Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Фабията на Моджо, размисли и страсти


Моджо

Recommended Posts

Преди 20 часа, Моджо написа:

Дъ бесте, ти каква добавка и сипваше на фабията да сипвам и аз? Тия на Хадо добри ли са? Идеята е да е дългосрочно, а не еднократно. Да пази дюзи, катализатори и т. н.

IMG_20240723_170021.thumb.jpg.e8d6397d4141865708d6a071dd5b1a02.jpg

 

Това го ползвам за понижена димност и против детонации .. ако търсиш почистващ ефект ще трябва да четеш офертите на Бардал и други марки , който предлагат такива , но те не се ползват перманентно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 21.07.2024 г. at 8:41, joro-120L написа:

Споменал си ме с добро, извън цитата, за което благодаря. :)

Чавдаре, извинявай приятелю, но се чувствам засегнат. Знаеш, че не говоря празни приказки и главната ми цел е да не подвеждам хората. Когато не съм съгласен с нещо, не слагам човечета, а се опитвам да се аргументирам.

Работил съм с такова лепило. Последно, миналата седмица. Лепилото се разрежда с вода. Буквално и на вид е като латекс. Мих си ръцете и инструментите за нанасяне, с вода. Пише го и в упътването.

п.п. с кореселин, лепила на ацетонова основа.

Никога с лошо - не го заслужаваш Жоре 🍻

Възможно е да бъркам, признавам, но и аз съм работил с такова лепило - говоря от собствен опит, без умисъл за заяждане или идея да те засегна (щях да напиша "да засегна когото и да било", ама щеше да е лъжа). Ц200, готово за употреба, пластмасови тубички по 200мл ползвах аз за моят багажник (2 + 1 по ръцете ми) - не съм разреждал, но пишеше да се почиства с Кореселин. 

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 51 минути, Logrus написа:

Възможно е да бъркам, признавам, но и аз съм работил с такова лепило - говоря от собствен опит, без умисъл за заяждане или идея да те засегна (щях да напиша "да засегна когото и да било", ама щеше да е лъжа)

Това, че писах, че съм засегнат, не е на лична основа, а на принципите ми. Не съм засегнат лично и няма да бъда точно от теб.

Можеше и по друг начин да го напиша, с едно изречение, но така дошло в момента. Напр. "Чавдаре, бъркаш са". 🍻

 

преди 51 минути, Logrus написа:

Ц200, готово за употреба, пластмасови тубички по 200мл ползвах аз за моят багажник

Има различни разфасовки. Срещат се и баки по 20 кг.

 

Цитат

Описание

C-200 е водоразтворимо, поливинилацетатното лепило предназначено за лепене на хартия, различни картонени материали в цигарената и хартиено-опаковъчната промишленост, тъкани, подови и стенни облицовки на текстилна основа, в строителството, бита и др. Може да се използва за приготвяне на гипсови шпакловки. Не съдържа вредни компоненти.

https://www.art.store.bg/p99243/universalno-lepilo-c-200-40-ml.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй. Мина обслужване.

Масла, филтри, дросели, семеринги и масло на скоростите, антифризи, хидравлични течности, спирачни течности, не знам ко си още. Щяхме и ангренажа да сменим, но е като нов. Не беше евтино, но съм доволен. Майсторо ми забрани да слагам каквито и да било добавки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 месеци по-късно...

Ударила са жената..нищо и нема, ама казва, че колата е смачкана отпред. Нема що....Отивам да я прибера и да видя какво е станало.

  • Несъгласие 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 минути, Моджо написа:

Ударила са жената..нищо и нема, ама казва, че колата е смачкана отпред. Нема що....Отивам да я прибера и да видя какво е станало.

Важното е, че тя е добре. Жалко за колата, но да видим, може и да не е неспасяем случай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Моджо написа:

Ударила са жената..нищо и нема, ама казва, че колата е смачкана отпред. Нема що....Отивам да я прибера и да видя какво е станало.

Дано не са големи щетите и бързо да се върне на пистата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Броня, решетка, фарове, капак, калници.....предницата я нема :)) До радиатора не е стигнало,не е пробит. Колата си пали и върви влачейки парчета пластмаси

 

IMG20250121190222.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 14 часа, Моджо написа:

Броня, решетка, фарове, капак, калници.....предницата я нема :)) До радиатора не е стигнало,не е пробит. Колата си пали и върви влачейки парчета пластмаси

 

IMG20250121190222.jpg

Не е пробит, ама е подбит. Голям "ауч!" Пак че не са се отворили и възглавниците

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подбит е, ма малко...и така ще си кара...до радиатор да стигнем. Де ша търся са части и майстори ева ли му бабата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Моджо написа:

Подбит е, ма малко...и така ще си кара...до радиатор да стигнем. Де ша търся са части и майстори ева ли му бабата.

