Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Помощ при закупуване на суперб конкретна обява


karabass

Recommended Posts

Здравейте колеги изключително ще ви бъда благодарен при мнение и помощ за избраната от мен кола. Нов съм във форума, така, че всеки отговор ще ми бъде от полза. Спрял съм се на Октавия 2 или Суперб с бюджет около 12-13К. Предпочитам бензинов двигател 1.8 или 2.0 кубика. Ето я и конкретната обява https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11522419091535811&slink=6s1oht, като съм отворен и за други предложения ако имате такива. Тук изникват и въпроси от сорта на: Може ли да се провери въпросното возило или други Шкоди в Еуратек или правят проблем , ако не са закупени от представителството и ако въпросната кола в обявата е читава бихте ли ми препоръчали сервиз в Плевен, където може да се прегледа дали всичко е наред?

Предварително благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм...Така,като гледам,май не е много високо ниво,както пише в обявата...Май е Амбишън с добавена навигация и още нещо,което не я прави лоша,де.За двиг.нямам лично мнение,но във форума е писано доста.Цената ми е подозрително ниска,както и лъскавия волан.Моя Супърб,първия,го продадох на 117 х.км и не беше така излъскан волана...Черни релси на покрива,няма мулти волан,...и с тая тапицерия не бих казал високо ниво на оборудване.Опитай да и провериш историята в ЕТ,че като знам търговците кви магьосници са...

Хубаво е,че е 4х4

Редактирано от scooby doo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Верно е много рядко изпълнение и верно не е висок клас оборудването. Ако кода на мотора е BZB  има вариант мотора да не е маслояд. Също така трябва да се провери дали обтегача на веригата е сменен по акция каквато имаше за този мотор.

Иначе колата визуално изглежда добре, но по снимка е невъзможно да се каже нищо конкретно. Волана вероятно е "освежаван".

В тази комбинация разхода на гориво няма да е приятен, особено в натоварен градски режим. Мотора не става за газова.

Трябва да се види в сервиз на Шкода и да се извади накаква история.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви, за 1,8 тси изчетох доста из форума, но се надявам и да попадна на поддържан автомобил. Не е задължително да е това мотора. Може и 2.0 150 коня,  не знам колко са здрави. Затова и ми е питането тук да дадете практичен съвет. Предпочитам Октавия 2 комби в комбинация 4X4 ще е още по добре (семеен автомобил). Газ не мисля да слагам предпочитам да си я карам на бензин. И понеже попаднах на конкретната обява затова и питането ми е тук. Мисля да поискам номер на рамата за да проверя сервизната история преди да предприема каквото и да е по нататък. Извинявам се за спама ако мястото на темата не е за тук.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То проблема с 1.8 TSI 2009-2011  не опира да добре/зле гледан автомобил, а до вложените материали от завода. Просто са с много къс ресурс и рано или късно им идва времето. Иначе намирането на читав Суперб 2 за 12-13к е трудна задача. Читавите са от 16к нагоре за дизел, а ако трябва задължително да е 4х4 става още по-трудно. В момента има дизелови Супърб 2009 от 13к до 18к. Само да вметна, че напоследък започнаха да се появяват бели Суперб 2 от Испания на примамливи цени, който обаче е много вероятно да са били таксита и да са със сериозен пробег.

Иначе темата е в правилен раздел и хубавото на марката е, че има вече доста автомобили предлагани от първи собственици и с история. Цените са по-високи от на новият внос но поне колите са истински.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите 5ст. Евтин Супърб, никак не е добра инвестиця. Бензиновите мотори в периода 2009-2012 са проблемни. Дизел, аз бих търсил след 2012, да не е с пиезо дюзи, да няма вихрови клапи, да е с турбо компресор Гарет и т.н, т.е изчистените дефекти от поколението 2009-2012.

По-добре повече пари при покупката, по-малко разправия след това. Всяко едно ходене при майстора започва от 100лв нагоре. Висок клас кола, и не търпи "чукО и телта". 

Ако ви идва скъпа за поддържане, ориентирайте се към Октавия.

 

Проследяване на историята, без пропуски по дати/обслужвания и т.н , и елемнтарни бакалски сметки :)  Сервизна история до преди 2-3г(проследима), по около 30к на година, и за последните липсващи години минала "само" 10к км. Не сме в детската градина, да вярваме в дядо Коледа/Мраз. 

Ниската цена, никога не лъже.

Редактирано от Kograman
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързите и изчерпателни мнения. Както съм написал по-горе предпочитам Октавия и ще се насоча да търся именно такава, но попаднах на въпросната обява и реших да попитам тук. Колко излиза оправянето на проблемните двигатели 2009 - 2011 и това значи ли ,че 2.0 150 коня 2008 година е по удачен вариант?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ремонта на 1.8 тси е към 4-5 к и е тегава работа.

