Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

BRC Sequent 32 (без OBD) или BRC Sequent Plug & Drive (с OBD)?


dontarion

Recommended Posts

Здравейте, колеги! Карам Fabia Combi 1.4, 2003 г., 101 к.с.! Ще й слагам ГИ и съм се спрял на BRC. Остава да реша коя версия. Попитах майстора (в Русе, оторизиран представител на BRC за Североизточна България) дали да не й сложа адаптивната версия с OBD! От това което четох в интернет останах с впечатление, че посредством адаптацията в реално време към работата на двигателя, се осигурява оптимална настройка на горивната смес и съответно по-нисък разход. Той упорито ми обясни, че за моята кола това било напълно ненужно и не си заслужавало (откъм разход нямало да усетя разлика). Още повече, че когато трябва да се прави диагностика на колата, трябва да се спира OBD комуникацията на газовата уредба с колата. Даде ми цена за версията без OBD (BRC Sequent 32), а за другата версия (Plug & Drive с OBD, която каза и че била по-стара) щял да се обади впоследствие да пита с колко ще се оскъпи, ако все пак реша за нея. Въпросите ми са:

1. Прав ли е наистина като казва, че не си заслужава по-скъпата версия?

2. Наистина ли няма да има разлика в разхода на газ?

3. Как се прави това спиране на OBD комуникацията на газовата уредба с Fabia-та? Толкова ли е сложно: примерно да трябва да ходя при майстора на ГИ, за да я спира, после при другия майстор който ще прави диагностика, после пак при първия майстор да я пуска? Или пък трябва да си купя OBD адаптер, за да мога сам (или с втория майстор) да я спирам и пускам?

 

Предварително благодаря на всеки, който може да ми даде ценен съвет!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

т.2

От това което четох в интернет останах с впечатление, че посредством адаптацията в реално време към работата на двигателя, се осигурява оптимална настройка на горивната смес и съответно по-нисък разход.

Разхода не е толкова осезаем, по скоро се усеща в динамиката на колата. Спрямо "твърдите настройки" заложени от "майстора"

т.3 При ЛПЖ Тех изключването на ОБД комуникцията е посредством бутона изведен в купето, след което се закачаш и си я диагностицираш. Не е нужно да се ходи при газаджия за изключването!

 

Т1 погледни т.2 и 3 , ти решаваш.

Редактирано от The_big_frend
  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги! Карам Fabia Combi 1.4, 2003 г., 101 к.с.! Ще й слагам ГИ и съм се спрял на BRC. Остава да реша коя версия. Попитах майстора (в Русе, оторизиран представител на BRC за Североизточна България) дали да не й сложа адаптивната версия с OBD! От това което четох в интернет останах с впечатление, че посредством адаптацията в реално време към работата на двигателя, се осигурява оптимална настройка на горивната смес и съответно по-нисък разход. Той упорито ми обясни, че за моята кола това било напълно ненужно и не си заслужавало (откъм разход нямало да усетя разлика). Още повече, че когато трябва да се прави диагностика на колата, трябва да се спира OBD комуникацията на газовата уредба с колата. Даде ми цена за версията без OBD (BRC Sequent 32), а за другата версия (Plug & Drive с OBD, която каза и че била по-стара) щял да се обади впоследствие да пита с колко ще се оскъпи, ако все пак реша за нея. Въпросите ми са:

1. Прав ли е наистина като казва, че не си заслужава по-скъпата версия?

2. Наистина ли няма да има разлика в разхода на газ?

3. Как се прави това спиране на OBD комуникацията на газовата уредба с Fabia-та? Толкова ли е сложно: примерно да трябва да ходя при майстора на ГИ, за да я спира, после при другия майстор който ще прави диагностика, после пак при първия майстор да я пуска? Или пък трябва да си купя OBD адаптер, за да мога сам (или с втория майстор) да я спирам и пускам?

 

Предварително благодаря на всеки, който може да ми даде ценен съвет!

 

След 2001 година вече всички имат сонда и след катализатора (някои и преди това) оттам -> OBD системата е препоръчителна.Никой не може да ти дава наклон на..... сещаш се.Избора е твой.

Няма лоша уредба, има кофти монтаж и настройка.На такава (с код на мотора BBZ) съм слагал точно преди 3 години LPGTech с OBD, 60000 км. без светване на check engine.Системата не е нагласена да трие каквито и да е грешки.

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 10 месеци по-късно...

Няма лайк бутон, но отговора на Skoda20VT е точен. Като цяло самоадаптивната с OBD е най-доброто решение, ако си решил да слагаш. Въпреки всичко, ако майстора ти е калпав и със самоадаптивната може да имаш проблеми. Важно е и добър майстор да си подбереш

 

Редакция на поста ми: Излезе ми като непрочетено, изобщо не забелязах от кога е темата.... о.О

Редактирано от газаджията
  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.