Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Отново излизам с въпрос поради голямото разнообразие, този път относно свещите.

Поразтърсих форума и Гугъл и намерих много алтернативни предложения, но все пак искам да взема най-оптималното решение.

Какви свещи ще са най-подходящи (не визирам марката им) за Октавия 1 1.8 125 коня '98-ма (газ/бензин) ?

Колко електродни, с какво разстояние и топлинно число, и изобщо има ли значение дали са от "специалните" за LPG или това няма особено значение освен за цената?

Благодаря!

Редактирано от Алекси Георгиев
Публикувано (Редактирано)

Каквото ти дава производителя, броя на електродите няма значение. Даже 1но електродните са по оферта, защото можеш да им регулираш луфта. Ето ти в сайта на НГК  виж какви са за твоята кола https://www.ngk.de/nc/en/product-finder/produktfinder/PKW/ZK_BENZINER/ аз съм с френски оригинални за рено Eyquem 4те бяха някъде около 15лв , ако искаш от тях утре мога да проверя кой модел е аналогичен с тези за твоята кола има ги в старс 94, един приятел си ги смени на мегана на 50 000км и им нямаше абсолютно нищо. Друг вариант е да се изхвърлиш за иридиеви, имат уж по- дълъг живот, но цената им за мен не е оправдана.

 

Ако си решил да си играеш с топлинното число, недей бяга повече от една идея, а с предписаното разстояние между електродите въобще не си играи. По- голямо ако е , се натоварва бобината и гори, при по - малко искрата не е достатъчна и колата не върви.

Редактирано от maxrpm
Публикувано

Според производителя :

Chapion - RC8VTYC4 и NGK - BKUR6ET-10 едноелектродни с луфт 1 мм.

 

П.П. От многоелектродни свещи голяма файда няма , защото искрата прескача само между два електрода.

Публикувано

 Ако си решил да си играеш с топлинното число, недей бяга повече от една идея, а с предписаното разстояние между електродите въобще не си играи.

Не искам с нищо да си играя. Искам да сложа свещи, каквито трябват.

 

Според производителя :

Chapion - RC8VTYC4 и NGK - BKUR6ET-10 едноелектродни с луфт 1 мм.

Гена, спирам се на NGK-то, но по-горе споменатите BKUR6ET-10 са 3-електродни.
Публикувано

Може , аз свалих тези данни от Аутодатата , никога не съм виждал на живо и понеже даваха и разстояние , реших че са двуелектродни (така де един плюс и един минус)

Публикувано

3- и 1+ са тия Ен Же Ка

Публикувано

3- и 1+ са тия Ен Же Ка

Така де - аз плюса не го броя (не знам защо). Но някак не ми се експериментира с тях. Не казвам нищо - може и да станат.

Публикувано

Щом са си за модела , защо мислиш , че експериментираш ?

Публикувано

Ами... Защото винаги съм съмнителен към "новото". Пък и технически не съм никак грамотен и затова за всичко питам, което май винаги натоварва обстановката :)

Като цяло както вече казах, голямото разнообразие на пазара ме кара да събирам мнения, отзиви и препоръки. Не отричам нищо, което не познавам, но докато не видя как работи, все ще се съмнявам.

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.