Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем след смяна на ангренаж


stoian1929

Recommended Posts

Привет колеги,

 

Преди няколко дни смених ангренажа и след това усетих странно поведение на автомобила.

Проблемът идва от странна вибрация(няма чукане тропане), която я усещам във волана при завиване (не при висока скорост), а когато правя маневри до към 20-30км/h. 

Въпросът ми е дали е възможно тампона на двг. да не са го монтирали правилно(да седи под някакво напрежение) или да е бил тръгнал и при напъване да се е скъсъл, дали като цяло има възможност да е от този тампон (да не се излагам ако отида да питам в сервиза).

Колата е фабия sdi 2006.

 

Благодаря предварително.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да те сбърка да си видиш хидравликата.

На диагностика никва грешка не дава , какво др. да и гледам ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помпата за хидравликата на волана е електрическа. Когато завърташ волана, тя се включва, съответно генератора се товари, а той е на пистовия ремък. По-скоро с мултицет виж да не пада много напрежението, като са сменяли/сваляли пистовия ремък да има проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво ти го описа по-точно. При ниски скорости или на място натоварването е малко по-голямо. Не виждам какво те притеснява тампона на двг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Иво ти го описа по-точно. При ниски скорости или на място натоварването е малко по-голямо. Не виждам какво те притеснява тампона на двг.

Просто казвам че е сменен ангренажа преди това нямах никакви проблеми , пистовият е сменяван преди ангр. , не дава грешки не задържа и не затяга хидравликате (на място няма никаква драма)и не се върти по-трудно просто има като вибрация заради това ми е чудно да не е от тампона да прави някво натоварване , но явно не е. Ще я замеря , благодаря. 

Редактирано от stoian1929
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

После напиши резултата.

Разбира се стига да открия проблема , (защото тез 2седмици си напатих от майстори)  :)  .То като си знам принципно болното място на тез фабийки сигурно скоро ще задълбочи и ще се разбере напълно какво е (хидравликата).

Редактирано от stoian1929
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Привет отново , няма спад при измерването на зареждането всичко си е в нормите , за сега ще си карам така пък то ще си покаже :) . Иначе къде може да ми направят нещо като диагностика на тази хидравлика или да кажете читави майстори който се занимават с хидравлики.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.