Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Покупка на Октавия 2 - мнение за конкретна обява


_v_

Recommended Posts

Извинявам се ако темата не е за тук, но не успях да открия специален раздел...


мой близък търси октавия, като бюджетът до колкото разбрах е около 10 000 лв. Днес мислим да гледаме евентуално тази https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=7orac4 , някой да знае нещо за нея ?

Поздрави,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добър снимкаджия , скрил е, че колата е с климатик, и не е с  климатроник. Неоригинални джанти грозни за мен лично, няма снимка на мотора, иначе в багажника е показана стелката :)  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Здравейте, нов съм във форума и се извинявам ако не пиша на правилното място, решил съм да сменя моето бмв с Шкода Октавия, насочил съм се къв версията RS, от доста време гледам два конкретни автомобила и ще ви бъда безкрайно благодарен око ми споделите вашето мнение за тези двете:

https://www.cars.bg/offer/c2662075

https://www.cars.bg/offer/c2694436

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази синята от Боми ауто е най-уморената РС-ка която скоро съм виждал.

Редактирано от Impress_me
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдаммм. От тази къща, освен ако не познаваш някой, който работи в нея - пасувай с покупките!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На тая синята постоянно и сменят цената, от както я следя беше на 9800 сега на 8700 което е прекалено евтино за такава кола поне според мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Боми по принцип е коректен продавач. В смисъл продават и кошници, естествено, но на цена като за кошници. От няколко човека, които са купували коли от там съм чувал, че цените им отговарят на състоянието на колите. Километражите не ги коментирам - не може всички останали да продават коли, дето са минавали само 10-15 хиляди на година, а техните да са въртели по 40.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със сигурност във всяка една автокъща има както читави така и коли които са пълни боклуци но точно за тази синята ме притеснява ниската и цена никога не съм карал шкода, не съм се интересувал от цени за поддръжка и незная колко ще ми струва да я вкарам в ред ако я взема, в смисъм да отсраня дефектите които всяка една такава кола дава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От доста време е обявата, което НЕ значи, че колата не е читава, разбира се. Иди и я виж. Аз съм чувал за Боми, че едно време са внасяли много добри коли, сега дали е така, идея си нямам, но то по авто къщите всичко е руска рулетка...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз така мисля да направя, ще отида да видя поне как изглежда на живо, но ще ви бъда благодарен ако ме насочите на какво да обърна внимание в смисъм кои са им слабите места.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Под пазарната цена, видими износвания по седалката...на тези километри... :)

Връзваш я на комп и четеш грешките. Дюзите трябва да са със стойност, около “0”. Турбото не трябва да съска/вие, би трябвало от към 1700 об/мин да почва да дърпа без проблем, слушай за окачването и сложи 4-а при възможно най-ниска скорост и натисни до край газта. Приплъзване и тресене не е добре. И като е студена - не трябва да трака като багер :) Дори и да ти хареса, драсни/звънни на колегата от форума “pepino” ако може да се видите да я погледне и той - определено би могъл да изкаже мнение!

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Под пазарната цена, видими износвания по седалката...на тези километри... :)

Връзваш я на комп и четеш грешките. Дюзите трябва да са със стойност, около “0”. Турбото не трябва да съска/вие, би трябвало от към 1700 об/мин да почва да дърпа без проблем, слушай за окачването и сложи 4-а при възможно най-ниска скорост и натисни до край газта. Приплъзване и тресене не е добре. И като е студена - не трябва да трака като багер :) Дори и да ти хареса, драсни/звънни на колегата от форума “pepino” ако може да се видите да я погледне и той - определено би могъл да изкаже мнение!

Успех!

Благодаря ти много колега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма грижи :)

Чакаме развитието и дай Боже, да се похвалиш! Ако не с тази, с друга РС-ка :)

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Решил съм да се кача на такава кола и ще отида да я видя със сигурност и дано ми излезе късмета да се окаже читава.

Редактирано от mitko8203
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Сливенската изглежда по добре и на доста по малко километри само като и видиш волана и седалката

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Здравейте колеги. За да не отварям нова тема реших да драсна няколко реда тук. Твърдо съм решил да сменя колата и то с Шкода. Първоначално клонях към Superb, но предположих, че като поддръжка ще ми дойде малко в повече и съответно се спирам на Octavia 2.

