Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Протекла нафтова помпа BOSCH


turbobiit

Recommended Posts

За съжаление с напредване на годинките,както хората така и колите запчват да се разболяват.2018 се оказа годината с много болежки по колата.Справих се някакси досега.Но 2019 ме посрещна с протекла дизелова помпа.Прочетох доста теми,както в нашия,така и в други теми.Прегледах много видеа и горе долу схванах начина за решение на проблема.В повечето видия се показва как се заменят уплътненията на помпата и последващата и настройка,без тя да се демонтира от колата и да се откача ангренажа.Днес бях в магазина за ремонтен компкет и ми предложиха два варианта на бош и на стар(предполагам опаковачна фирма) на различна цена разбира се.Основните уплътнения за капака на помпата и за плочката,големия опръстен и няколко малки се съдържат и в двата комплекта.В бошовия има една голяма пласмаса и един цилиндър пак от пласмаса,които не ми е ясно за къде са?В другия има пласмасови тапи,предполагам за тръбичките като се развият да се затапят отворите.И в двата има набор медни дифтунки.Те за къде са?Желанието ми е да заменя всичко необходимо при ремонта,за да не повтарям процедурата. Има ли нещо друго на което да обърна внимание при разглобяването и сглобяването на помпата.Видях,че трябва да оцеля едно зъбче при събирането.За последващите настройки ще е голяма играчка за мен,тъй като никога не съм се сблъсквал с този проблем.Не знам дали ще се спавя сам,но съм твърдо решен да опитам.Винаги има първи път.Затова всякакъв съвет ще ми е от полза.Какви може да са последствията от не точна настройка на помпата?Знам,че е много по лесно да закарам колата в сервиз.Накрая може и това да се случи.Майстора да оправя кашата,която съм сътворил.Преварително се извинявам,че повдигам вече дискутирана теми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Желателно е да се смени и семеринга на оста на помпата, който не е включен в комплекта. Моя съвет е ако нямаш диагностичен кабел и съответния софтуер да не се опитваш, защото едва ли ще имаш добър резултат, освен това без да се смъкне тази помпа почти е невъзможно да се смени големия ринг, а да не говорим за останалите опръстени и дифтунги от комплекта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно приятелче заедно с компетентен по ремонтите човек сменяха уплътнения на помпата на а4 тди. Запалиха я, но не бачкаше Ок. Накрая отиде при майстор да я центрова. Два удара с чука за 30 кинта. Обаче трябва да знаеш как и къде да удариш с чука. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кабел имам от склад 66.Така като разгледах комплекта мога да заменя само 3 ларнитури.Ясно ще я свалям.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взех ремонтен комплек на бощ и се подготвям психически за ремонта.Измих и мотора,че беше станало мазало(все пак не беше мит от доста години)/Светна до блясък.Покарах 20 километра от работа до вкъщи,вдигам капака и гледам от къде тече тая пущина.Между тръбичките отиващи кум дузите има един голям болт да го нарека,не знам как се нарича.Е  от там от него.Прегледах наново доста клипове(то с гледане ако се става майстор) и си задавам въпроса дали това чудо мога да го отвия на място и да му сменя опръстена и нови дехтунги на тръбичките и да си спестя един ден нерви.Това нещо какво е?Регълира ли се нещо с него?Търсих и схема на самата помпа и наименование на кое какво е ,та да не се излагам така,но не намирам.И аз ще ставам майстор,а не знам кое как и каво прави.Ужас.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не този болт не го пипай, виж пак на клиповете да добиеш представа и отивай на майстор, дори свалянето на помпата и после качването и ако не си го правил преди е почти 100% сигурно, че няма да се справиш, а отвориш ли помпата там вече наистина ще стане мазало. Ако беше по-близо до мен /Велико Търново/ щях да ти съдействам. Идвали са колеги от Асеновград при мен, но за настройки само и го съчетават с разходка. При теб ще е към 3 часа работата и отделно пътя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дадоха ми една стара помпа да я парчосам с учебна цел.Разглобих я .Този болт е заострен отпред ,но не влиза в оста на помпата.Каква е неговата роля?Аз си мисля,че от него тече,но като разглобявах свалената помпа си мисля,че може и от селеноида да е  или от долния край на големия опръстен.Мойта тече от долния край на самата помпа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да се сменят всички уплътнения и дифтунги, като тръгне от едно място много скоро протича и от друго.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко ще се сменя.Няма ли и цедка  на селеноида,която  трябва и тя да се смени?

Ето и клип в който е показано кое как

За жалост нямам големия триъгълен камък и ще ползвам тръбен или френски ключ.Ще потърся и камък и ако е на поносима цена ,ще взема.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.