Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Audi Q8 - предпремиера


Recommended Posts

Някои хора на жените си не искат да говорят, та почнаха на колите... нямам против прогреса, точно обратното, но... качваш се, и си в електронна игра. Нямаш усещане на волана, на скоростите, на педалите, не натискаш копчета, а дупчиш по екрана. Десетки системи, които контролират какво ли не. Изгубва се много рязко удоволствието от шофирането. Доста нови коли съм покарал, и в нито една не ми е кеф, особено пък хибридите.

 

И все пак, вървим напред. Така и трябва. Явно това е начинът...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мишо, трудното е, че имаш гладък екран и не може да усетиш разликата между два бутона или дали го натискаш, освен ако не гледаш екрана. Айде сложили са вибрация при натискане, ама пак няма как да си сигурен какво натискаш. Колкото за говоренето, сещам се за скеча с двамата шотландци и гласово управляемия асансьор :wacko_2: . Друго толкова ниско разположени екрани, винаги са трудни за гледане. Едно време винаги ме дразниха коли с контроли разположени ниско долу, явно все още е така. Какво им пречеше да сложат една статус лента на горния екран и оттам да се извиква и показва управлението на климатроника? и цялото това пространство пред лоста за автоматика, даже и той да се изчисти и да има повече простор? Както написа някой, как успяват за правят все по-големи коли и отвътре все по-малки. Този тунел ми навява клаустрофобия, а хич не ме бъркат малките пространства. Виж кой да е концепт, всички са отворени, с почти общ обем. Защо продължават да бълват, нещо подобно на едноместен кокпит, не ми е ясно. Остава и някой разделител да сложат, та всеки да си отдели на своята си седалка.

Редактирано от ID A
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е толкова безобразно ниско дисплея. На мен специално ми е удобен, но това си е мое мнение. Не вибрира а цъка под пръста ти и създава усещането, че наистина натискаш бутон. И иконите така са направени, че няма опция да сбъркаш. Освен това точно както на телефона ти си нагласяш кои икони в какъв ред искаш да са.

Що се отнася до пространството вътре - е има го и то хич не е малко. Усещането за смачканост го имаш в Х6 и в GLC. Дори дет ме знаете къФ съм снажен си шибнах главата кат се опитах да затворя задната врата седейки на задната седалка на Х6цата. Q8 няма нищо общо с това.

Но няма да ви убеждавам. Като се появи на пазара през Септември и го видите на живо тогава ше обсъждаме пак. На мен много ми харесва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е толкова безобразно ниско дисплея. На мен специално ми е удобен, но това си е мое мнение. Не вибрира а цъка под пръста ти и създава усещането, че наистина натискаш бутон. И иконите така са направени, че няма опция да сбъркаш. Освен това точно както на телефона ти си нагласяш кои икони в какъв ред искаш да са.

Що се отнася до пространството вътре - е има го и то хич не е малко. Усещането за смачканост го имаш в Х6 и в GLC. Дори дет ме знаете къФ съм снажен си шибнах главата кат се опитах да затворя задната врата седейки на задната седалка на Х6цата. Q8 няма нищо общо с това.

Но няма да ви убеждавам. Като се появи на пазара през Септември и го видите на живо тогава ше обсъждаме пак. На мен много ми харесва.

 

Да, признавам, че нещата в Ауди са в пъти по-добри и се прекарали хиляди часове в работа на тема ергономия.

Мерцедес и БМВ изоставят здраво, относно пространство, визия и материали.

Но, това не променя нещата които изредих в поста си: за електронната игра, 22-цоловите гуми и т.н.

Живот и здраве Ноември ще ходя на Електроника в Мюнхен и ще разгледам технологийте зад тъч панелите, всички сензори и т.н. и като знам какво ще видя, ме е страх да се кача в нова кола, някое сензорче проектирано в Горубляне, произведено в Шри Ланка, асемблирано в Ботевград, управлявано със софтуер от Ц. шосе, е изпратено за сглобяване в Словения, за да се монтира на Ауди в Инголщад...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъв ти е проблема с Горубляне и Цариградско... За Ботевград незнам :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е ясен. Не е на Joro 120L 120ката, нито е червения Фаворит на The Best Forman, нито е Фелицията с 4те сини цвята, т.е. мойта. Все коли, дето имаха 2 електронни компонента - запалването и радиото. Всичко вече е електроника, по-голямата част от която е китайска. А за да се държи цената на продукта т.е. на автомобила достъпна за феновете съответно се занижава качеството. Аз не очаквам новото Q8, A6 или E-tron-а, който се очаква догодина да изкарат толкова, колкото изкара Фелицията с 4те различни сини цвята. 350к км и 23 год. Ръждата почти я е превзела вече но е все още в движение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.