Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Skoda Superb II (Шкодата на Стуцата)


Stucata

Recommended Posts

Вчера на срещата направихме няколко замервания, което даде повод да метна едно око на температурите по време на раздаването на газ. На външна температура 14,5 градуса, при колектора даде 21 градуса, т.е. само 6,5 градуса амплитуда. Говоря по време на пълно изцеждане, при скорост 230+ км.ч. Кулерът е чук ?

Иначе, замерихме моята със Супърба на @Bondo (272к.с.), който в края на гонката ми направи 5 коли ?? Реално до 200 моята се държи много прилично (пак ме издърпва де), но след 200км.ч. по-голямата кубатура и турбина си казват думата. Би било интересно пак да мернем, ако превключа с Revo Switch-a на 100-октановия режим, който добавя още 20 коня, но...това ще остане в сферата на догадките, защото понастоящем колата е супер балансирана, абсолютно неразличима по поведение от автомобил, който е излязъл от завода с такъв хардуер и настройки, без да ми създава абсолютно никакви ядове и не ми се рискува, защото веднъж щракна ли я на макс, може да не искам да я връщам на ниската мощност. Малко "страх лозе пази" е положението ?

 

п.п. преди 2 седмици, като се връщах от морето един сравнително нов CLS 63 AMG натегаше всички в дясната лента. Дойде време аз да му направя път, както и направих, но преди това върнах на 4та ☠️, с около 160км.ч. Беше интересно да направя този експеримент. Винаги го правя когато мога. Резултатът е ясен, без да има нужда да казвам, че бяхме 4ма души и пълен багажник, защото и празен да бях, резултатът нямаше да е много по-различен. Като локомотив изтегля тоя звяр :)

  • Благодаря 1
  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, audirulzz написа:

А всъщност къв кулер ползваш,че съм го пропуснал :D

Majesty, made in China ? Не зная дали опира до късмет, но е с адски добра изработка - перфектни казани и заварки, нищо от никъде не стърчи, няма гадни ръбове и е доволно ефективен. Ако ги сложиш един до друг примерно с Вагнер, на вид нямат разлика. Също така съм убеден, че Вагнерът няма да се справя по-добре, най-малкото защото няма накъде по-добре да се представи :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 18 часа, Stucata написа:

Majesty, made in China ? Не зная дали опира до късмет, но е с адски добра изработка - перфектни казани и заварки, нищо от никъде не стърчи, няма гадни ръбове и е доволно ефективен. Ако ги сложиш един до друг примерно с Вагнер, на вид нямат разлика. Също така съм убеден, че Вагнерът няма да се справя по-добре, най-малкото защото няма накъде по-добре да се представи :) 

Откъде го взе?Дай линк :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, audirulzz написа:

Откъде го взе?Дай линк :)

Не съм го поръчвал аз. Взех го от приятел който си го бе поръчал за неговата Купра, но реши да не го ползва, а вместо това да вземе челен. Предполагам, че Алиекспрес е насреща. Виждал съм ги там :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, audirulzz написа:

Откъде го взе?Дай линк :)

Няма да се праиш ей. Което не е китайско е менте :)

70MM Competition Intercooler Fit For MK7 GTI Golf R VAG 1.8T 2.0T 8V A3 S3 Inlets
https://a.aliexpress.com/_mr1D8eB

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 15 часа, JORDITO написа:

ОпаГагнамСтайл, туй е :D@JORDITO осигурява монтажа ;) След това колата е охладена ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само където доставката е по-скъпа от кулера ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, SKODA 105 RS написа:

Само където доставката е по-скъпа от кулера ?

Не точно, но пък друго си е да е нещо "марково",  като Вагнер на цената на "бърза" Фабия 1.9 SDI :)

https://www.mlperformance.co.uk/products/wagner-vag-mk7-1-8-2-0-tsi-competition-intercooler-kit

Редактирано от JORDITO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@JORDITO, така е - който иска Вагнер, трябва да си плати и за марката, каквато е ситуацията с много други продукти и марки. Който иска да шари по тънката струна и поръча от жълтите братя, поема риска да страда от некачествено изработен китаец или ще се чувства късметлия, както бе в моя случай. Макар че аз имах възможност първо да го видя на какво прилича, защото не не аз го бях поръчал, но това е друга тема. Евгени също остана приятно изненадан от изделието. Казвам го, защото аз през живота си съм виждал 2 или 3 немонтирани кулера и базата ми за преценка е малка. Разбира се, има риск въпросните Majesty да са деградирали качеството и към днешна дата да дойде некво криво лайно с ръбове и нащърбени отвори. Но, ако ги правят както са ги правили преди 2-3 години, шансът потенциалният купувач да остане удовлетворен е голям :) При мен монтажът на самия кулер премина абсолютно безгрижно и "bolt on"/"plug and play" (аз имах други ядове с една свръзка).

