Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Фабията на Моджо, размисли и страсти


Моджо

Recommended Posts

@The Best Forman, утре ще питам точно какво е. Но до колкото знам - баш "наем" се плаща. Защото трябва да ги върнем задължително. Има опция за закупуване, но не от клиента. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, skodafen написа:

Не ваг  https://www.mobile.bg/obiava-11728897387004260-renault-clio ,но в някой отношения е по-добре държи по-ниски цени ,по-евтина подръжка архаичен двигател с чугунен блок MPI , по-меко и мазно окачване, което е  добре за града 

Ако ще е Клио, по-добре с 0.9TCe мотора с 90к.с. или еднолитровото със 100 коня. Поне вървят по-хубаво, че тоя умрел кон 1.2 75к.с. е само колкото да се въртят гумите. И нищо че е наследник на старият 1.2 60к.с. - пак си е калпав и слаб. А купето вече не е онова на Клио 2 - тежи си. Ама и нито една французойка не отговаря на мераците на дамата - тенекии нямат, съде вестници 😂
Ако е само за градско возило и не се търси нещо УАУ - СитиГо или Ъп?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 42 минути, zloQQ написа:

@The Best Forman, утре ще питам точно какво е. Но до колкото знам - баш "наем" се плаща. Защото трябва да ги върнем задължително. Има опция за закупуване, но не от клиента. 

Това, което написах по-назад, е цитат от ЕТ

 

https://www.skoda-auto.bg/our-services/financial-leasing-active

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми то и фабиите и ибизите явно нямат по-здрави тенекии за съжаление..не са само рендетата :)) Работата и е в центъра, колата трябва да е еко3 минимум. Километри се въртят, не живеем в София, пътуваме всеки ден, така че и по-нова трябва да е. И на всеки 6 месеца кола няма да купувам, така че и бюджета не е голям. По тия критерии остават само ибизи и фабии, аз за други не се сещам освен клио.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клиото пък е пластмасово (поне предните калници), та е още по-меко/кашкавалено.
Казваш поне Еко 3, но мисля, че от Декември 2028 и тях ще ги отрежат за центъра, ако не решат и по-рано, та ако не обичаш често да сменяш коли (освен ако няма непредвидени ситуации като тази), се насочи към Еко 4.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вариантите са 2

1. По-стара, евро 5 , там би трябвало да си е еко3 без проблем. Каква, не знам...има не лоша тойота корола от 2007, регистрирана, 1 собственик и на малко км.

2. По-нова...докога ще покрива еко 4 не знам. В момента ми предлагат сеат ибиза 5, 2018 на реални 150 000, 1.0 тси 95 коня. за 15 бона

2028 ще е на 10 години...дали ще си е евро 4 още един господ знае

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еко де, не евро,

https://www.auto.bg/obiava/93597112/toyota-corolla-e150-1-6-vvt-i-sol-tm-auto-73000km?page=5&searchres=ybmr5mh1

това е тойотата /десена на седалките не го коментирам/, сеата е ок, ама там е през човек, няма обява

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Моджо написа:

Вариантите са 2

1. По-стара, евро 5 , там би трябвало да си е еко3 без проблем. Каква, не знам...има не лоша тойота корола от 2007, регистрирана, 1 собственик и на малко км.

2. По-нова...докога ще покрива еко 4 не знам. В момента ми предлагат сеат ибиза 5, 2018 на реални 150 000, 1.0 тси 95 коня. за 15 бона

2028 ще е на 10 години...дали ще си е евро 4 още един господ знае

пУт секрет ще ти кажа - Евро 6B за бензиновите и Евро 6D (ако не бъркам) за дизелите ще са най-високите стандарти още време .. та каквото да вземеш Евро 6 , няма да го мислиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Екото няма да падне само. Ако системата заработи коректно някой ден, е логично да те сложат в по-ниска категория, ако на поредния ГТП не покриеш нормите за газовете, но засега няма такава практика. Другия вариант, който май се случва и днес е, ако не покриваш документално определената ти Еко категория, просто не минаваш ГТП, докато не си ремонтираш колата, така че да я покриеш. @Logrus го преживя това преди 2 месеца.

