Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Марта > [ŠKODA 130L]


roodnb

Recommended Posts

Преди 21 часа, roodnb написа:

Бих искал да помоля админите да сменят името на темата на Марта - 130 L

Аз съм подкупен и очаквам подходящо предложение на лично!

 

Преди 21 часа, roodnb написа:

Първата голяма стъпка от проекта е приключена.

Пожелавам ти следващите стъпки да се случват по-бързо и също толкова успешно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • SKODA 105 RS changed the title to Марта > [ŠKODA 130L]
  • Отговори 182
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • roodnb

    69

  • joro-120L

    22

  • malkiq

    18

  • __smirnoff__

    16

Данчо, кое наложи смяната на номерата, или си беше лично желание? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 минути, ghost_rider написа:

Данчо, кое наложи смяната на номерата, или си беше лично желание? 

? колата вече не е 120 Л ,а е 130 Л документално изрядна и регистрирана на мое име. ? Защото до сега регистрацията , която имах на 130 л беше с плевенски номера ?, за това и темата преди се казваше 130 л wanna be ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам, че си минал технотест? Но пак не разбрах, задължктелна ли беше смяната на табелите или ти си реши да ги подновиш, че ми е интересно. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, ghost_rider написа:

Предполагам, че си минал технотест? Но пак не разбрах, задължктелна ли беше смяната на табелите или ти си реши да ги подновиш, че ми е интересно. 

130 л донора , който ползвах беше с плевенски номера. Няма как да не се сменят. Иначе да технотест си мина без проблем. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, roodnb написа:

130 л донора , който ползвах беше с плевенски номера. Няма как да не се сменят. Иначе да технотест си мина без проблем. 

Това вече не е задължително, независимо дали сменяш града/общината или не. Промениха закона за да сме в синхрон с европейското законодателство.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, PRR написа:

Това вече не е задължително, независимо дали сменяш града/общината или не. Промениха закона за да сме в синхрон с европейското законодателство.

Всичко е с цел - из квартала , където живее Данчо , регистрациите са Е , РК , ВН , Н , А и за да си намериш колата , и да си различен (най-важното) е добре да си със СВ ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 месеци по-късно...
  • 2 месеци по-късно...

Така и така мернах на Роската темата и съм на вълна писане във форума , я да зема да ви ъпдейтна малко кво се случва с тая скрап.

 

Тръгвайки към задномотрната среща , глупавата кола пак прегря и изкипя.
 Чудене маене , обезвъздушавахме доливахме нищо.

Добре,че всичко се случи на 10 минути от сервиза на Мастъра.

В крайна сметка колата на платформата и газ към него. Няколко бързи огледа от негова страна и се оказа, че главата трябвало просто да се дозатегне. Тук искам само да поясня, че тя вече беше притягана веднъж , но явно този капризен мотор искал пак.

Коце има снимки на рапатрака :D аз пък имам снимки в сервиза

 

IMG_1888.thumb.jpg.b3d4f47de36c915ec7b66b1a7cc1031a.jpg

 

IMG_1892.thumb.jpg.877b51b930a492bf9f01799f24aa2a09.jpg

 

 

Паралено с това след сглобяването миналата година имаше едно страааашно чукане в задно ляво колело. Всичко гледах, кво ли не затягах и пак така.
Пецанов обаче като го чу вика - ооооо тва ти е втулката на полуоската.
Викам ква втулка бре.

е тая втулка

 

IMG_1962.thumb.jpg.9b89dfe68c057609b3ef92daf75a3478.jpg

 

Обясни ми как се лекува, хванах се 1 ден, двете полуоски долу, избутах втулката навън от полуоската ( те се виждат и белезите ) и задното окачване заспа.


Отделно, миналият месец си поръчах чисто нова предна и задна маска от чехите, дойдоха и много исках да ги сложа.

Задната маска е лесна, но за предната така и така имам нов комплект калници викам я да ги махна старите и да видя какво ще излезе под тях, обачее гледгката не беше най-прекрасната ?
Роговете са здрави , но частта на праговете , която е покрита с калника си беше изгнила , НО пък задната маска е просто един път :D

 

IMG_2091.thumb.jpg.2ac7958f411b564d8cbbfc5719c8ea39.jpg

 

IMG_2093.thumb.jpg.8eccd5c0860e73140a58d0f71a199896.jpg

 

IMG_2094.thumb.jpg.6d80a3ef033d537cc7cea9180a97ac15.jpg

 

И така , вчера деня беше отделен на флекса и телената четка , всичко беше старателно почистено и другата седмица с Коце ще правим прагове.

