Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Гаранционни драми


Stucata

Recommended Posts

Споделете:

1. кой какви проблеми е имал по автомобила си, които се е наложило да бъдат отстранени гаранционно (били ремонт, било смяна на части);

2. На какви километри се е случило;

3. На някого било ли му е отказана гаранционната подмяна/отстраняване на проблема и по какви причини.

4. Имало ли е проблеми при/след смяната/ремонта. Доволни ли сте от свършеното.

4. За какъв автомобил става въпрос.

 

Супърб II facelift, 1.8tsi

1. Смяна на заден fix прозорец заради отчекната хром лайстна - случи се преди да стане на 30 000км. Смениха го по гаранция. Не съм доволен, защото не бяха го монтирали както трябва и задният прозорец се сваляше проблемно - опиране в оплътнението и слизаше на една страна. Наложи се второ посещение в ЕТ, когато го оправиха.

 

2. Водна помпа на 32 000км. - смена а по гаранция, без проблеми. Доволен.

Ето я как свири, след достигане на Oil Temp над 90-95 градуса:

https://m.youtube.com/watch?v=O4DzwWRP_ew

 

3. Смяна на кормилна рейка на 30000 км - симптомът беше едно пукане (виж клипчето), като от ЕТ първо мислиха, че е от лагер на макферсона. При смяната на лагера счупиха (буквално!) амортисьора. Поръчаха нов и го смениха. Всичко това с куп нерви и обяснения... Чува се отчетливо, но със слушалки:

https://m.youtube.com/watch?v=7e56OJBoVpY

 

4. Смяна на въздуховода, който поема въздуха от предната решетка. Там има едно капаче с пластмасови крачета (иначе аз го захванах временно със свински опашленца :) ), които с времето са омекнали и капачето бе паднало. Смениха по гаранция, без проблеми. Доволен. Снимката е израз на радостта ми от факта, че "сам се справих" :D

 

 

IMG_20180422_190712026_HDR.jpg

Редактирано от Stucata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, навремето като бях в гаранция ми смениха капачка на делкото по гаранция и нямах никакви проблеми,явно са занижили обслужването.

Редактирано от Pinion.Korona
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-принцип качеството за източна Европа е занижено не само като обслужване.Колкото и да не ви се вярва Шкодите произведени за тук и за Западна Европа са с различно качество.То храните ни се оказаха второ качество,а какво остава за всичко останало.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До "Deodriver" - Какво значи с различно качество? Робота стяга болтовете по-силно или болтовете са от друг материал?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, tuningmania написа:

До "Deodriver" - Какво значи с различно качество? Робота стяга болтовете по-силно или болтовете са от друг материал?

 

По-скоро работата е в "другия материал".Предполагам,за да може цените тук да са по-евтини се пести.Не е нищо ново за нашата мила родина и не е сефте да чуваш от хора как едно и също нещо "там" е по-добро от същото тук.Било то уреди,препарати,храни,авточасти и т.н.Честно казано аз не вярвах на тези глупости и не карам някой да вярва,но вече се сблъсках с 2-3 случая на различно качество и вече имам друг поглед на нещата.Разбира се,ние тук не можем да докажем нищо,просто можем да констатираме разликите.Жалка картина.

Редактирано от Deodriver
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До "Deodriver" - Аз съм от онези, които са на 100% сигурни, че има разлика в качеството. Просто се чудя в какви неща се изразява при Автомобилите..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шкода,специално правят коли за БГ.......?

Ебаси големия пазар...!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 16.12.2018 г. at 10:26, Deodriver написа:

По-принцип качеството за източна Европа е занижено не само като обслужване.Колкото и да не ви се вярва Шкодите произведени за тук и за Западна Европа са с различно качество.То храните ни се оказаха второ качество,а какво остава за всичко останало.

 

На 16.12.2018 г. at 15:32, tuningmania написа:

До "Deodriver" - Аз съм от онези, които са на 100% сигурни, че има разлика в качеството. Просто се чудя в какви неща се изразява при Автомобилите..