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Срам не срам, последното хубаво измиване на колата беше от пролетта. След това само някви бързи изпръсквания. Прахосмукачка не бе пускана от около 1 година, като багажникът не бе прахосмукиран 2 или повече години ??

Вчера се хванах да зачистя кочината.

Ей така мога да си седя много дълго време и да 'фърлям струя :) Много релаксиращо ми действа:

 

Толкова се впечатлих, че чак щракнах една снимка (иначе нищо интересно, дори все още е леко мръсно, ама какво беше...):

1637418471400.thumb.jpg.f5dbc4bd31f37687253ed3f691667964.jpg

 

Малко Търтъл вакс и съм доволен от резултата, макар сивият цвят адски много да спомага за лесната поддръжка:

IMG_20211119_232447.thumb.jpg.fd511c5f706882a33ae2f408d3a8c157.jpg

 

  • Благодаря 1
  • Одобрявам 3
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 15 минути, Vladi_a написа:

Спам не спам, да ти дам мойта, да порелаксираш и на нея? :D

ми-хи-хи, ама Влади, няма да свърша добра работа! Частта с релаксирането е клекнал да държа пароструйката насочена към колата. Нищо повече! Останалото НЕ влиза в релакса ?

Ева ми се мамата вчера. Сега съм с мускулна треска на краката и задника от това чистене. А днес, след като минах през Жорката и Пепи, айде пак наново джантите на баня ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

Yes, беее! 4та категория ?? Значи няма да се продава! ? Миналата година, веднага след ремапа с Рево, още не бях минал и 50км пробег, отивам в същия пункт за ГТП. Колата отзад 'фърля огньове, кълбета дим, работи странно (все още не се бе адаптирала) и тия ми викат "дай за всеки случай да я мернем, че от догодина ще е задължително да се мерят газове". Викам си "супер, тъкмо да си знам с тия мапове и генерации какво ще се случва". Мерят с опулени очи, цъкат с език, клатят глава и викат "ма тя работи и дава стойности на 15-годишен автомобил. Ти нещо си и правил на тая кола. Чипосвал си я!"? Изнервиха ме и им казах "да не ме занимават с въпросите си", ама на ум си казах "леле, хуу ся не се е адаптирала уж още към новия софт, ама кат' се адаптира пà не се знае дали ще заработи като поне 10-годишен автомобил". Та днес много благо ми стана ?

 

IMG_20220226_114256.thumb.jpg.be1a4a56a4d14ab7376bf59780ea55cb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А вече мерят ли газове, че преди месец и нещо, все още симулираха дейност? Може би са ти дали категорията по данните от талона (както на всички досега), а не от реално мерене. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, ghost_rider написа:

А вече мерят ли газове

Мериха, бря. Завряха щеката в задника на колата и зяпаха там в компютъра. Подаваха, отнемаха газта. Питах ги как се справя с газовете, а единият ми отговори, че са "леко завишени", каквото и да означава това, но стойностите не може да ми ги каже, че било "служебна тайна" или нещо от сорта... ? Bullshit, ама нямаше смисъл да настоявам, защото в крайна сметка за мен важното е, че не съм в първа или втора категория...или поне на стикер не съм ?

 

IMG_20220227_083819.thumb.jpg.11f6b703621df5c008d54ec0f382ea1b.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На пункта където ходя последните 3-4 години, или завират маркуча отзад, но не мерят нищо или просто го мушкат под колата, за пред камерите. После се скриват в кабинката, а аз сядам в колата и стоя около 5-6 мин на запален двигатели и всичко приключва.

До преди 5 години прекарвах средно по 2 коли на седмица на ГТП и там си мереха както си трябва. Дизелите се форсираха 3-4 пъти до 2000-2200 rpm, а бензиновите на същите обороти се задържаше газта за 10-15 секунди. На телевизорите излизаха някакви стойности и не бяха "служебна тайна". Имаше една сонда, която се пъха на мястото на щеката за масло, да мери явно температурата му, но нея я нагряваха със запалка за да покаже, че автомобила е загрял. 