Всъщност всичко това ви го казвам ,защото живот и здраве Януари влиза за боя :D

 

И като за финал

 

382677198_355459173634195_3965255191789401962_n.thumb.jpg.f1a2acafe58391a81d776a4cea77f517.jpg

 

386822696_715300703450770_555328271864525246_n.thumb.jpg.24f6004ffd9e1838af651f045c7ee834.jpg
 

 

Поздрави на всички

  • Одобрявам 13
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Забравил съм да кача снимки на свършеното от мен .

 

Писна ми да я кърпя тая кола!!!

Данчо се беше притеснил, че колата е за прагове, но когато огледах подробно нещата...прага има невероятна линия и нито една ръждичка, освен под предните калници (за по-лесно ще ги наричаме задънки). Когато отворих задънките видях че и средния и вътрешния праг са не докоснати от времето!

 

IMG_20231115_115128.thumb.jpg.6e366881163d61910beb6973d141dc10.jpg

IMG_20231115_141755.thumb.jpg.be8b170c8dfa331512932ded5dcd0b54.jpg

 

IMG_20231115_143449.thumb.jpg.f1391339bcb63a73e11667daa92c84f6.jpg

IMG_20231115_161012.thumb.jpg.d493e144c0d1eb074f0e314cb21932db.jpg

IMG_20231115_162616.thumb.jpg.4da2ef50cde67ceb9af88dd26cf627c3.jpg

 

Освен праговете, имаше леко удърче в стойката на фара и мигача, което изпънах за да можем лесно да напаснем детайлите след боята, и си намерих още малко изгнило при захвата на калника.

IMG_20231115_164810.thumb.jpg.d6c5ab34c3c2b8e7475f9bf5f2e2b5ee.jpg

IMG_20231115_165959.thumb.jpg.b6daec1d1c4da2183f9324bb525a9138.jpg

 

От другата страна беше същата работа.

IMG_20231115_174614.thumb.jpg.c149a00b8723d91c5c6bd9ee5bdec523.jpg

 

Прегледах и А образните усилки държащи пантите на вратите.

IMG_20231115_174623.thumb.jpg.57dd3a595aa7cdc35f937eeaa01d6a85.jpg

IMG_20231115_175229.thumb.jpg.1aa1d74b3d7048e37d9ed5f5aec2039e.jpg

 

А горе на колонката, някой не добър човек, беше дупчил за антена и се наложи да запуша трите дубки.

IMG_20231115_174608.thumb.jpg.7499d70197e8693af9dd6b89dc57f695.jpg

 

Надявам се да съм приключил с кърпежите по тази кола!!!

 

Между другото, доооста други интересни неща се случват около колата, но за тях ще разкаже Данчо, защото аз само помагам със съвети и от време на време удрям по едно рамо.

 

 

  • Одобрявам 8
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коце казва че имало много нови неща по колата.

Не са чак толкова много.

В момента колата е гол скелет буквално, толкова оглозгана не е била никога. Повода разбира се е че се подготвяме за боя , която ако ми се наредят планетите ще е в идния месец два.
За съжаление , май май ще пропусне една част от летният сезон , но пък каквото такова.

 

IMG_2338.thumb.jpg.ee0f0a9c2647a62144066d38b1f18cf6.jpg

 

IMG_2337.thumb.jpg.973eeac7398a40ef72ddee4a75b5aca8.jpg

 

417051440_387918127104274_9014168187950014888_n.thumb.jpg.77d516aae66a0edd8965b6feb5b1e117.jpg

 

416949441_318900451136038_2572432222441570300_n.thumb.jpg.a4023b172cad795d5e95c0b242b09c15.jpg


417220471_1793391497763128_6558757101333945532_n.thumb.jpg.291df560bad8d6efc0ad21538d5e3967.jpg

 


Другото интересно е че смених шкодовият стартер със редукторен от фелиция.

Чехите много интелигентно са направили алуминиев фланец с обърнати захвати , както и по-широк отвор за пиньона , който също продават.

И така реално просто се равива на фелициевия стартер бендикса и фланеца , сменя се пиньона и всичко друго е плъг енд плей

 

IMG_2331.thumb.jpg.57734f3cac34bc45b2d06257a4dc17be.jpg

 

IMG_2339.thumb.jpg.99eda0486966702cdb028b609eb5c1f4.jpg

 

 

А като завърти звука е направо песен :D

 

 

 

 

 

И за финал имаме си вече шукар мигачи с реставрирани каски с ново покритие на рефлектора и оригинални Чехословашки чисто нови стъкла.

 

 

 

409937068_3459245727700717_3378803664804137807_n.thumb.jpg.6d72808e6df9540f343aecdf0bc5f1d5.jpg416707265_695512145986150_6410531722131892923_n.thumb.jpg.7e27dad21f877a8494970b0a62d4e34c.jpg410317273_820229813452039_4478031336865144768_n.thumb.jpg.020caa84a7f20cdeb8dfb0721e3a6f85.jpg

 

 

Надявам се в близко бъдеще вече да имаме и боя :D

 

 

 

  • Одобрявам 7
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Ммм така ,

 

да не дърпам дявола за опашката , но хубави времена предстоят за Марта , но докат не я закарам , няма се хваля

Иначе бутнахме още малко работа по нея.

