Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Време за подгев


nesor

Recommended Posts

Здравейте!

Прави ми впечатление, че подгрева продължава да работи доста след угасването на индикацията за подгрев на таблото. Така при запалване напрежението на акумулатора пада доста и понякога ми светва чек енджина. Това нормално ли е, или да търся някакъв проблем? Ако изчакам релето да изключи и едва тогава опитам да запаля, то проблем няма. Колата е Фабия, 1.9 SDI.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря!

 

Значи да не пипам?

Предполагам акумулатора не е добре зареден, понеже карам на къси разстояния....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно, самата индикация бързо гасне, но релето си работи. Така беше на моята О1. Аз винаги си чаках да “цъкне” релето и в големите студове подгрявах два пъти. Никога не съм имал грижа, така че предполагам при теб всичко е наред

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 20 минути, zloQQ написа:

Принципно, самата индикация бързо гасне, но релето си работи. Така беше на моята О1. Аз винаги си чаках да “цъкне” релето и в големите студове подгрявах два пъти. Никога не съм имал грижа, така че предполагам при теб всичко е наред

1:1 съм и аз в големите студове чакам релето 2 пъти. Пали от 1-2оборота. Свещите са прегледани и работят перфектно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 23 часа, nesor написа:

....... Така при запалване напрежението на акумулатора пада доста и понякога ми светва чек енджина........ 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, legaltk написа:

 

И на мен ми светва особено ако колата не е карана 5-6 дни в студа. Ако се кара редовно пали от четвърт и не светва нищо. Смених акумулатора и малко се подобри. Явно си е характерно за модела, защото си мислех вече дали стартера не започва да затяга. :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със сигурност заряда на акумулатора има значение. Сега през зимата се включват доста консуматори в колата -  само късите светлини дърпат 10 ампера, рейката е на ток, пръскалка, чистачки, подгерв на стъклата, вентилатор на парното..... нормално е на къси разстояния да е недозареден. Аз също съм се огледал в стартера, но ще го прегледам когато се стопли времето...

 

Благодаря на всички Ви за коментарите!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акумулатора може да премерите с мултиметър или от тия зарядните на USB има с вграден волтметър. Гледате колко е напрежението в покой. Колко пада на контакт (когато светят свещите) и колко пада при въртене на стсртер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагай възможно най-големия, който ще се събере в кутията. В нета на всеки модел си има размери.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото по голям, толкова по не може да се зареди на къси дистанции :) Съобразявайте се с препоръките на производителя. И на 6 месеца зареждане на зарядно вкъщи. Ако имате желание, естествено. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, Typi_taratajki написа:

Колкото по голям, толкова по не може да се зареди на къси дистанции :)

 

Тука я обърка. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не претендирам за експертност :) Акумулатори не продавам. Това ми го каза точно продавач на акумулатори, който ми отказа да ми продаде по мощен, след като ме разпита подробно за начина на ползване на колата и т. н. :) Дай ти обосновка, защо мислиш, че греша. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също не съм експерт и не продавам акумулатори.

Този мит за вредността да се ползват по-големи акумулатори/Ач./ от предписаното много трудно ще се разбие.

Писал съм поне в пет теми по този въпрос и съм се обосновавал....и ми омръзна вече да повтарям едно и също.

Разбирам, че нямаш вина в случая. Няма как да прочетеш целия форум.

Големия акумулатор е само предимство. Имаш повече запас от енергия. Лошото е, че цената му е по-висока.;)

За зареждането - там в алтернатора има Реле-регулатор. Той знае кога какъв заряден ток да пусне. Това му е и предназначението.

 

Преди 4 часа, Typi_taratajki написа:

 Съобразявайте се с препоръките на производителя.

 

Препоръките на производителя в този смисъл се отнасят да не се слага акумулатор с по-малък капацитет/Ач./ от предписания.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.