Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Трудно влизане на първа втора с шум


svetlio359

Recommended Posts

Здравейте колата е шкода фабия1 2001 1.4mpi(aqw) 50kw

Проблемът е че понякога не винаги 1ва 2ра и по рядко задна

влизат с леко затруднение.

Като натиснеш все едно запира и след секунда освобождава и тогава влиза.

А в момента в който натиснеш лоста да вкараш скорост се чува нещо като тъпо лопване

Все едно че докато е натиснат съединителя скоростите продължават да се въртят и когато натиснеш лоста ги спираш затова се чува лопването.

Питах в един сервиз казаха само това е съединител

но реших да попитам тук за по добро второ мнение

Предварително благодаря и хубав ден

Редактирано от svetlio359
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чел съм (никога не съм го правил при Шкода) , че с времето се разтягали жилата и искали пререгулиране .

Имал съм такъв проблем при Голф2 и действително се оправи със смяна на износени втулки на избирача ... на кратко с появата на луфтове се нарушава позиционирането на лоста.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правих пренагаждането на жилата от видео клипа за фолксваген в ютюб не се оправи

А луфт има но е много слаб и то когато е на неутрална

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

според мен има вероятност да е съединителя а маслото на скоростите задължително го смени,но гледай да отговаря на заводските спецификации 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето мнение за причината е, като започвам от най евтините:

- виж си стелките, възможно е да пречат на педала да достигне до крайната си позиция

- заминаващ си съединител

- малко вероятно, скоростна кутия

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора

Но логиката за заминаващ си съединител не е ли че е износен и отлепва почти веднага

И не предава никакво движение на скоростната кутия следователно не създава проблеми от това естество(просто размишлявам не съм специалист)

И гледах за стелките не е това даже залягах да видя за евентуален проблем в педала и колкото се вижда от помпата но нищо не забелазах

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Притискателя ако е смазан той не отдлеля и ти натискаш ама ефект няма. Това се усеща на педала принципно става жилав и не се усеща обръщането на пластините с характерното олекване и пропадане на педала във втората половина на хода му.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

същият проблем м/у първа и втора скорост преди 2 години- смених съединител и т.н. - не. Стигнах до скоростна кутия, от там мнения - синхронизатори и т.н. но реших първа да сменя маслото на кутията, взех оригинално от еуратек но малко по гъсто /имат поне две или три разновидности на маслото за износени кутии и т.н. --   и -- две години няма проблем. Както го смених веднага забелязах разлика.

Редактирано от stanis
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е в една силиконова изолация в основата на лостовия механизъм, която се протрива и разкъсва- аз смених целия механизъм заради идентичен проблем- 100лв е нов в ЕТ.

Преди това сменях масло на кутията, регулирах жила, смазвах- никаква промяна. Сляд смяната на лостовия механизъм, всичко си дойде на мястото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.