 

Интересно ми е с какво си изкарвате хляба? Просто да а знам каква е причината да плещите такива глупости? То е ясно, че е нещо много далеч от производство, внос, износ и прочие, но все пак?

Разлика в качеството може да има само при наличието на различни заводи производители, които произвеждат едно и също. Да, Нутелата, която се прави в Полша е много различна вкус от тази, която се прави в Германия или Италия. И поради логистични причини, в България се доставя полска. Но Шкода до колкото знам няма 200 завода. Даже до колкото знам (не съм сигурен) в Европа има само един и той е този в Млада Болеслав? Знаете ли какъв supply chain кошмар би било да се влагат различни по качество материали, за един и същи продукт, само защото е с крайна дестинация нам си къде? Разходите по тоя цирк ще надхвърлят ДЕСЕТОКРАТНО "спестеното". Отделно от това, не съм сигурен какъв процент от произведените бройки се знае, че са конкретно за България. Може и да е всичките, но се съмнявам.

 

Мнението ми е оф, ще се радвам някой мод да пусне една тема в бъбрилника по въпроса. Да видим дали някой има твърди примери и факти за това, че в България нещо си е с по-лошо качество от колкото в "Западна Европа". Когато говорим за масово производство от едни и същи заводи разбира се. Разлики в качеството при различни производствени центъри може да има и то не само умишлено.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 минути, sauber написа:

 

 

Интересно ми е с какво си изкарвате хляба? Просто да а знам каква е причината да плещите такива глупости? То е ясно, че е нещо много далеч от производство, внос, износ и прочие, но все пак?

Разлика в качеството може да има само при наличието на различни заводи производители, които произвеждат едно и също. Да, Нутелата, която се прави в Полша е много различна вкус от тази, която се прави в Германия или Италия. И поради логистични причини, в България се доставя полска. Но Шкода до колкото знам няма 200 завода. Даже до колкото знам (не съм сигурен) в Европа има само един и той е този в Млада Болеслав? Знаете ли какъв supply chain кошмар би било да се влагат различни по качество материали, за един и същи продукт, само защото е с крайна дестинация нам си къде? Разходите по тоя цирк ще надхвърлят ДЕСЕТОКРАТНО "спестеното". Отделно от това, не съм сигурен какъв процент от произведените бройки се знае, че са конкретно за България. Може и да е всичките, но се съмнявам.

 

Мнението ми е оф, ще се радвам някой мод да пусне една тема в бъбрилника по въпроса. Да видим дали някой има твърди примери и факти за това, че в България нещо си е с по-лошо качество от колкото в "Западна Европа". Когато говорим за масово производство от едни и същи заводи разбира се. Разлики в качеството при различни производствени центъри може да има и то не само умишлено.

 

 

Тошко така - разлика има, наистина, ама в пътната обстановка и в горивата. Друго няма. :) В производството няма разлика.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма смисъл да спорим,всеки сам да си решава в какво да вярва и в какво не.Също така не е вярно,че да се прави един компонент с различно качество излиза скъпо.Пример мога да ти дам със завод,който се намира в нашия град и случайно имам някаква информация от първа ръка.Главно се занимават с производство на пластмасови елементи за цялата индустрия.Взимат поръчката,правят матрицата и почват производството.Правят пластмасови панти за вратите на хладилници,марката на които няма да казвам.Пластмасата от която се прави идва на гранули(до колкото знам) и е направена от определени полимери,за да отговаря исканото качество.Правят се определени бройки,които са част от дадена партида.Прави  се контрол на качеството,тестове в завода,където се зглобяват хладилниците и всичко е точно.Тези панти са за хладилници за експорт в западна Европа и за щастие за нашия вътрешен пазар.Като се изпълни дадената партида,задават следващата,но с друга гранула(пластмаса).която се оказва по-евтина.защо ли?В крайна сметка излезна,че пантите от този по вид гранула са за хладилници предназначени за Близкия Изток.Чудите са как се разбра ли?Много лесно,просто завода доставчик обърка партидите и прати по-евтините панти и на контрола за качество и тестовете,познайте какво стана.Следваха неустойки,разправии и т.н.Така,че нищо не се оскъпява,прото доставчика сменя материала и това е.

