Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Фабиа 1 Странната...


Recommended Posts

Еи ся ще пиша , само да сляза до долу да я закача за лапай топа . Мързела си е велико нещо. Попринцип всичко е ново.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, Logrus написа:

Карета?
Биалетки?
Тампони носачи?
Тампони мотор и кутия?
Да продължавам ли?

Всичко освен първото е ново. И аз се чудех за тампони на носачи и шарнири. По едно време се зачудих ,дали не е от седалката тоя звук?!? :D

Преди 12 часа, Izolini написа:

Той какво общо има с тръгването?

 преди ремонта на стартера, ако чукането беше едно(което се оправи с нови макферсони) , сега са повече и са равномерни , ама вярно така все едно се огъва купето звучи , а педала не рита. И после като тръгнеш след рязко спиране , пак се чува, тогава най - вече. Откакто ремонтирах стартера , при палене светва АBS + ! после гасне , ама си викам сигурно сега хаби повече ток при палене и затова. Не правеше така преди , аз дори не знаех кога светва тоя АBS , а оранжевата ! , дори и незнаех че е там :D но може като съм свалял кутията на акумолатора заради стартера , да се е разкачил някои кабел, бушона за АБС а е отгоре

Преди 1 час, skodafen написа:

тампоните на носачите сменяни ли са скоро ?

Скоро скоро , миналото лято маи...

 

В логовете няма нищо интересно освен това, което мисля че няма общо.

Address 19: CAN Gateway       Labels: 6N0-909-901-19.LBL
   Controller: 6N0 909 901
   Component: Gateway K<->CAN    1S30
   Coding: 00014
   Shop #: WSC 13765
   VCID: F093D3C3A3BB
3 Faults Found:
01336 -  Data Bus for Comfort System
            80-10 -  Single-Wire Operation - Intermittent

 

Address 09: Cent. Elect.       Labels: 6Qx-937-049-B.LBL
   Controller: 6Q1 937 049
   Component: BORDNETZ-SG.        1S30
   Coding: 09394
   Shop #: WSC 13765
   VCID: F883EBE3CBCB
4 Faults Found:
01336 -  Data Bus for Comfort System
            80-10 -  Single-Wire Operation - Intermittent

Редактирано от PIIIcoppermine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отиваш в читав сервиз, всички знаеме най-малкото няколко форумни и още толкова препоръчвани от съфорумци тук и на 99.99% проблемите ти се решават! От обиколки по случайни майстори, експерименти и с писане по форуми нищо не става(или става, ама временно). Трансексперт, Пепино, Ники от Герман или Елбатрон, примерни.. Който и да избереш оттях, няма да сгрешиш! Споделям мнение, на база опит, за насока, нищо повече!

 

 

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 42 минути, b3lq7a написа:

 Трансексперт, Пепино, Ники от Герман или Елбатрон, примерни.. Който и да избереш оттях, няма да сгрешиш! Споделям мнение, на база опит, за насока, нищо повече!

 

 

Първите са абсолютен смях (50-60лв на час) , втория ми е приятел , Ники не го знам а Елбатрон е главно за климатици и леки ремонти. Давай натам ... ;)

Редактирано от PIIIcoppermine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 24 минути, PIIIcoppermine написа:

Първите са абсолютен шит (колата е над 5 год) , втория ми е приятел , Ники не го знам а Елбатрон е главно за климатици и леки ремонти. Давай натам ... ;)

Всеки има право на мнение, дори и аз. Не за първите 2, а за 4те споменати от мен, смело и без да се притеснявам, вдигам 2те си ръце! 

Да, в тези сервизи се записва час, чака се и всеки си има вътрешни правила и политика! Но искам да видя или чуя аргументирано/обосновано с факти/доказателства обратно на моето мнение, че са топ! Другото е несериозно, Сашо! Имам опит с 3 от 4те лично и с 4те близък поглед над работата им върху коли на познати. Знаеш кой е моя фаворит, има го като Аватар в подписа ми! Но това е лично мнение и предпочитание, другите 3 споменати от мен (а и не само, просто топика не е -изброите всички читави сервизи, които знаете...) са на такова ниво!  

 

Сверка можеш да си направиш в Гугъл и от уста на уста с много форумци, не само тук! 

 

Пс. Загуби ме не с Пепи, Евгени или Ники, а с думите ти, че Елбатрон прави основно климатици! 