С бая чакане , около година , най-после се сдобих с още една "екстра" предлагана за модела.

Коце мери 3 пъти аз рязох един път и то май взе че стана.

 

IMG_2374.thumb.jpg.5b4201e78f40708249c934cdb5163e05.jpg

 

IMG_2373.thumb.jpg.13d4d46d88e64c6d597fd405a4877000.jpg

IMG_2375.thumb.jpg.76bca685eaec15cafcac7b0a801ebea8.jpg

IMG_2377.thumb.jpg.4788d4ce3780a0a27652c9be3f5f71f5.jpg

 

 Има още малко да се дооформи , но съм много доволен.

Апропо оригинален на Шкода , а не афтърмаркет.

 

 

  • Одобрявам 10
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво за куража. Аз не бих се наел да си режа тавана. Но мен си ме знаете. :)

При всички случаи ще стои много добре! Особено, като е отворен. Перфектно е центрован. 👋

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Топ! Това е една екстра, която като че ли остава доста подценявана, но наличието и, според мен, е почти задължително! Браво за добрата работа, нямам търпение да го видя на живо :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много модерна екстра за средата на '90 .. всяка втора Жигула от Фикултето беше с дупка и на тавана .. 👎

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 15 минути, The Best Forman написа:

Много модерна екстра за средата на '90 .. всяка втора Жигула от Фикултето беше с дупка и на тавана .. 👎

ти па си много убаф. Апропо , ако не беше оригинален шибидаха, нямаше да слагам, макар че имам и афтърмаркет. Но в случая си е оригиналдъ с антената в него всичко. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Специално за шибидах и аз съм леко скептично настроен и не намирам голям смисъл в него, особено за съвременен автомобил с климатик, но тук ситуацията е друга. А и за пушачи, мисля че е полезно. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 4 минути, ghost_rider написа:

Специално за шибидах и аз съм леко скептично настроен и не намирам голям смисъл в него, особено за съвременен автомобил с климатик, но тук ситуацията е друга. А и за пушачи, мисля че е полезно. 

Според зависи ор проекта, ако правех нещо тип както беше Ръсти, тогава бих сложил афтърмаркет, и щеше да си му отива. В случая го слагам защото е оригинален, а 130К оригинално си го е имало като екстра 😄

  • Одобрявам 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 минути, ghost_rider написа:

Специално за шибидах и аз съм леко скептично настроен и не намирам голям смисъл в него, особено за съвременен автомобил с климатик, но тук ситуацията е друга. А и за пушачи, мисля че е полезно. 

Малко излизаме от темата, но не мога да се въздържа... После ще се чисти :)

 

И аз си мислих, че не е толкова голяма екстра, но след като се повозих в няколко возила с дупка на тавана си промених мнението. Супер удобно е да погледнеш светофара през дупката. Като я няма се започва едно набиране на таблото :( Второ в преходно време и лек дъждец си отваряш дупката и си караш без да пълниш колата с вода. Лятото можеш да се изкефиш на слънцето от първа ръка... Единственото, което ме спря да я поръчам беше цената - 2500+ кинта ми се досвидяха...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 минути, PRR написа:

Малко излизаме от темата, но не мога да се въздържа... После ще се чисти :)

 

И аз си мислих, че не е толкова голяма екстра, но след като се повозих в няколко возила с дупка на тавана си промених мнението. Супер удобно е да погледнеш светофара през дупката. Като я няма се започва едно набиране на таблото :( Второ в преходно време и лек дъждец си отваряш дупката и си караш без да пълниш колата с вода. Лятото можеш да се изкефиш на слънцето от първа ръка... Единственото, което ме спря да я поръчам беше цената - 2500+ кинта ми се досвидяха...

Да, цената не звучи приятно. Иначе при нов автомобил е по-приемливо. Но на вторичния пазар, хората правят компромис защото често има проблеми, я с течове, я с механизми след няколко години, ако не се поддържа и не му се прави прифилактика. За светофарите, в Румъния например ми беше направило впечатление, че стоп линията е достатъчно назад от кръстовището и светофарната уредба, та няма нужда да се набираш на таблото за да видиш какъв е сигнала ако си първа кола. А в България стоп линията често е до самия стълб, че дори и след него... но май много се отклонихме от темата... 

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, roodnb написа:

ти па си много убаф. Апропо , ако не беше оригинален шибидаха, нямаше да слагам, макар че имам и афтърмаркет. Но в случая си е оригиналдъ с антената в него всичко. 

Е к'во .. спести си една 10 мм  дупка на калника и направи еднометрова на тавана .. моли Дедо Коледа да ти носи всяка година силикон ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.