Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Покупка на Фабия 1.9 SDI


Константин123

Recommended Posts

Здравейте колеги :) Весели Празници и приятно посрещане на Новата Година :))

Харесах си една Шкода Фабия 1.9 СДИ .Обаче до сега съм карал само Фаворит :) Още движи но буквално ми омръзна да го карам .

До колкото четох във форума СДИ двигателя е здрав и евтин за подръжка.Говори се че бил тромав.Не вярвам да усетя такова нещо защото и Фаворита не е от най-мощните.

Исках да Ви попитам какво да гледам при огледа.И да ми препоръчате сервиз в който могат да погледнат колата.Това ще е след нова година.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с такава и съм много доволен,особено от разхода - 4,5 - 5 /100. Двигателя е на ххх км., беше на 180 000 като я купих преди 2 години,но със сигурност е връщан в Италия, намерих случаен запис за сменен ремък на 337000. Карам всеки ден по 70 км.и освен бавното загряване (съответно и парното) други забележки почти нямам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет. Двигателя е здрав. Няма какво да му се гледа. Може евентуално да му е запушен колектора със сажди. За тромав е онтосително, може да държи 140 на магистрала без проблем. Максимума е 170-175 защото оборотомера отива към 4500 и няма вече горене. Ако се направи леко ремап става доста по приятен за каране и малко по-жаден.

Няма какво да му се чупи, возил съм се на таксита на по 700000км. Гледай рейката кормилната, тя си е по-слабо място.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам и продавам своята! Не правя реклама, просто споделям впечатления. 

Позитиви: здрав, икономичен, евтин за поддръжка, безпроблемен поне при мен.

Негативи: шумен, слабо изолирано купе, тромав ( за мен приятен за шофиране ) 

обслужвай двигателя на изделието, което вземеш и няма да имаш проблеми. 

Успех в покупката, дано попаднеш на читв екземпляр! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждам, че се споменава шумен и слабо изолиран като негатив. Интересното по мое наблюдение е, че шумоизолацията зависи от нивото на оборудване. Имал съм две еднакви фабии sdi комбита фейслифт по едно и също време. Едната беше амбиенте, другата елеганс+едишън 100 и още я карам. Определено елеганса е чувствително по тиха, просто осезаемо. Лично според мен има повече шумоизолация по купето. Друга разлика която съм видял директно с очи е, че подкалниците на елеганса+едишън 100 са ми не чисто пластмасови, а имат и меки участъци по тях подобни на мокет. Такива подкалници слагат на по-скъпи марки като ауди например, но определено оказват влияние върху шума от гумите в купето. Така, че явно и шума зависи от нивото на оборудване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, felicialx написа:

Друга разлика която съм видял директно с очи е, че подкалниците на елеганса+едишън 100 са ми не чисто пластмасови, а имат и меки участъци по тях подобни на мокет. Такива подкалници слагат на по-скъпи марки като ауди например, но определено оказват влияние върху шума от гумите в купето. Така, че явно и шума зависи от нивото на оборудване.

 

Тука не си много прав. В момента имам 1,4 базов модел, 1,4 комфорт , 1,9 ТДИ комфорт от различни години и всички са с такива подкалници с мокет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност влияят само върху шума от камъчета ... имах такава Комфорт внос от Италия и тя беше с лепенки мокет .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може. Не претендирам, но при моя случай на амбиентето нямаше мокетни лепенки. И двете коли са купувани от ЕТ. Може и това да е от значение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С каквото са поръчани, такова са им сложили. Отзад на лепенката обикновено има всички екстри цитирани. Моята също има "Additional exterior noise suppression" - 2B1. Модификацията е Ambiente. Определено като пътувам извън града не ми е много безшумно, не знам вашите критерии какви са.

 

И един линк да си изкарате сами кодовете за екстрите по VIN

https://drive.by/spare/etka/

Въвеждате в полето под "Определить модель по VIN" и давате enter.

И после под "Комплектация автомобиля" излизат всички кодове с описание кое какво е.

