Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Съединител


EMIL H

Recommended Posts

Скоро ще трябва да сменям съединителя на моята ОК1 2003.1.9ТДИ 90 к.Моля за съвет с какъв да го сменя.Демфер или твърд.Причината е че цялата кола тресе на празен ход.Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До "EMIL H" - Демпферен маховик трябва, за да нямаш проблеми в бъдеще.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързите отговори.Разликата м/у демпфер и твърд е 2-3пъти в цената.моля VENII  да ме ориентира.SKODAFEN тресенето идва от разбити пружини на демпфера.иначе съединителя е повече от добър за оттделянето иде реч.

Редактирано от EMIL H
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До "EMIL H" - Аз сменях на "Octavia"-та преди 3-4 години и абсолютно всички части ми излязаха 700 Лева. Взех "Luk" с демпферен маховик..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://m.avtochastionline24.bg/valeo/1108340

Виж разликата и прецени дали си заслужава. Има клипове как гаси вибрациите от мотора демпферен и обикновен маховик. Приятел сложи на пасат Б5 твърд маховик, сега дава пари да го смени с демпферен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък смених на AGR двигател (пак 90к.с., ама преди фейслифта, а доколкото виждам, твоята е 2003-та, т.е. - след фейслифта, и кода на двг. май беше друг) с едномасов маховик. Много съм доволен. Не бих казал, че тресе така, че да ме притеснява поне мен. Да, не е превключването плавно като с демпферен, но щом се предлага като част, и щом си го купуват и други хора, значи не е баш лоша оферта. ВЪпроса е на теб какво ти е предпочитанието. Нов демпферен, поне аз, като купувах - преди 2 години, беше с около 100лв. по-скъп. А ресурса му по подразбиране е около 150-160000км. Ако превключването на скорости не е душманско, може и повече :)

 

Аз избрах едномасовия поради 1-2 причини - при следващо обслужване се сменя само феродовия диск, т.е. - за маховик вече не се интересувам, и повече носи на бой - силов тунинг, например. Демпферния е малко по-капризен, ако се увеличава мощността, но не много.

 

В момента не съм с кака Шкода, а с HDI, 2.2, ремапнахме я, но смених съединителя пак с демпферен, като едномасовия за конкретния двигател дори идваше малко по-скъп!

 

Така че по-скоро субективността е на преден план вече ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.