Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

От гаранционния сервиз на Шкода са ми записали в сервизната кнжка 15 000 км. Така ли трябва?

venstan

Публикувано

Максимум 15 хиляди км

Публикувано (Редактирано)

Маслото вероятно е 5w30, това е Long Life масло, което уж трябва да се сменя на променлив интервал - тоест от 20 000км до 30 000км. Аз не бих го карал с това масло на такъв интервал... По-скоро максимум 10-15 000км.

Редактирано от shaft
Публикувано

За България максимума е 10хил.км.,за да ти е мирна главата.Всичко над това си е разсипване на мотора(особено на сегашните).Честно казано една 1.9-ка ТDi 110к.с може да изкара без проблем и 400хил.км с интервал на смяна 20хил.км.,отколкото новите малолитражки.

  • 2 седмици по-късно...
Публикувано

Ти колко "малолитражки" знаеш, които са на по 200+ хил.?

Сменя се маслото, на колкото са ти казали в сервиза. Ние тука всички сме алхимици, не техници :D

Публикувано

Онзи ден смених първото масло на фабия 1.2 тси на 16 500 км. Каква чернилка зверска изтече, не може да си представите. А консистенцията, ах консистенцията - гола вода. Чакайте да ви смазва двигателя. Компютъра дава още 13 500 км до смяна.

Публикувано

И аз смених на Фабия 1.2 на 15 хил. по навик :D На щеката си беше прозрачно маслото, но понеже е първа смяна, реших да е на 15 хил. Може би, защото 80% от километрите са извънградско и предимно с Еко Авио бензин, маслото си беше ОК.

Публикувано

Вероятно, на тази на която смених аз, се кара само градско. 

Публикувано

Вероятно, на тази на която смених аз, се кара само градско. 

Хм,явно и 15000 ще са много.

Публикувано

Да, обмислям смяна и на 10 к. Все пак мисля колата да я купя след някоя година.

Публикувано

Моята вече второ масло ше сменям. На 10 000 смених първото, а сега на 20 000 ще сменя пак). Въздушния филтър ми е К&N и го почиствам на 5000 км, филтър купе сменям на всеки 6 месеца.

  • 2 седмици по-късно...
Публикувано

Аз не бих карал 30 000 с едно масло, каквото и да ми разправят. На каквато и да е кола. Опит с нова Шкода, поне за момента нямам, но мога да споделя относно буса ми - Пежо Боксер, също му дават първа смяна на 30 000. Колкото и да е служебна кола, не си позволих, и си го смених на 15 000. Сега вече е на 17 000, и му дават следваща смяна след 15 000, т.е. на 30. Вече мисля да го карам по 10 000, пък кой каквото иска да ми казва. На моята Шкода, понеже е бабичка, го сменям на около 1000 - 1500 км, колкото минавам за година, година и нещо. Някой ден ако си купя нова Шкода, не бих правил компромис. 

Все пак, както колегата каза по-горе - тука всички сме алхимици :D Аз съм по-склонен да вярвам в тезата, че това с дългия интервал на смяна го правят за да се чупят по-лесно колите. Нема начин, така бизнесът върви, чупиш, взимаш следващата, и така :)  

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.