Jump to content

>skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Нов във форума, относно покупка на Октавия 2


Raychev

Recommended Posts

Здравейте група. Изчетох доста материали по форума, но получих малко разнородна информация относно моето търсене. Спрял съм се на Октавия 2 комби (2006-2008 година) и понеже нямам познати за мнения се допитвам до вас.
От темите във форума разбирам че не е много оферта да е автоматик, въпреки че си мисля че е по-комфортно, поради поддръжката и малко по-високият разход.

Аз лично се оглеждам за двигател 1.9 тди по възможност да е 4х4.
Кажете ми реално мнение дали това е "двигателят" който си заслужава най-много от гамата на Октавия 2?

Или може би бензинов двигател 1.6 МПИ?

По отношение на здравината от мненията разбирам че за нашите пътища това е изключително здрав и като цяло евтин за поддръжка автомобил. Предлага комфорт , возия и достатъчно екстри.
Остава само да избера какъв двигател и дали да бъде автоматик?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://skodaclub.bg/forum/index.php?/topic/56061-skoda-octavia-2-20tdi-bmm-dsg/&do=findComment&comment=437984

Тук има една за продаване - аз бих я погледнал, ако търсех такъв автомобил. Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здр Raychev,колата е добра,мотора е доказан,в фирмата имахме две кадита със същия мотор над 700 хил без проблеми,моят съвет е търси бензин по евтина потдръжка и шанса да я намериш в по добро състояние и малко км,дизелите ги използват масово за таксита на запад,задалжително пипат километражите,почваш със сединители елементарно обслужване и цената скача,но всичко е въпрос на късмет.Моята е 1.9 4х4 беше доста тромава докато несвалих кардана,така я карам вс ок до момента,поздрави и успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако държиш да е 4х4 няма как да е 1.6 MPI, защото този мотор не се слага на автомобили с 4х4. Ако прежалиш задвижването и на четирите колела, 1.6 MPI, особено ако е със заводската газова уредба, е много евтин и икономичен за поддръжка вариант на сравнително голям автомобил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не държа да е 4х4. Все пак 15 години не съм карал 4х4 и пак се оправям по пътищата на Пампорово и Смолян през зимата. 
Иначе досега дизел не съм карал, но като че ли мненията за Шкода са че дизелите са изключително икономични що се отнася до 1.9 тди ръчка и без 4х4.
Аз лично ще поразгледам и бензиновите. По отношение на тях обаче искам да попитам ако все пак попадна на хубава, която не е със заводска газова уредба, и ако сложа в последствие, ще бъде ли автомобила динамичен и икономичен.
Иначе благодарско на колегата zloQQ. Ще намеря време да видя колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте пак колеги. Намерих една много запазена 2006 година, но пише че мотора е 1,6 FSI. Ще ми дадете ли някаква информация относно този двигател и някой има ли представа колко ще струва да се сложи газ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

FSI, ТFSI, ТSI моторите по-скоро не са подходящи за газифициране. Не че не е възможно, по-скоро не е препоръчително, газовите уредби за тях са по-скъпи и двигателя работи едновременно на двете горива (и на газ и на бензин), което намалява икономията. Както казва един познат газаджия "Няма проблем, ще ти сложа газова, ама често ще се виждаме". :) :) :) При октавиите мотора за газифициране е MPI. Няма проблем да му се сложи газ и след покупката, но това са допълнителни разходи, а внесените, поне от Италия, масово са с газови уредби. По въпроса за икономията - разхода на газ при 1.6 MPI (разбира се много зависи от стила на шофиране) е около 9-10/100, динамиката... мотора е 100 коня, така че не очаквай да е "бегачка". ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте пак колеги. Намерих една много запазена 2006 година, но пише че мотора е 1,6 FSI. Ще ми дадете ли някаква информация относно този двигател и някой има ли представа колко ще струва да се сложи газ?

Тц. 

 

Тоя мотор хем е умрял (не върви), хем има ядове, хем не става за газифициране. Затова и цените им са ниски.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за инфото. Значи тази няма да е моята... търсенето продължава. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както казаха колегите, имаш точно 2 варианта (бензин и дизел) :derisive:

Ако избереш 1.6 MPI, то ще е заради икономията. Шанса да е оборудван по-богато е много малък. И .. не върви 100 коня бензин вървяха на голф 2-3, щото бяха около 1 тон, тук си с поне 300 кг. отгоре + газ. Така че това е, ако държиш да пестиш пари от гориво, но и от обслужване.

1.9 тди - тук вече има някаква динамика и що-годе приятен разход, особено на дълго. Има високо оборудвани, 4х4 и т.н. Ако има ДПФ, обаче ще имаш допълнителни разходи (най-малко).

2.0 тди - това върви като 1.9 с чип. Всичко отгоре важи и тук, но ако е BKD мотор, може да има проблем с главата.

Във всички случаи, ако тръгнеш да купуваш дизел, задължително на обстоен преглед, много обстоен. Главно те интересуват дюзите как са, после те интересува главата, ако е 2.0, след това маслената помпа, ако е със шестограм и накрая вече, дали не е тръгнал маховика и съединителя, въпреки, че е консуматив, но са си 1000+ лв консуматив.

Редактирано от ma_in
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.