Относно вариантите.
Тойотата би ме изкушила заради малкото километри и наличието на ДВИГАТЕЛ, а и със сигурност някоя друга екстра в повече. Иначе седалките са само една малка част от проблема. Доста спартанска изглежда вътре, поне за мен.
Сеата съм сигурен, че е доста юзър-френдли дето му казват на чиС Български език, но не знам колко ще му е ресурса. Със сигурност ще е по-икономичен откъм бензин. А на Тойотата пък може и газ да и сложиш, ако се спреш на нея.
По колко километра навърта жена ти средно годишно?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тойота е добър автомобил но лично на мен ми е дървен интериора и не харесвам особено седан, цената не ок според мен за кола от 2007 г ,ако гледаш и по-стари това е много добър автомобил  https://www.mobile.bg/obiava-11737998597643195-ford-focus

цената също е нормална

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Формане, ударения Сеат беше ерво6б и пак не му дадоха еко4...8 годишен автомобил....тая година исках да видя дали пак ще е еко3, ама нема да видя. Даже го писах в темата като го купих. Бмв-то го сложиха еко2 ВЪПРЕКИ 2 изправни катализатора и покриващо изискванията за еко3 по отношение на газовете, ама щото било старо. Вярно, по спецификации коли преди 2007 са еко2...ама то си беше еко3 до лани. И ся не разбирам кое гледаме...ако гледаме газовете..защо бмв-то е еко2. Ако гледаме годините , защо сеата не беше 4. Имаше отклонение минмално сеата, айде там да речем беше по спешност, където ми попадна пункт там отидох..Както и да е. Спартанското не е проблем, колата трябва да ходи от А до Б и обратно ,това се иска от нея. Ми и аз и тя живеем извън София, а там работим. Кажи го 60 км ежедневно. Айде аз съм хоум офис вече повечето време, ама тя не е и работата и е баш в центъра. Мисля, че реални глоби няма, нищо че друго приказват, ама това ще е тая година...догодина не е сигурно дали нема да има по 50 лв на всяко влизане :) Фокуси гледах от мотопфое..ма там са екобусти

Обаче и майсторо треа да се произнесе..каже ли форд и тойота не правя и нема да е нито едното, нито другото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де - при такъв пробег и след като те притеснява Еко-то, защо не се огледаш за някоя малка електричка? Дачия Спринг например - върви и има климатик (нали това бяха изискванията 🙂)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да речем 250 работни дни по 60км са си 15000км, това е без отклонения.
Форда от обявата по-горе е Евро 4- стар е според критериите, по които се търси тук. Най-голямото му предимство е подгрева на челното стъкло! Не ме разбирайте погрешно, аз ги харесвам и точно такъв бих карал, но това е друг въпрос.
Сега проверих, на баща ми на Фабията, при последния преглед също са му повишили Еко категорията, без да му кажат на пункта. Всъщност са му обяснявали, че системата сама си определяла и дрън-дрън... Вече е Еко 2.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Електричка па хептен не...аз ще си я карам :)) А-аа форда ми харесва, що. Не е нов, ама пък ако км са истински...което не ми се вярва де.

Би трябвало да е еко 3. Така сметнати км са толкова, всъщност са към 20 000 годишно. Майсторо е в София, на село нема. Затова трябва да е здрава ако ще е да е голите ламарини + климатик, това не ни интересува. С такси не можем да идем на работа нито  с градски транспорт. Имаме други коли, обаче те са резервни, точно за такива случаи и в момента се карат те...така де, аз карам. Жената е с пежото. Ghost, искаш да кажеш понижили :)) Моето виждане е за чисто нова, ама не ще.  Дачия може с 200 лв на месец лизинг - не иска. Майсторето отказват да я правят...немали дозер, там къде имало било заето за 2 месеца напред..не знам ко си. Имам вариант да я карам в Казанлък където ще я оправят 100%, обаче то отиваме на цената на форда, че и отгоре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обадих се на Форда, караше, каза че като се прибере ще погледне коя еко група е и ще се обади. Викам му ако ми докжаеш, че е на толкова малко км, я купувам. О-оо то има и други кандидати :)))  Хаха...тя обявата прясна , сега видях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Моджо написа:

