Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Стартиране


kvnedelchev

Recommended Posts

Здравейте, колеги. От няколко месеца имам един проблем при палене на Шкодата. Когато завъртя ключа за да запаля колата, при вече изгаснали лампи на таблото, колата в първия момент се чуди, какво да прави, все едно умира акумулатора, но иначе досега все си запалва. В същия момент и при палене има претрисане на двигателя, това е само в момента на паленето, после двигателя си е спокоен. Тези неща ги прави и при студен и загрял двигател, но при студен е една идея по трудно. Замерваха ми акумулатора и ми казаха, че все още ще кара, но не се знае до кога. Чудя се дали е от акумулатора, стартера или някоя хлабава връзка, а и нещо друго може да е? Ако имате идея, помагайте. Колата е Шкода Октавия2 2.0тди,140. Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-лесно е да вземеш от някой акумулатор и да тестваш как ще се държи колата. Ако няма проблеми хвърляй твоя и вземай нов.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е от акумулатора. Аз от 4 години имам тоя проблем. 3-4 пъти в годината ми се появява. Като че ли се замисля дали да запали или не и после веднага пали. Най-вероятно нещо сигналите от компютъра се ебават или от старост има някъде мизерия и не подава контакт като хората.

Ако е акумулатора ще върти много бавно стартера и ще го чуеш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи сме трима с тоз проблем.Диагностиката засича слаб акумолатор,гася нов опит и пали от четвърт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А премигва ли таблото? Щото изглежда така, все едно някой кабел се ебава. Вижте “масата” от акумулатора до болта на купето как е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен на диагностика нищо няма. От всичко което съм сменил дори и основен ремонт на двигателя правих, но проблема си остана. Или е някой бъг в самия софтуер на ECU-то или ми казаха, че може да се запушват горивопроводите от налагания в тях или подкачващата помпа е отслабнала и да не достига гориво при начален старт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен в сервиза ми казаха, че те по принцип така си правели или евентуално да се погледнат магистралните кабели от акумулатора, че прегаряли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пушека зависи от много неща. Дали имаш катализатор и работещ ЕГР, дали ти гори масло и всякви други. Моята специално нито пуши бял нито черен дим. Нямам катализатор и ми е затапен ЕГР-а. Маслото не го пипа Motul Specific

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята не съм я забелязал да изпушва, когато я запаля,освен когато я понамачкам(черен дим).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята изпушва бяло понякога като я запаля първи път през деня. Може би като остане някоко дни пред блока по-често, макар че не е винаги. Като я нагазя си припушва черно, но там мисля е нормално, все пак няма дпф.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А премигва ли таблото? Щото изглежда така, все едно някой кабел се ебава. Вижте “масата” от акумулатора до болта на купето как е.

Велко, таблото "примижава" и при слаб акумулатор.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Велко, таблото "примижава" и при слаб акумулатор.

Много точно си го написал “примижава”. Аз съм написал - “премигва”. Имам в предвид, че когато масата се губи, таблото гасне изцяло - тотално. Премигва бързо и отчетливо. Не е като при слаб акумулатор. Щото загуби ли масата - няма грам ток за “примижаване” :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато паля понякога примижва, а понякога при самото палене изгасва и веднага след, като запаля святка.Слаба връзка не виждам никъде, доколкото мога да видя де...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много точно си го написал “примижава”. Аз съм написал - “премигва”. Имам в предвид, че когато масата се губи, таблото гасне изцяло - тотално. Премигва бързо и отчетливо. Не е като при слаб акумулатор. Щото загуби ли масата - няма грам ток за “примижаване” :)

Имах един случай - забравих да изключа радардетектора за една седмица и той беше източил акумулатора. Когато тръгнах да паля се получи точно мигане на таблото с едно яко цъкане като от реле.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Колеги, проблема е открит. Оказа се, че е в стартера. А сега следва и другия въпрос, трудно ли се сменя и въобще, кое е по добре, да го подменя с читав или да го ремонтирам? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.