Пак казам,не карам никой да вярва в това.

Редактирано от Deodriver
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не говориш за завода в Ст. Загора? Защото там историята е доста дълга и започва от завода в Пловдив ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждал съм о2 доставена в БГ по погрешка вмести в Белгия в бояджийски сервиз до моята бивша о2ка. И двете със свалени кори на врати и брони. Разлика в изолацията по вратите и в материала на подкалниците видях веднага. От там майсторите казаха, че и по окачването били други тампоните. 2те коли бяха на по 2-3 год и колата беше на ЕТ служебна, та нямаше афтърмаркет тунинг, просто са вложили различни материали още в завода. Моята беше елеганс, другата амбишън и имаше повече екстри.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гарантирано за България сглобката е с ниско качество, с части ниско качество и дори неприемливи и забранени в белия свят.

Просто клиентите от белия свят няма да търпят автомобил направен по този начин, но пък и складовите наличности трябва да се изчисят.

На мен ми се случва за втори път, надявам се за последен!

Автомобил, който на служба няколко месеца има сериозни проблеми с окачване, скорости, съединител и повече от 50 шума навсякъде, не може да е произведен за "запада".

Коментарът от служителите е - "нормално е, те така си издават тези звуци, трудно превключват скорости, тракат, и т.н.".

Това е тъжната истина...

Редактирано от chavdarlk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 26 минути, b3lq7a написа:

Виждал съм о2 доставена в БГ по погрешка вмести в Белгия в бояджийски сервиз до моята бивша о2ка. И двете със свалени кори на врати и брони. Разлика в изолацията по вратите и в материала на подкалниците видях веднага. От там майсторите казаха, че и по окачването били други тампоните. 2те коли бяха на по 2-3 год и колата беше на ЕТ служебна, та нямаше афтърмаркет тунинг, просто са вложили различни материали още в завода. Моята беше елеганс, другата амбишън и имаше повече екстри.  

 

Още един пример,че за нас е второ качество.Ама докато ги има балъците,ще  ги има и тарикатите.Няма какво повече да се добави.

 

П.П Аз даже направих снимка за сравнение на прах за пране(течен).Едната туба я купих от БГ на цена 20лв.,а другата от северна Гърция(селата преди КПП Златоград) за 13евро.Много ми беше интересно,защо българите купуваха от там прах за пране.Прибрах се и сипах в капачките по-малко от двата вида прах и веднага ми се наби на очи разликата в цвета.Единия е тъмно син,а другия небесно син.Единия е гъст,а другия е точно като вода.Гръцкия имаше силен аромат,докато БГ версията не миришеше на нищо.Това ми беше първото доказателство за разликата в качеството,нищо,че и двата перат.Само дето с единия направо си като напарфюмиран.Местния представител на този прах ми разтягаше локуми,че било така заради разликата във водата тук и там и т.н.Чисти врели,некипели.

Редактирано от Deodriver
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също мога да споделя една случка само беше друга марката автомобили (Honda Accord). Един бивш клиент от старата работа имаше такава закупена нова и се заговорихме за коли и тогава ми разказа за неговата как я е взел: свързал се е директно със завода в Япония чрез негов приятел, който говори японски. От там му бяха казали, че реално имат 5 вида качество на автомобила. Първото е само и единствено за японския пазар и никъде другаде. Второто било за арабските страни и Америка, третото за Англия, Германия и тн по развити страни. 4 и 5 вече са за страни като България, Румъния, африкански страни и тн. Това са му го отговорили от завода. В карайна сметка я поръчал от Дубай и съответно е чакал известно време докато дойде, но беше страшно доволен от колата. Тогава колата беше вече на 150к км и по негови думи освен стандартните обслужвания каза, че абсолютно нищо друго не е правил или сменял. Това е за като цяло, но все пак и японците са си извънземна раса, така че нз доколко може да важи и за Шкода подобно нещо, но не е и невъзможно. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Дубай знам, че са с други термостати, радиатори и парно почти нямало в колата. Едно Паджеро доста го тъкмиха приятели да става за зимата... Иначе дойде на парите на базово, за топ мотор и екстри от там. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Фабия 3 1.2tsi 90 коня. 