Аз лично не се сещам за 2.0/150к.с. при Шкода от 2008. Има рядка серия Суперб 1 от 2008 с 2.0 / 115 ама е стар мотор и не достатъчен за купето по мое мнение и пак има проблем с разхода на масло.

 

Гледай сега как стоят горе долу нещата:

 Суперб 1:

- бензин 1.8Т и 2.8 V6 стават като бензинови мотори със свойте си специфики

- дизел 1.9 ТДИ става, 2,5 ТДИ НЕ става, 2.0 ТДИ е Помпа Дюза-ПД

 

Суперб 2 

- бензин - 1.8 ТСИ само от 2008 код на мотора BZB става и после след 2012 пак стават - по средата са проблемните, 3.6 бензин пак става ама харчи много

- дизел 2.0 ТДИ има ПД и Комънрейл - има изписано тонове информация предимства и недостатъци и за двете

- 1.6 ТДИ еко 105 к.с също става ама са малко базови и в БГ май не са се предлагали от Еуратек

 

Октавия 2

- бензин 1.6 - 102к.с. става, 1.8 тси - като при Суперб

- дизел 1.9/105 - вечен(почти ;)), 1.6 ТДИ - икономичен

 

Октавия 3

- 1.4 тси 140/150 к.с. много го хвалят

-1.6 тди - като при октавия 2. 2.0 тди КР - ок е

 

 

Със сигурност пропускам някой мотор ама като цяло тези са най-масовите и основни.

 

Та на питането каква шкода за 12к  - би препоръчал О2, 2010-2012 - 2.0 тди КР за 14к :) (кеф ти автомат, кеф ти 4х4)

 Например: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11520669591514639&slink=6s97v9

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързите и изчерпателни мнения. Както съм написал по-горе предпочитам Октавия и ще се насоча да търся именно такава, но попаднах на въпросната обява и реших да попитам тук. Колко излиза оправянето на проблемните двигатели 2009 - 2011 и това значи ли ,че 2.0 150 коня 2008 година е по удачен вариант?

 

Хмм, малко ми е странно да си купиш кола за над 10к, и да тъгнеш с ремонти на двигателя?И пак ще дойде като цена над "пазарната".Като сложим висенето в сервиз,времето без нея,настроението на майстора,качестовото на вложените части,и става една, не е за разправяне ... 

Друг е въпроса, ако се вземе за 7-8к, още толкова се налеят поне 3-5г да е бепроблемна, и стане на цена около 16к, при средна за 20к за модела, мога да разбера. 

 

p.s В другият форум, човек с добро име в ремонта на VAG, беше споменал точно за този 1.8ТСИ, че дори и на Пассат 2013,още си го има този проблем.

Редактирано от Kograman
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като категоричен фен на бензина, ми е трудно да го кажа, но и аз като колегите бих те посъветвал да се насочиш към дизелов двигател (и по-точно КР).

Тонове с информация има в интернет за проблемите на 1.8 тси, особено в комбинация с 7 степенното дсг и ако бях на твое място, категорично бих избягвал този мотор, или поне врсиите му до 2012-2013.

Относно проверка в ЕТ за кола, която не е купувана от тях. Няма причина да ти откажат, все пак ще си платиш за това :D , но имай предвид, че един такъв преглед не е гаранция, че ще "хване" всичко притеснително в дадена кола.

Разбира се това се отнася и за всеки друг сервиз, в който би закарал кола за преглед.

С горното не искам да кажа, че прегледа в сервиз е излишен, напротив би могъл да ти спести много нерви и главоболия, или най-малкото да ти помогне да отбиеш от цената на колата.

Успех в търсенето!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия 1.8ТСИ (CDAA) имат опция много лесно да се проверат коя версия са. На лепенката на колонката на вратата има код от букви и цифри. В нета има инфо коя буква (по-вкрая) на кода отговаря за версията на мотора. А е зле, гарантирано, B и C са ОК. Оставете годината има и 11та с B и 2012та с A (модификации с 152 к.с. по-спомен). След 2013та A няма, тука вече са B или C. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При Супърб 2 и Октавия 2 има 1.4tsi 125к.с., който е много добър вариант, единствено ангренажната верига се сменя, но не излиза значително по-скъпо от смяна на ремък и ролки на 2.0тди примерно. Супърбите с този двигател принципно са малко постни откъм екстри, все пак това е базовия двигател.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, след всички съвети които получих попаднах на тази обява https://m.mobile.bg/details/11524164072686470имам питане 105 коня не е ли малко за това купе и двигателя КР ли е? Благодаря,че се ангажирате и се надявам скоро да стана собственик на марката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не са малко 105 коня. А и винаги може да прибавиш още 25-30%. Двигателя е PD. Ако колата наистина е т’ва, което е написал човека - бих я видял аз лично. Виждам и че не е 4х4, както в предишните коли, които гледаше. Минус за мен е липсата на климатроник и големия дисплей на уредите, но всеки различно вижда нещата. Но пък може да се спазарите за цената. Успех! И да се похвалиш!

