Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Масло 3w50 - след колко км се сменя при безиновия Йети?


Recommended Posts

Маслото вероятно е 5w30, това е Long Life масло, което уж трябва да се сменя на променлив интервал - тоест от 20 000км до 30 000км. Аз не бих го карал с това масло на такъв интервал... По-скоро максимум 10-15 000км.

Редактирано от shaft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За България максимума е 10хил.км.,за да ти е мирна главата.Всичко над това си е разсипване на мотора(особено на сегашните).Честно казано една 1.9-ка ТDi 110к.с може да изкара без проблем и 400хил.км с интервал на смяна 20хил.км.,отколкото новите малолитражки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Ти колко "малолитражки" знаеш, които са на по 200+ хил.?

Сменя се маслото, на колкото са ти казали в сервиза. Ние тука всички сме алхимици, не техници :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Онзи ден смених първото масло на фабия 1.2 тси на 16 500 км. Каква чернилка зверска изтече, не може да си представите. А консистенцията, ах консистенцията - гола вода. Чакайте да ви смазва двигателя. Компютъра дава още 13 500 км до смяна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз смених на Фабия 1.2 на 15 хил. по навик :D На щеката си беше прозрачно маслото, но понеже е първа смяна, реших да е на 15 хил. Може би, защото 80% от километрите са извънградско и предимно с Еко Авио бензин, маслото си беше ОК.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно, на тази на която смених аз, се кара само градско. 

Хм,явно и 15000 ще са много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята вече второ масло ше сменям. На 10 000 смених първото, а сега на 20 000 ще сменя пак). Въздушния филтър ми е К&N и го почиствам на 5000 км, филтър купе сменям на всеки 6 месеца.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Аз не бих карал 30 000 с едно масло, каквото и да ми разправят. На каквато и да е кола. Опит с нова Шкода, поне за момента нямам, но мога да споделя относно буса ми - Пежо Боксер, също му дават първа смяна на 30 000. Колкото и да е служебна кола, не си позволих, и си го смених на 15 000. Сега вече е на 17 000, и му дават следваща смяна след 15 000, т.е. на 30. Вече мисля да го карам по 10 000, пък кой каквото иска да ми казва. На моята Шкода, понеже е бабичка, го сменям на около 1000 - 1500 км, колкото минавам за година, година и нещо. Някой ден ако си купя нова Шкода, не бих правил компромис. 

Все пак, както колегата каза по-горе - тука всички сме алхимици :D Аз съм по-склонен да вярвам в тезата, че това с дългия интервал на смяна го правят за да се чупят по-лесно колите. Нема начин, така бизнесът върви, чупиш, взимаш следващата, и така :)  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.