 

Ще търся предимно бензин (мисля да я газифицирам), седан (в последен случай ще е комби) и до 10 000 лв. Конкретно за момента виждаме тези коли, които са ми привлекли вниманието. Някой ако може да даде насоки, какво да се гледа, къде може да се заведе на преглед колата (форумен механик) и всякаква информация, ще бъда много благодарен. 

 

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11505138035319518&slink=7z0jmm
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11523899494846015&slink=7z0jmm
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11518982929227033&slink=7z0jmm

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

 

И аз съм се загледал в Октавия 2, бензин 1.8 или 2.0.

Моля, ако някой знае нещо за тази кола да сподели:
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11522149921867950

 

Поразгледах форума и не откривам някакви оплаквания за версиите с тези двигатели освен, че няма газифициране (смислено). Моля, споделете за чести болежки и какво да гледам при огледите.

 

Благодаря предварително

Момчил

Редактирано от momchilk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

 

И аз съм се загледал в Октавия 2, бензин 1.8 или 2.0.

Моля, ако някой знае нещо за тази кола да сподели:

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11522149921867950

 

Поразгледах форума и не откривам някакви оплаквания за версиите с тези двигатели освен, че няма газифициране (смислено). Моля, споделете за чести болежки и какво да гледам при огледите.

 

Благодаря предварително

Момчил

Щом не намираш, значи не си търсил хич :)

Както е казал колегата над мен, имат проблеми с харч на маслото, който е следствие от конструктивна грешка

http://skodaclub.bg/forum/index.php?/topic/55919-superb-%D1%80%D0%B5%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D1%82-%D0%BD%D0%B0-%D0%B4%D0%B2%D0%B8%D0%B3%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BB-18tsi/- в тази тема ще намериш инфо за възможен проблем

http://skodaclub.bg/forum/index.php?/topic/55559-%D0%B4%D0%B2%D0%B8%D0%B3%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BB-20-tfsi/- тук също можеш да намериш някаква информация по въпроса

http://skodaclub.bg/forum/index.php?/topic/54393-%D0%BC%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5-%D0%B7%D0%B0-18tsi-160%D0%BA%D1%81-07/?hl=bzb&do=findComment&comment=415196- тук също ще намериш информация за различните кодове

Относно двигател 2.0фси без принудително пълнене не мога да изкажа никакво мнение

В общи линии, невъзможността за газификация ти е най-малкият дерт

 

Специално за колата от обявата, в мобиле седи от февруари, като първоначалната ѝ цена е 8300лв, това може да ти послужи като червена лампичка :)

Редактирано от piccinini
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

niki и piccinini, благодаря ви за отговорите. Определено това, което изчетох, ме отказа от бензинов вариант. За съжаление нямам възможност за нещо след 2013 г, така че ще мисля какво да правя.

 

Специално за колата от обявата ходих да я видя ... не става, едно че не е на 115000, а е на 250000 по табло, ами и енджин чек свети и интериорът не е ок

 

До колкото разбирам всички TSI двигатели до 2012-10313 (не само в Шкода) имат същите ядове. Пежо-БМВ и там късат ангренажна верига и проблеми в електрониката, направо не знам каква кола да гледам. май все пак ще трябва да е дизел и то комън рейл 

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11513708387210029

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11534346619773452

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11526632588785077

 

Някаква ориентировка колко струва началното обслужване на колата (ангренаж, масла, филтри) и трябва ли още нещо да се смени? Чета страхотни отзиви за Авто-сервиз Трансексперт мисля да се доверя на тях.

 

Поздрави,

Момчил

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото разбирам всички TSI двигатели до 2012-10313 (не само в Шкода) имат същите ядове. Пежо-БМВ и там късат ангренажна верига и проблеми в електрониката, направо не знам каква кола да гледам...

 

Mercedes-Benz

 

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11523903611997379&slink=81v3f1

 

/п.п. обявата е примерна/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.6 tdi

- ангренажен комплект около 500-600 лева всичко, сменя се на 180-200 000 км, така че ако има история може да си го спестиш

- масла филтри - грубо 200 лева (с читаво масло)

- съединителят е с обикновен маховик

- ако е 4х4 още 300-400 лева за обслужване на раздатката, препоръчва се на всеки 60к май

 

няма какво друго да сменяш. Аз бих проверил за всеки случай дюзите и бих предпочел да не е минала дизелгейт ъпдейта, ама не е фатално

Редактирано от superba
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.