Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Фабията на Моджо, размисли и страсти


Моджо

Recommended Posts

Мен динамика не ми трябва. Се едно не съм имал фабия 75 коня, атмосферна + още една 60 коня пак атмосферна....екстра си е моторчето.

Още не ме притеснява нищо, атмосферния ми е ясен, турбината - не. Ако е читаво и няма да се троши. И ремонтопригодно без да се налага да купувам нов мотор ако каже мяу :))... За катастрофиралия сеат платих къде 300 лв нещо такова беше нотариус /или пък 500/ и то щото си исках сам да е пълната сума на застрахователната оценка или там както се казваше. Можеше да е по-малко, то се оказа, че тая оценка освен за таксата не играе роля никъде после.

Иска се да стига от А до Б и да не се разваля...често, ако може никога.

А,да и разхода ми винаги бил 4/100 (+-) , хах..с малко градско 5, айде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи какъв ресурс търсиш ? Поне още 100 к км ще мине без ремонти , засъжаление тези мотори са с алуминиев блок и не са ремонтопригодни ,това важи и за всички бензинки включително и 1.0 ,ако се гони голям ресурс 1.6 tdi има железа, които могат и над 500к км да минат, но дюзите са му консуматив

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

100-150к, даже 200 още ако мине /без да се налага основен ремонт, нали- добре ще е. Това са си 7-8 години каране. Дотогава ще е дошло време за нова.

Дизел твърдо Нье.

Иначе 1,2 мпи на първата фабия мина 280 000 докато беше в мен..без драми. С изключение на бобините.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 23 минути, skodafen написа:

засъжаление тези мотори са с алуминиев блок ...

Какъв е проблема на алуминиевия блок?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на мен посочените шкоди ми харесват повече от сеатите. провери, ако можеш, на какъв интервал са обслужвани (вероятно на 25 000 км) - това е най-големия проблем, според мен, но предполагам, че може да се извади пълна сервизна история от ЕТ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 34 минути, joro_kem написа:

на мен посочените шкоди ми харесват повече от сеатите. провери, ако можеш, на какъв интервал са обслужвани (вероятно на 25 000 км) - това е най-големия проблем, според мен, но предполагам, че може да се извади пълна сервизна история от ЕТ.

Служебни коли с ниво на оборудване малко над Фаворита и на километри почти за ангренаж .. ай няма нужда (нищо , че са Шкоди).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е каква е разликата със сивото комби ? То ангренаж няма ли ? Съмнявам се да е на тия километри, внос е, карана е 2 години .

От към оборудване се иска да има радио и климатик. Толкова. Може и с 2 тонколони да е даже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 33 минути, Моджо написа:

Е каква е разликата със сивото комби ? То ангренаж няма ли ? Съмнявам се да е на тия километри, внос е, карана е 2 години .

От към оборудване се иска да има радио и климатик. Толкова. Може и с 2 тонколони да е даже.

Ангренаж има , но има между 50 и 70 000 до смяната , има по волана удобства и не на последно място не е била служебна (или поне се надявам) .. аз лично на поддръжката от ЕТ очаквам само изненади и особено на коли на оперативен лизинг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, ама ако вярваш на тия километри. Аз ако съм сигурен , че е на тия км нямаше даже да питам. Ама не съм. Купувана е нов внос, преди 2 години...тая била 4 цилиндъра, ти да видиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, Моджо написа:

Така, ама ако вярваш на тия километри. Аз ако съм сигурен , че е на тия км нямаше даже да питам. Ама не съм. Купувана е нов внос, преди 2 години...тая била 4 цилиндъра, ти да видиш.

Още по-добре .. колкото до километрите - звъниш на Пепино , запазваш си час , чете я и тогаз ще си сигурен дали е на 90 или 190 000.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам кой да я прочете :)) В петък или четвъртък ще ида да я вида с окото си :)) И Жената пак ще мрънка , че била кашкавалена. Хем да е здрава много като ламарини и техническа част, хем да е немска ваг, хем да е еко 3 или 4..

Еми то нема такива да го ева.Тенекиджията не се обади...още смята сигурно. Че ся ако обади до 6-7 000 к отпада всичко, ще си я направя. Требвало дозер, каквото и да е това, и заради същото мотора трябва да се свали. Не каза да е крива геометрия при бомбетата. Ще го почкам и утре и без това съм командировка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, The Best Forman написа:

Служебни коли с ниво на оборудване малко над Фаворита и на километри почти за ангренаж .. ай няма нужда (нищо , че са Шкоди).

И каква е гаранцията за пробега на другите? Джамбазина? Айде по-сериозно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 11 часа, joro_kem написа:

И каква е гаранцията за пробега на другите? Джамбазина? Айде по-сериозно!