Каско? Доверен сервиз?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А, каско...няма. Днес ще идват от на виновния ГО-то да снимат или там каквото ще правят. Има тука на село един дето прави такива коли /правил ми е на мен първата фабия като ме удариха/ .Дали ще се навие и за колко друг въпрос.  Намерих и една обява за "почти" същия сеат на части, като няма удар отпред, даже е същия цвят :)) И така...като теглим чертата ще решавам какво ще правя, тамън се продава едно хубаво сеатче 2017, да не стане така че да ми е по изгодно да си купя още едно :))) Идея нямам какви са им разликите, обаче то е сеат 4 и има първи фейслифт и втори фейслифт...мойто ще да е втори фейслифт, а колите на части са първи. На гледане се еднакви уж, ама знам ли ги.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веднага ти казвам за да имаш представа как действа "системата" .. 2022 по каско , за боя на 4 детайла ми изплатиха 625 лв. (2019 ми бяха обявили 170 лв. на детайл) .. 2024 по ГО ми изплатиха 140.50 за един детайл .. та ако решиш да го правиш , по-вероятно е да си на минус и как ще стане ...

Май само в такива случаи е по-добре да имаш каско , защото застрахователите си уреждат регреса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Минуса не е проблем. В смисъл - проблем е, ама живеем в БГ, така че. Ма па поне да има нещо. Щото на мен с първата Фабия като ме удариха, пиян на кирка, без да имам никаква вина не ми платиха нищо )) А ремонта /с фактура/ беше 1000 лв, което си бяха пари по онова време. И от тогава ЗД Евтиното...булинс ли бяха , съм ги зачеркнал /неговата го беше в булинс и пари немА/. Разбира се не знаех некои работи тогаз /КФН/ иначе щяха да платят и тройно, ама... Факта е, че кинти немА.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За БулИнс не знам към момента как са нещата, то и аз съм с ГО при тях на едната кола. Дано не е в ДаллБогг, че наистина ще пиеш студена вода...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, Моджо написа:

Еми то не е важно къде съм аз , а виновния. А той е точно там.

Да именно. Жалко, ще береш ядове. Не ги жали и пиши възражения на "експертната" им оценка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е при тенекиджиите. Кривнала е и рогца...тука вече зависи колко назад е отишло. В понеделник ще я почнат и ще кажат. Засега казаха, че ако не е криво при макферсона ще я направят като нова. Като я разхвърлят хубаво ще минат пак от ГО за втори оглед. И така...стискам си сам палци да се оправи.

Знам, че е редно колата да се криви , за да поема удара ма то па бетер вафла да го ева са го направили.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Очаквам да ми кажат сумата ...няма да е малка..и май отиваме към нова кола.

Вариант 1

https://www.mobile.bg/obiava-11731001851181419-seat-ibiza-1-0i-euro-6b-2017g

Вариант 2

https://www.mobile.bg/obiava-11732002056718073-seat-ibiza

 

Вариант 1 по-нова, атмосферка, което се търси, ама по-скъпа и не е регистрирана

Вариант 2 по-стара, с номера, ама турбо.

И накрая ще стане вариант 3 - нова дачия от магазина :))

И все пак, 1 или 2 ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Моджо написа:

Очаквам да ми кажат сумата ...няма да е малка..и май отиваме към нова кола.

Вариант 1

https://www.mobile.bg/obiava-11731001851181419-seat-ibiza-1-0i-euro-6b-2017g

Вариант 2

https://www.mobile.bg/obiava-11732002056718073-seat-ibiza

 

Вариант 1 по-нова, атмосферка, което се търси, ама по-скъпа и не е регистрирана

Вариант 2 по-стара, с номера, ама турбо.

И накрая ще стане вариант 3 - нова дачия от магазина :))

И все пак, 1 или 2 ?

Какво те притеснява в турбо двигателя?

Това все пак е втората генерация ТСИ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Моджо написа:

Очаквам да ми кажат сумата ...няма да е малка..и май отиваме към нова кола.

Вариант 1

https://www.mobile.bg/obiava-11731001851181419-seat-ibiza-1-0i-euro-6b-2017g

Вариант 2

https://www.mobile.bg/obiava-11732002056718073-seat-ibiza

 

Вариант 1 по-нова, атмосферка, което се търси, ама по-скъпа и не е регистрирана

Вариант 2 по-стара, с номера, ама турбо.

И накрая ще стане вариант 3 - нова дачия от магазина :))

И все пак, 1 или 2 ?

По-скоро хечбек или комби трябва да е питането и то към ползвателя и според нуждите. 1 година разлика, не мисля че трябва да я коментираме изобщо.

Ще дадеш 300лв за Еко такса, 300 гражданска и още 50-на за регистрация. За другата пък трябва да дадеш на нотариус една не малка сума за прехвърляне, така че според мен и това е на кантар.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мой познат имаше 1.4 асматик 86 кс няма толкова спряла кола едва вървеше пък разход беше 10-12л при турбинираното моторче определено има много повече динамика и еластичност като цяло е по-приято за каране 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.