Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Майстор за сваляне на стъклото цяло?


Recommended Posts

Привет колеги,

 

 

Имам нужда от малко помощ и съвет... Преди точно ~1 месец си взех Octavia 3 ползвана преди това от LIDL ( голяма грешка май ще се окаже това ).

На скоро забелязах че на борда на купето веднага след предното стъкло ( където започва тавана ) има отлюспени парчета боя, явно от камъчета.

Започнах да се заглеждам и забелязах следи от нож ( от страни ) точно във фугата между стъклото и тавана, след още малко оглед видях следи от ръжда. Исках да ги оправя и за това днес ходих във Ветек за консултация, какво може да се направи и колко пари ще струва. Човека е точен и каза че това с люспите и другите забележки които има колата могат да се оправят, но ръждата която е в тази фуга няма как да стане като хората без да се свали стъклото. Потвърдиха се и съмненията ми че стъклото е сменяно, от Еуратек нищо нямаха в базата си за това, а самото стъкло е оригинално на Skoda.

 

Реално човека във Ветек ми каза че това ще ми е най-големия проблем, защото ако пробие ръждата ще започне да тече и т.н. ( с две думи голямо мазало ще стане ).

 

Въпроса е следния, може ли да дадете съвет за майстор който може да свали стъклото без да го унищожи, така че после да може да се монтира обратно??

 

Ако някой има други идеи и съвети, ще се радвам да ги сподели за да си реша проблема. С голям кеф си взех колата и много и се радвам обаче тези "дреболии" направо ми бъркат в здравето.

 

Благодаря предварително.

Редактирано от joshuah
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой не дава гаранция. Всички твърдят, че могат да го свалят, но не им се занимава. Ако го счупят при свалянето, най-много някое европейско и то си го плащаш. Евентуално да не ти искат пари за неуспешно сваляне. И имай предвид, че без предно стъкло директно рискуваш спиране от движение, т.е. и платформа ще ти трябва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах три такива вече ръждясали люспи на старата Фабия , стъклото беше оригинално (не сваляно) и нямах идея , че година по-късно ще я удари градушката от 2014 та , та си взеха набор шкурки (200,400 и1000) , с острието на ножче повдигах гуменото перце и шкурих , докато не стана всичко с метален блясък (в границите на люспата) и на края с кибритени клечки задържах перцето повдигнато и намазах с Мр. Цинк на Оргахим и така си остана , докато беше при мен колата не ръждяса повторно.

Не мисли , че ако ръждата продължава под силиконовия слой , някой ще си играе да го изчопли , почисти и обработи метала , после да полага праймър за силикона и да лепне стъклото ... отделно вероятността да протече в този случай е по-голяма.

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.