Редактирано от lyubcho88
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отцъства в базата данни ми показва на мен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако можеш дай го тук да пробвам аз? И при мен дава на някой VW-ни, но примерно за моята кола става.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, lyubcho88 написа:

Определено като пътувам извън града не ми е много безшумно, не знам вашите критерии какви са.

Критериите са ни реални. Поне моите. Сравнявам с коли от същия клас и сходен бюджет в същите години на производство с дизелов мотор. И от цялото сравнение определено излиза, че фабия дизел е една много смислена и надеждна кола. Купувай смело колега. Ако сравняваме фабия 2006г и Е класа 2006 година, естествено фабията ще е шумничка, че дори и тясничка,но като отидеш с Е класата в сервиза и ти кажат ремонт на скорости и турбо общо 5000лв и ще получиш постоянен шум в ушите дори и при загасен двигател. :)

Редактирано от felicialx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е с роторна помпа. Трака си като стар турбо дизел. На колегата е Polo 9N 2003г 1.9 SDI и той вика: абе как ще трака, ела чуй моето. Еми чух го и неговото трака като моето. Ако сравняваме с такъв МБ https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11545402566659797&slink=9cd6fa определено от шкодата има какво да се желае от към обезшумяване. А са на едни пари! Нали  става дума за Fabia 1? (линка е сако пример за модела, без да коментираме конкретната обява)

Редактирано от lyubcho88
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те са на едни пари ама различни класове, а колкото до шумът всичко е до критерийте на всеки човек. Аз например карам и 807 2,2 ХДИ и твърдя, че помпа-дюзата е по-тих и с приятен за ухото звук.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много забавно става тук. Фабията е добра кола, но с Е клас не можеда се сравнява. Още повече, че Е клас струва като нова и тогава и сега колкото 3-4 фабии.  Точно тази Е класа слага в малкия си джоб 80% от всички автомибили от набора си. Дайте да сравним фабия дизел и А клас 170CDI от същите моделни години /2000г/ и тогава да кажем кое е по-здраво, по-тихо, по изгодно за подръжка и т.н. Колегата се е ориентирал много добре какво да търси, успех с покупката!

Редактирано от felicialx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, felicialx написа:

Много забавно става тук. Фабията е добра кола, но с Е клас не можеда се сравнява. Точно тази Е класа слага в малкия си джоб 80% от всички автомибили от набора си. Дайте да сравним фабия дизел и А клас 170CDI от същите моделни години /2000г/ и тогава да кажем кое е по здраво, по тихо и т.н. Колегата се е ориентирал много добре какво да търси, успех с покупката!

Колега ти каза за Е-класа и затова си позволих да коментирам. За здравина не коментираме мисля, само за обезшумяване понеже стана дума. Не казвам, че Фабия 2000г е лоша кола или пък да агитирам някой да не си я взима. Човек си взима кола според нуждите. В едно може да сте сигурни Фабия бензин ще е много по-безшумна от Фабия дизел ?, само дето бензините от тая епоха влагани във Фабия не стават ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, fabia 1234 написа:

 Аз например карам и 807 2,2 ХДИ и твърдя, че помпа-дюзата е по-тих и с приятен за ухото звук.

Помпа-дюзата е по-тиха. Но 1.9SDI не е помпа-дюза, нали? Или бъркам... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е що да не стават, по-опростен и надежден от 1,4 МПИ  не виждам/120L с инжекцион/. Подлежи и на лесна газификация, е не е състезател ама е надежден при правилна експлоатация, лично съм му навъртял 550К от чисто нов.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 минути, lyubcho88 написа:

Помпа-дюзата е по-тиха. Но 1.9SDI не е помпа-дюза, нали? Или бъркам... :)

Да не е просто ги сравних по шум. Шкодата има по-мека работа.

Редактирано от fabia 1234
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, fabia 1234 написа:

Е що да не стават, по-опростен и надежден от 1,4 МПИ  не виждам/120L с инжекцион/. Подлежи и на лесна газификация, е не е състезател ама е надежден при правилна експлоатация, лично съм му навъртял 550К от чисто нов.

Ако се намери шкодовия двигател.... да. Ама са редки мамка му, и в по-новите години хич ги няма по обявите. Ако аз търся сега Фабия бих взел такава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.