Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Нова Fabia... или почти нова? И от къде?


Grace

Recommended Posts

Здравейте,

прочувам въпроса за нова или нова-стара Фабия.

 

Това, което търся по каталожни цени ново излиза около 26-27 000 лева. Става дума за TSI (МГ2019, фейслифт), 110 PS, някои основни екстри.

От тук и следват някои въпроси:

 

- Обичайно ли е да се пазари човек за цена (или екстри) при поръчка в Еуратек или каталожната цена е крайна?

- Дали е реалистично да се намери аналогична Fabia на 2-3 г., в гаранция на цена под 20К и от къде сигурно?

- За съжаление складовите Fabia били изчерпани. За поръчка се чакало 3 работни месеца, т.е. 4. Такъв ли е и вашия опит? Струва ми се доста...

 

Всякакви съвети за това от къде би си заслужавало да потърся биха ми били полезно, вкл. и на ЛС.

Благодаря предварително :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 67
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Grace

    24

  • Моджо

    11

  • The Best Forman

    6

  • zloQQ

    4

Най-много писали в темата

Аз лично за моята не съм се пазарил. Просто в представителството ми калкулираха цената като приспаднаха от нея актуалните към онзи момент отстъпки.

Сега също според действащата ценова листа се ползват около 10% от обявената цена. В моя случай колата беше налична и ми я доставиха за около седмица, но 3 месеца срок за доставка са в реда на нещата.

За съжаление обаче фейсовата Фабия ще може да се поръчва след 48-ма седмица на тази година, така че ако ще правиш поръчка сега колата ще е MY2018.

По отношение на малко употребяваните аз бих се доверил само на оказионните екземпляри на официалните представители не само на Шкода, но и на останалите марки (изкупуват се автомобили без значение на марката).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Информацията от Еуратек е, че вече поръчките са само за фейслифт.... Дадоха ми и цените и конфигурациите само за MY2019.

Ще попитам за това отново.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледането в сайта и конфигуратора е много объркващо и най-добре да се проверява на място , защото сайта го обновяват много рядко .

Специално за т.н. автооказион - сега гледах и има един Рапид 2014 , който си заслужава , но е дизел ... останалото е постно като тиквички с ориз. Отделно при автомобили втора ръка , дори и в гаранция , нямаш никаква гаранция как е експлоатиран автомобила , освен ако не го вземеш от първия собственик.

За София аз лично бих препоръчал офиса на бул. Тотлебен там със сигурност ще ти дадат достоверна информация за всичко .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Именно там бях :)

Но там не боравят с коли втора ръка, само в другия Офис.

 

Естествено, че е така за всяка използвана кола, за това и ценовата разлика трябва да оправдава риска. От там и въпроса ми :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересното е , че и в горещите оферти на ЕТ няма нищо , което заслужава внимание ... освен да си харесаш някоя от шоурума и да си тръгнеш с нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А дали нема да паднат цените на префейса като излезе фейса ?

Разликата е само визуална, сичко друго им е еднакво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо по-нормално от това. Дори разликите да са само визуални, това е фактор :)

Ако може да избира, всеки би взел по-новото при еднаква цена :)

А аз бих взела и преди ФЛ разбира се, но не на същата цена :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11530002546504465&slink=7o537x

Можете и да се попазарите малко с продавача ;)

Най-предлаганата Фабия :)
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А аз мисля че в думите "почти нова" e заровено кучето :crazy:

Това е една общоприета нагласа. В общи линии става дума за следното:

Знае се че когато колата излезе от магазина цената и пада веднага.Едни говорят с 20 процента други с 40 примерно.Но като цяло тя си е нова!И е максимално икономически изгодна.И всеки търси и се надява на такъв екземпляр.

Обаче купувача също не е прост! Той си е купил нова кола(изръсил се) и съответно ще си я кара.Или просто ще му седи в гаража.И едва като минат 3-5 години или навърти 100 000 км ще я обяви за продажба!

Почти няма вариант да се купи нова кола за 30 000лв примерно и след броени месеци да я продава за 20! 

Е понякога има изключения като умрял собственика или заминава за чужбина ама това са единици..

 

Сега се сещам че един приятел си купи един нов Лексус на смешна цена :wacko_2:

И обяснението му беше следното:

Отивам гледам колата е на няколко месеца една жена я продава.И за смешни пари ми я продаде.С кеф ми я продаде.Едва след продажбата я питах защо така?- тя през смях каза че мъжа и избягал с колежка и я помолил да продаде Лексуса и да му изпрати парите!

Та и аз да кажа.

Ако има подобен случай и в форума, да не се чуди продавача, директно да ми звъни.Приготвил съм торбичка с пари, и само чакам някой, или някоя половинка да избяга :doubleup:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На подходящата цена и моята Фабия заминава веднага, нищо че е на 2 години и 17к км :D

Редактирано от Milen Dimitrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@mishoo

Това като цяло е така.... но има и коли на лизинг, които се връщат след 2г. Има и други подобни форми. Има изложбени/демо коли. Все в категорията "почти нови".

А и има и просто немалко хора, които въпреки икономическия "удар" сменят коли на 2-3 години. Щото могат :)

 

Но никой не е казал, че е лесно. То не е лесно да се намери и свястна употребявана. Най-лесно (и най-скъпо) е нова :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те и на 6 месеца сменят, но не и Шкоди. На 2 години, ако е фирмена и е навъртяла 100-150 к км, точно преди да се разхлопа и айдеее...

На малко км и от частно лице, криви сметки с лизинга + че в първия момент гледат да излязат на 0, което няма как да стане с нова кола изкарана от магазина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И дилърите връщат километри.Та ако е върната от лизинг много внимателно треа се гледа. Може и удряна да е.

Не мога да го намера клипчето за една такава. Върната, нова, на малко км...ма леко "реставрирана".

Редактирано от Моджо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Убедена съм, че има и такива случаи. Но това не е причина, човек да не потърси и огледа.

Най-лесно е да се вземе чисто нова. И най-скъпо.

 

Има и колеги от форума, които продават своите. Някои се свързаха с мен вече, за което съм благодарна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо точно 110 ph? За града това е много, за навън - зависи колко често се кара.

Е го клипчето. Не е от бг, ама принципно и тука така се случва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

А защо точно 110 ph? За града това е много, за навън - зависи колко често се кара.

Защото при поръчка на нова, ценовата разлика между 110PS и 95PS е 280лв... (или малко повече в зависимост от конфигурацията)

Двигателят е един и същ.

 

Ако ще е "нова-стара" или въобще втора ръка, нямам против и 95PS. Но за нова предвид малката разлика в цената логичният избор би бил 110PS.

Редактирано от Grace
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тази синята си пише в описанието:

„Skoda Fabia 1. 2 TSI 110 HP Edition Style -Възможност за прехвърляне на лизинга (10к + 35 вноски х 370 лв) ”, тоест 22 000 кеш, ама и допълнителна такса за прехвърляне ще има при прекратяване на лизинга и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.