Редактирано от zloQQ
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Конете са достатъчни за нормално каране. Мотора е най-здравия от това поколение.

 

Ако всичко написано е вярно, заслужава си да се види.

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Здравейте отново,

не съм престанал с търсенето на семеен автомобил и попаднах на тази обява: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11528180063026747&slink=792vyxмалко е поорязан откъм екстри но мисля,че си струва. Моля дайте мнения заслужава ли си да се види с цел покупка? Предварително благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата изглежда добре, ако не те притеснява по слабия мотор и особено ако е на такива километри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е толкова орязана от екстри. Почти копие на моята е без подгрева на седалките и със Симфони вместо Болеро.

Изглежда много добре. Точно е излязла от гаранция, така че и двигателя може да се позасили. Трябва само да се види сервизната книжка на колко е сменяно маслото, защото може да е обслужвана през 30 000, о това не е много добре. Но и това не е гаранция, защото на моята по сервизна книжка е сменяно през големи интервали, а аз междинно си го сменях другаде без да пишем вътре за да нямам евентуално проблеми с гаранцията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата изглежда добре. Даже аз я загледах преди няколко дни. Продава се от Аутотехника, което е плюс защото сервиза е читав, работят с оригинални части и спазват сервизните интервали за обслужване стриктно. Имал съм вземане даване с тях към 7 години с 3-4 служебни коли и като цяло са сериозни. Фирмата е огромен доставчик / посредник за служебни коли за други фирми и доста често разпродават автомобили със изтекъл оперативен лизинг, на реални километри. Единственият минус на Аутотехника е, че са много тегави от към сваляне на цената, 200 лв макс. Имат си някакви таблици за обезценяване и като сложат някаква цена - това е. Тябва да откриеш някакъв мега проблем в колата, който са проспали, за да свалят по-сериозна сума. Аз бих се разходил до Дружба ако колата ме устройва като мотор и оборудване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, точно това ми е поредния въпрос реална ли е тази сума за тази кола. Като цяло ме устройва за семеен автомобил, а и предполагам е купувана и карана в България. Дали ще се нацупят, ако откарам колата в мой доверен сервиз?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цената на колата е в горната граница, да не казвам, че малко я минава (по мойте критерии). Още повече, че е написал, че не се пазари. Т.е. заслужава си да се плати, но колата наистина трябва да е в безупречно състояние.

 

Сега това, че се продава от Аутотехника е малко... притеснително, поне за мен. Има вероятност да не искат да я карат в друг сервиз за преглед, не за друго, а щото никой майстор не обича друг колега да го оценява. :) От друга страна колата има номера, т.е. проблема е единствено и само на желание от тяхна страна.

 

Това дали маслото е сменяно през 30000 не е чак такава драма. Колата е сравнително нова, а мотора относително здрав. Това са три, четири смени, не е толкова страшно.

 

Виж голям плюс е ако НЕ е минавал за ъпдейт с еко софтуер. Съответно неприятен минус ако се е случило. Това може да се установи с проверка в ET или с кабел и човек дето чува петела.

Редактирано от Цецо75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цената е леко висока, това е така.

Колата обаче изглежда добре. Това дали е гледана правилно или не, до някъде се вижда още на място (една кола си личи дали е поддържана от мърда или не), а от друга страна си е хвърляне на боб.

Това, че е регистрирана е голям плюс поради ред причини, най-малкото защото може да се пробва. Както и отпадат доста първоначални разходи като еко такса, ГО, номера и прочие. Което си е към 500 лв.

Тия коли са здрави, мотора тоже. Върви нормално и ако не си "ръчкач" ще си много щастлив, защото и разхода му е прекрасен.

От снимките, единственото, което ми прави впечатление е, че е удряна отпред. И е било удар, а не подпиране, защото номера е изправят с чука, не е бил просто крив. Това обаче не означава, че е проблем. Старата ми Октавия беше удряна май май отвсякъде. От друга страна обаче беше направена меко казано перфектно, а за ударите разбирах при разни разглабяния през годините. Никога не съм имал проблем с това.

 

Ако ти харесва "на първо четене", аз лично бих я видял и на живо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.