Формане, ударения Сеат беше ерво6б и пак не му дадоха еко4...8 годишен автомобил....тая година исках да видя дали пак ще е еко3, ама нема да видя. Даже го писах в темата като го купих. Бмв-то го сложиха еко2 ВЪПРЕКИ 2 изправни катализатора и покриващо изискванията за еко3 по отношение на газовете, ама щото било старо. Вярно, по спецификации коли преди 2007 са еко2...ама то си беше еко3 до лани. И ся не разбирам кое гледаме...ако гледаме газовете..защо бмв-то е еко2. Ако гледаме годините , защо сеата не беше 4. Имаше отклонение минмално сеата, айде там да речем беше по спешност, където ми попадна пункт там отидох..Както и да е. Спартанското не е проблем, колата трябва да ходи от А до Б и обратно ,това се иска от нея. Ми и аз и тя живеем извън София, а там работим. Кажи го 60 км ежедневно. Айде аз съм хоум офис вече повечето време, ама тя не е и работата и е баш в центъра. Мисля, че реални глоби няма, нищо че друго приказват, ама това ще е тая година...догодина не е сигурно дали нема да има по 50 лв на всяко влизане :) Фокуси гледах от мотопфое..ма там са екобусти

Обаче и майсторо треа да се произнесе..каже ли форд и тойота не правя и нема да е нито едното, нито другото.

За Еко -то ще ти кажа след два месецз .. от как извадиха тез чершафи , все Еко 4 пишат моита , ама и не съм минавал по новите правила и норми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те вече им хванаха цаките по пунктовете :)) Аз ходих точно като въведоха новите неща и имаше МЯУ.

О-оо, аз съм гледал таблицата за дизели. Значи  БМВ-то си е еко3 ако газовете са в норма, ама на, дадоха 2. Ся март да видим какво

ще дадат. Като и без да има катализатори пак ще е в норма :)) А то си има такива, работещи.  Имаме и един сеат 2004 и той беше три и на него 2...ай дейва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, карах фордчето. Има си козметични забележки, но като цяло е добре. Работи добре, спира добре, съединителя е добре, не тропа /карах я по павета и дупки/, скоростите са добре..малко усетих едно тресене при подаване на газ, но беше еднократно. ЕКО 4 е даже в момента, което е странно, ама такова е. Е, помътнели са фаровете...има драскотини. Подпухнали са бутончетата на конзолата и волана е позахабен. От слънцето било, според продавача. Иначе скоростния лост си е ок ,ръчната също , няма изтрито. Салона е ок , даже отзад си е бая широко и удобно, малко трудно се отваря шофьорската врата, коланите се прибират без замисляне и са като нови. Има и книжка от мотопфое, като на 5-тата година е била на 21 хиляди км и нещо. Снимах вина да го проверя, ама така съм го снимал, че не се чете :))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За бутончетата не знам .. имаше някакъв дерт с боята , правят се с ново пребоядисване и гравирене с лазер , ама за тука не знам някой да го прави , ама волана не е от слънцето (ако е кожен) .. не виждал козметика просто.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имал съм служебен фокус, като цяло много добра кола окачването е много здраво помня, че над 200 к км по нашите пътища не го бяха пипали , вози много мазно, пластмасите не тракат и не скърцат багажник е доста добър подръжката е евтина 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Майсторо / в Елин Пелин е/ дето прави на Еуратек ударените коли ще вземе сеата и ще го направи. Цената е колко форда, даже отгоре. И жената реши да си я правим. След 10-на дена ще я почне и трябва да стане бързо.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, Моджо написа:

Майсторо / в Елин Пелин е/ дето прави на Еуратек ударените коли ще вземе сеата и ще го направи. Цената е колко форда, даже отгоре. И жената реши да си я правим. След 10-на дена ще я почне и трябва да стане бързо.

Не ги ли правят още във Ветек Шкодите или имат и друг доверен сервиз? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имат в Елин Пелин. Или пък човека работи за Шкода, а това му е допълнително. Ще питам, но одавна знам, че се правят в Елин Пелин и че майсторо е там.  Може би е Горов. Чак подробности не съм се интересувал. Че и за боя карат от много места. Даже Формана е бил там :))

Форда е продаден само да кажа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на двете места ги правят Шкодите от Еуратек - и във Ветек, и в Елин Пелин, сервиз Горов е там.

 

https://maps.app.goo.gl/fWxpn1C5ekbj4LFV7

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.