Е на този пункт сега, само спирачките проверяват, гледат светлини и влизат в канала, макар че и там не знам дали гледат нещо или само уплътняват времето. Преди 10 години ходех в един пункт където имаха тресачки за проверка на амортисьоро, много ме радваше!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Stucata написа:

Мериха, бря. Завряха щеката в задника на колата и зяпаха там в компютъра. Подаваха, отнемаха газта. Питах ги как се справя с газовете, а единият ми отговори, че са "леко завишени", каквото и да означава това, но стойностите не може да ми ги каже, че било "служебна тайна" или нещо от сорта... ? Bullshit, ама нямаше смисъл да настоявам, защото в крайна сметка за мен важното е, че не съм в първа или втора категория...или поне на стикер не съм ?

 

IMG_20220227_083819.thumb.jpg.11f6b703621df5c008d54ec0f382ea1b.jpg

В пункта, в който минавам ГТП  ги познавам, и си зяпам стойностите ( от любопитство). Няма да ти казвам моите дърти кошници с какви показатели са, за да не ти развалям настроението :P

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, Vladi_a написа:

Няма да ти казвам моите дърти кошници с какви показатели са, за да не ти развалям настроението

В смисъл? Добри, спрямо годините им? Или? Аз моята така и не разбрах какви стойности даде (не ми казаха), просто се изкефих, че не ми зашиха 1ва или 2ра категория ?

Абе, Влади, Hangout-a ми сдаде багажа (явно вече иска да се мине на Гугъл чат...). Онзи ден исках да те поздравя, ма ще го направя тук ?

Screenshot_2022-02-25-19-53-14-898_com_miui.gallery.thumb.jpg.5b022b5ca790670021b9047b8d4da69b.jpg

Screenshot_2022-02-27-16-17-10-891_com_miui.gallery.thumb.jpg.a8abb3a02bb99e186f310e06e43eab8a.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ахаха, мерси за поздрава. Аз нямам проблем с приложението.

Иначе стойностите на газовете са супер, като когато колите са излезли от завода :P

  • Одобрявам 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На пункта в Дружба 1 си ми дадоха на Октавията категория 4 без никакви ядове. Питах го човека как са стойностите. Отговора беше кратък: "Добре са" :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 3.03.2022 г. at 23:24, yeti-bulgaria написа:

категория 4 без никакви ядове

Модифицирана ли е колата? Аз съм учуден за себе си, защото моята е мапната, със сменена изпускателна система и със спортен катализатор.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

Тази година посетих сервиза  @Vladi_a и Ради за ежегодното обслужване на Супърба и на бабчето (Леоня). Влади вика, че кара "Миньона" с масло 5w40 на Granville (Made in UK). Принципно не разбирам много от масла, да не кажа, че не зная нищо по темата, а и за пръв път я чувам тази марка, но щом Аудито се кара с това масло (а аз знам много добре как се кара тази кола), значи няма причина да не се налее по една туба в Супърба и една в бабата ? Леонът стана по-тих от нов (и в него наляхме 5w40), ама това със сигурност се дължи и на почистването (и после адаптирането) на дросела. Супърбът също утихна. С предното масло (Мотула) изкарах точно 10 000км за 1г. и 3м. Няма да забравя усещането миналата година когато наляхме Мотула и как колата утихна много спрямо начина й на работа с маслата, които наливаха от Еуратек (макар и винаги от кутии). Е, с въпросния Granville усещането е същото - мега мазната работа на мотора ? Който познава Влади, е наясно с това, че човекът си разбира от работата и е от хората, на които аз спокойно мога да му оставя колата да я разпарчетоса на съставните й части и после да я събере наново ? А който не го познава, ми да иде да се запознае някой път ✌️

 

IMG_20220615_091458.thumb.jpg.a2cd6285ea0846d51860f85874deb05f.jpgIMG_20220615_170046.thumb.jpg.0836660cf0297c763a4ceadba6ee21bc.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Леле, трябва много да се внимава. Миналата седмица ми се наложи да използвам ежедневно Супърба, в т.ч. и да го катеря по бордюри. Качвам го без засилка, адски внимателно и гледам да не е с ръба на гумата. На видеото исках да видя какъв е рискът за джантите и няма да крия, че леко дрисн@х при вида на гумата..., а не е да са меки.

 

 

IMG_20220624_125441.thumb.jpg.9c86c2b93a38c0030015da55a987a349.jpg

  • Объркан съм 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.