А защо коли върнати от оперативен лизинг (Шкоди) се продават от Порше лизинг.. не би ли трябвало да се върнат на ЕураТек?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, The Best Forman написа:

А защо коли върнати от оперативен лизинг (Шкоди) се продават от Порше лизинг.. не би ли трябвало да се върнат на ЕураТек?

Върнали са Шкоди и са взели нови ФауВе-та?🤔

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 16 часа, Моджо написа:

Имам кой да я прочете :)) В петък или четвъртък ще ида да я вида с окото си :)) И Жената пак ще мрънка , че била кашкавалена. Хем да е здрава много като ламарини и техническа част, хем да е немска ваг, хем да е еко 3 или 4..

Еми то нема такива да го ева.Тенекиджията не се обади...още смята сигурно. Че ся ако обади до 6-7 000 к отпада всичко, ще си я направя. Требвало дозер, каквото и да е това, и заради същото мотора трябва да се свали. Не каза да е крива геометрия при бомбетата. Ще го почкам и утре и без това съм командировка.

За да не е кашкавалена - Волво, примерно. Ама няма да е на тия пари, за да е толкова еко, пък и разхода ще е поне х1,5.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ваг  https://www.mobile.bg/obiava-11728897387004260-renault-clio ,но в някой отношения е по-добре държи по-ниски цени ,по-евтина подръжка архаичен двигател с чугунен блок MPI , по-меко и мазно окачване, което е  добре за града 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, ghost_rider написа:

Върнали са Шкоди и са взели нови ФауВе-та?🤔

Туй не е оперативен , даже не е върната от лизинг .. просто е оставена една кола като първоначална вноска и е взета нова.

ЕураТек никога (или поне аз не знам) не са предлагали оперативен лизинг. При него плащаш "наем" на една нова кола и на определен период (3-5 години) я връщаш и вземаш друга нова и продъжаваш да плащаш , а лизингодателя я продава на остатъчна/пазарна стойност. Особеното е , че (за Рено знам) изискват автомобилите да не надвишават 100 000 км. за период от три години.

Тези Фабии много вероярно да са бивши на Pepsi :)

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, skodafen написа:

Не ваг  https://www.mobile.bg/obiava-11728897387004260-renault-clio ,но в някой отношения е по-добре държи по-ниски цени ,по-евтина подръжка архаичен двигател с чугунен блок MPI , по-меко и мазно окачване, което е  добре за града 

Туй (според мен) не изпълнява изискването за здрави ламарини (доколкото има ламарина) :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, The Best Forman написа:

Туй не е оперативен , даже не е върната от лизинг .. просто е оставена една кола като първоначална вноска и е взета нова.

ЕураТек никога (или поне аз не знам) не са предлагали оперативен лизинг. При него плащаш "наем" на една нова кола и на определен период (3-5 години) я връщаш и вземаш друга нова и продъжаваш да плащаш , а лизингодателя я продава на остатъчна/пазарна стойност. Особеното е , че (за Рено знам) изискват автомобилите да не надвишават 100 000 км. за период от три години.

Тези Фабии много вероярно да са бивши на Pepsi :)

 

 

Имат оперативен лизинг. Са, не знам точно от ЕТ ли е или през лизингова компания, но го има. А след като върнеш такава кола, те имат договорки с разни фирми/представители да им ги дават по няколко на "пакетна цена". И после въпросните купувачи ги продават...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 минути, zloQQ написа:

Имат оперативен лизинг. Са, не знам точно от ЕТ ли е или през лизингова компания, но го има. А след като върнеш такава кола, те имат договорки с разни фирми/представители да им ги дават по няколко на "пакетна цена". И после въпросните купувачи ги продават...

А защо в оказиона им има само обратно изкупени и нито една от оперативен лизинг както е при Форд , Рено , Дачия и т.н. .. за един преАтел питам 🤣

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам идея... Факт е, че в момента имаме 2 на оперативен лизинг, който изтича тази година и ще се връщат е ЕТ и ще взимаме нови. Едната минава 60К, другата - 122К. Втората е за смяна на съединители...и ще я вкарат след седмица по гаранция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 29 минути, zloQQ написа:

Нямам идея... Факт е, че в момента имаме 2 на оперативен лизинг, който изтича тази година и ще се връщат е ЕТ и ще взимаме нови. Едната минава 60К, другата - 122К. Втората е за смяна на съединители...и ще я вкарат след седмица по гаранция.

Нали не бъркаш оперативен с просто лизинг .. в единия случай изплащаш кола на равни вноски за 60 месеца и после ти предлагат да платиш остатъчната стойност и да ти прехвърлят собствеността и ако не искаш - връщаш тази , приспадат ти някакви пари и започваш да изплащаш новата , в другия имаш договор за "наем" за определен период , след който връщаш старата и вземаш нова задължително , а собствеността винаги е на лизингодателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оперативен лизинг
Този тип лизинг Ви дава възможност да ползвате под наем
избрания автомобил без да придобивате собствеността върху
него.
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.