1. На около 20 000 км - тампон скоростна кутия. 

Колата тропаше по неравности. Сменен гарнционно без коментари. 

 

Друго ми направи впечатление - поскръцване от спирачките. Когато свалих гумите ми се струва, че накладките ще изкарат още десетина хиляди макс. Лошото е, че и дисковете ще са с тях по пътя за кофата. Доста са износени. Това се случва при пробег 23-24 000 км. Фабричните накладки са марка Siffert. 

Редактирано от niki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фабия 2    1,4 i     86 кс    2014г.

 

1 След престой някопко дни трудно пали, всички цилиндри не работят - некачествен бензин. От ЕТ ме посъветваха да зареждам от бензиностанции с голям оборот. От тогава проблеми няма.

 

2 Изгоряла крушка на дневните светлини на 4000 км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
На 14.12.2018 г. at 10:21, Stucata написа:

Супърб II facelift, 1.8tsi

1. Смяна на заден fix прозорец заради отчекната хром лайстна - случи се преди да стане на 30 000км. Смениха го по гаранция. Не съм доволен, защото не бяха го монтирали както трябва и задният прозорец се сваляше проблемно - опиране в оплътнението и слизаше на една страна. Наложи се второ посещение в ЕТ, когато го оправиха.

 

2. Водна помпа на 32 000км. - смена а по гаранция, без проблеми. Доволен.

Ето я как свири, след достигане на Oil Temp над 90-95 градуса:

https://m.youtube.com/watch?v=O4DzwWRP_ew

 

3. Смяна на кормилна рейка на 30000 км - симптомът беше едно пукане (виж клипчето), като от ЕТ първо мислиха, че е от лагер на макферсона. При смяната на лагера счупиха (буквално!) амортисьора. Поръчаха нов и го смениха. Всичко това с куп нерви и обяснения... Чува се отчетливо, но със слушалки:

https://m.youtube.com/watch?v=7e56OJBoVpY

 

4. Смяна на въздуховода, който поема въздуха от предната решетка. Там има едно капаче с пластмасови крачета (иначе аз го захванах временно със свински опашленца :) ), които с времето са омекнали и капачето бе паднало. Смениха по гаранция, без проблеми. Доволен. Снимката е израз на радостта ми от факта, че "сам се справих" :D

Допълвам списъка:

 

5. Стабилизираща щанга, на 46000км. Проблемът бе, че при преминаване през легнал полицай, при разгъване на амортисьора, се чуваше скърцане (не винаги). Тампоните обаче са вулканизирани и се сменя цялата щанга, а не само те. Нямам забележки към ЕТ! Свършиха работата за 2 часа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 11.01.2019 г. at 16:39, Stucata написа:

Допълвам списъка:

 

5. Стабилизираща щанга.....

Нямам забележки към ЕТ! 

Мамка му! ЗНАЕХ СИ, ЧЕ НЕ ТРЯБВА ДА ГО ПИША!!!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цялата плочка с копчета на волана от ляво се разхлопа (бутоните си работеха) на може би около 27000 км. Сменени без проблем, а колата е от профила. За момента всичко е както трябва да е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

миналата година ми смениха програматора на скоростната кутия на около 47 000 км, защото излизаше греша, че все едно съм напуснал колата преди да сложа на Р а аз все още карам :) машината е произведена 2015та, купена е 2016та и е 1.8 tsi с 6 степенна dsg

 

а от миналия петък списъка включва: 

нов акумулатор

залепяне на хромирана около съклото на багажника

водна помпа

оправяне на скърцане отпред при неравности (само че не знам дали е сменена стабилизираща щанга или само са гресирани тампоните)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.