с бензинов/но пак се допитай /

Публикувано

Здравей колега, от около половин година на личната използвам Bardahl BDC на служебната също проблеми не съм имал. Имам един познат също я ползва и зимата и лятото си слага зимното количество. Другите добавки доколкото съм гледал се слагат след определен пробег докато с тази може при всяко зареждане.

Публикувано

И аз ползвам добавката  BDC на Бардал вече и на втори автомобил 37000км без проблеми.Интересно ще е ако някой има оплакване от добавките да сподели мнение.

Публикувано (Редактирано)

Колега, на тия разстояния, каквато и добавка да сипваш все ще се задръства филтъра. По-лошото е, не че се запушва(това е нормално), а че не може да направи регенерация, защото мотора не загрява достатъчно. И неминуемо ще стигнеш до лампата с филтърче на таблото.

 

Просто тази кола не е за такова каране. Или ампутираш филтъра и димиш на воля...

 

Иначе за Бардала - от няколко резервоара сипвам зимна доза... разлика не виждам. Освен че ръцете ми миришат, а уж внимавам.

Редактирано от Цецо75
Публикувано

Или ампутираш филтъра и димиш на воля...

 

 

А как седи въпроса със стандарта за екология?

Ако изолираш ДПФ, минава ли тестовете на технически преглед?

Публикувано (Редактирано)

Питаш как трябва да бъде или как е в действителност? Освен DPF се изолира и EGR. Повечето хора ползват момента и да ремапнат колата. 

 

След всичко това, Евро 4/5/6 отиват по дяволите. В пунктовете поне засега никой няма разработена методология и техника да го провери. Песимист съм, че и за в бъдеще ще има, те къде по елементарни неща не могат да направят. Най-много да ги задължат да пълзят под колата и да гледат дали филтъра физически е там, което е тъпо само по себе си по ред причини.

 

Всичко е въпрос на съвест. Това е.

Редактирано от Цецо75
Публикувано

Чудя се дали, ако се направи ще има проблеми с прегледите.
Това в България де.
В Германия е ясно, че няма как да стане.
 

Публикувано

Колега, ако е само за филтъра, според мен отделяй поне веднъж месечно време да се поразходиш извънградско и да и пораздадеш малко повечко газ или т.нар. двусмислен глагол "да я продухаш" и мисля, че няма да имаш проблем. Колкото до добавката, аз наливам на служебните коли, по скоро с цел превенция, но ми се струва, че на по-старите дизели им се отразява добре, на новите се надявам поне превенцията да спомага.

Публикувано

Има някаква заблуда тука

 

Дизеловите горива са все по-бедни на сяра и следователно смазват все по-малко. 

 

Защото,едно време в армията имаше  зимна и лятна нафта.

Разликата, беше в съдържанието на %-ти  на парафина.

Сега ,го има по бензиностанциите

 

И друга заблуда

 

но е много лошо за системите за високо налягане (HDI, TDI) които разчитат на сярата като смазочен елемент.

 

От личен опит,при смяна на двигателно масло ,използвах``Отработено масло от Миг-21``понеже нямаше никаква  ``сярата ``

И като свалих капака на клапаните и разглобих,центробежният филтър на ЗаЗ-та,ще кажете,че излиза от завода.
 
p.с
Съвет от мене,търсете газ на горене ``има още такива лампи``
Това си е чист керосин,с над 100 октана.
Утре щe питам за един резервоар,колко се слага.
 
p.s.1
Защото това ,което купувате ,може да е 
Публикувано
Едно време,когато бяхме в СИВ,от СССР получавахме нефт с повишено съдържание на сяра.

 

Всички нефто промишлени заводи,бяха пригодени за това---преработка..

 


 


p.с

По малко съдържание на сяра в нефта имаше ,само при арабите,т.е по чист.

Може би това е войната и конфликтите в Ирак,Либия,Сирия.

Може да последва в Саудитска Арабия и Иран.

Има залежи и в Палестина ,сега Израел и другаде

Публикувано (Редактирано)

 

Просто тази кола не е за такова каране. Или ампутираш филтъра и димиш на воля...

 

 

Не давай такива съвети, тоя въздух всички го дишаме, а колата е една шибана ламарина!

Редактирано от Milen Dimitrov
Публикувано

С филтъра ампутираш и чистата си съвест. Факт.

 

Предвид, че сме в България обаче, това май не е проблем пред масовия "гражданин"... за съжаление.

Публикувано

Оня ден на ГТП-то ми казаха, че догодина вероятно ще връзват газ-анализаторите. Вече данъка е вързан. Щяло да бъде тегаво за старите бензинови автомобили, че трябвало норми да се гонят. Старите дизели мерели само “димност” и нямало да бъде зор. Такива били изискванията!

А днес пак цял ден съм на един пункт за ГТП, че са ни клиенти...същите неща казаха. Демек, май ще позатягат положението, което е хубаво.

Публикувано

В сравнение с цената за смяна на ДПФ-а си е ОК.

Дали почиства обаче, е много спорно.

Публикувано

Значи има доста "неистини" в рекламата. Реално проблем за DPF-а не са саждите, а сярата! Саждите се изгарят при регенерацията (тогава се вдигат въпросните 600 градуса). Тази добавка би могла да намали количеството на регенерациите. Но пак ще ги има, защото освен по датчика за налягане, регенерациите се запускат и на определени километри. Обаче ефекта и е спорен и за саждите, защото реално тя не е за всекидневна употреба. Т.е. какво като веднъж два пъти в годината ще чистиш сажди, като регенерацията ги чисти през няколко дни???

 

За сярата пък ,която е истинския проблем тая добавка няма какво да помогне. Има други препарати, които се сипват директно през пробките на филтъра и уж чистят серните отлагания. Но то е по-скоро миене на филтъра и си трябва да се направи в автосервиз. Мисля, че Ксенум имат такива, може би Бардал също.

 

Ако ще сипвате бардал срещу саждите, според мен класическия BDC би трябвало да е по-удачен. Той поне ще действа всекидневно, докато тази два пъти в годината - не виждам смисъл.

 

Това са разсъждения на човек, който не я е ползвал, само си мисля на глас!

Публикувано

Не е точно по темата, но как масло, което не е LOW SAPS запушва ДПФ филтъра?
Това при положение, че колата на харчи и грам масло.

Публикувано

Зареждане на хубаво гориво(не означава по-скъпо), слагам и Бардал Бдц. Слагах на Шкодата,слагам и на Хюндая. Една опаковка ще ме изкара около 8-9 месеца.Определено има ефект. Двигателя работи по-мазно,студеният старт не трака. Песен за ухото. Става по-отзивчива на газта. Разхода определено пада на извънградско. Негативни неща не съм видял от нея. На Шкодата около 5000км, на Хюндая около 500км.

Определено за мен си заслужава тези 3-4ст на литър повече.

Публикувано

Какво е нано технология и има ли място в подобен вид добавки.

Публикувано

Къде пише нано-технолигия?

Публикувано

Там е работата че на тази добавка ,не я знам индийска ли е каква е ,както се изрази един колега навремето, не пише подобно нещо.А иначе цената без коментар.

Еквивалента на ксенума ,имаше тема за тях,е просто революция в добавките и даже е по-евтина.

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.