 

Лично аз, ако Пепи не може в момента, а аз съм на зор, без да се притеснявам ще се доверя на всеки от останалите сервизи! И съм го правил(лични в 2 от останалите 3) и съм оставал доволен от работата им! 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мнението ми е такова , каквото съм го написал. А това за Елбатрон ми го каза лично човек от техния сервиз, освен това е извън Сф. После, не е идея къде да си намерим сервиз, а какво да сменим в него ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 15 часа, b3lq7a написа:

Отиваш в читав сервиз, всички знаеме най-малкото няколко форумни и още толкова препоръчвани от съфорумци тук и на 99.99% проблемите ти се решават! От обиколки по случайни майстори, експерименти и с писане по форуми нищо не става(или става, ама временно). Трансексперт, Пепино, Ники от Герман или Елбатрон, примерни.. Който и да избереш оттях, няма да сгрешиш! Споделям мнение, на база опит, за насока, нищо повече!

 

 

Иво, не е проблем сервиза. В читав сервиз ще знаят какво да му сменят. Пепино даже е достатъчно съвестен, да иска да смени само каквото е крайно необходимо. Проблема не е в тях

  • Одобрявам 3
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сашо, Елбатрон правят много климатици, верно, но мога да ти кажа че за окачване и спирачки не са по-зле. Просто са един от най-свестните (ако не и най-свестният) сервизи в София за автоклиматици и затова с такова име се ползват. А са в Лозен - ти обикаляш половин България за порция кифтета, а не можеш да отидеш до там да ти видят колата? Приоритети пич

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е , че не е тропане , а по-скоро пукане и то не всеки път и май може да го диагностицира само човек в палатка с тюрбан , татуировки  и кристално кълбо с любимия ми израз:

- Бате , дай пет леа , само истината щ'и казвам!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, Izolini написа:

Иво, не е проблем сервиза. В читав сервиз ще знаят какво да му сменят. Пепино даже е достатъчно съвестен, да иска да смени само каквото е крайно необходимо. Проблема не е в тях

Aз знам че Пепино ще си свърши работата без проблем. Въпроса е, че няма да разбере от какво е. В темата това се пита.

Преди 1 час, Logrus написа:

Сашо, Елбатрон правят много климатици, верно, но мога да ти кажа че за окачване и спирачки не са по-зле. Просто са един от най-свестните (ако не и най-свестният) сервизи в София за автоклиматици и затова с такова име се ползват. А са в Лозен - ти обикаляш половин България за порция кифтета, а не можеш да отидеш до там да ти видят колата? Приоритети пич

Аз съм доволен от Елбатрон, но дори и наистина да правят ремонти, проблема там е че трябва да отидат 2 коли 2 пъти, тоест трябва да ангажирам някой в работен ден да дойде с мен.

преди 17 минути, The Best Forman написа:

Проблема е , че не е тропане , а по-скоро пукане и то не всеки път и май може да го диагностицира само човек в палатка с тюрбан , татуировки  и кристално кълбо с любимия ми израз:

- Бате , дай пет леа , само истината щ'и казвам!

 

Хахахаха :) Говорим на един език, дааам! :) Ще се влезе пак в сервиза и ще го умуваме, човека поне е пичага там и се разбираме. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, Izolini написа:

 

 

 

Aз знам че Пепино ще си свърши работата без проблем. Въпроса е, че няма да разбере от какво е. В темата това се пита.

 

 

Как ще си свърши работа и няма да разбере от къде е проблема? Нещо не ми се връзва изказа ти!

 

Сигурен съм, че и в 4те споменати от мен сервиза ще намерят проблема и ще го отстранят! А Пепи, той със сигурност ще го намери може би и най-бързо, все пак жена му има такива Фабия от 10г и му е до болка позната като модел! А ти докато ходиш по разни сервизи без репутация все ще се чудиш какво и къде да оправиш!  

 

Колко да струва 1ч в сервиз? 60лв пак е ниска цена, примерно официалните вече са на над 100лв на час... Ако отидеш в на Гошо гаражния сервиз, където не е инвестирано в техника и инструменти може и 20лв на час да вземе, но там вече знаеш как не се оправят проблемите, а се създават нови и нови!

 

 

 

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 13 минути, PIIIcoppermine написа:

Aз знам че Пепино ще си свърши работата без проблем. Въпроса е, че няма да разбере от какво е. В темата това се пита.

Вероятно е от уплътнението между волана и седалката, дето тръгва на пила и спира с блокиране.

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, Izolini написа:

Вероятно е от уплътнението между волана и седалката, дето тръгва на пила и спира с блокиране.

Тази седмица 3 ма човека ми караха колата , по този начин, за да установим откъде е проблема , поясни от кой е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на 9000 ме завари на отиване на работа , на 10000 ме завари на път за една кръчма с @Galliard33, на 11000 ме завари на прибиране от работа. Значи на 12000 пак ще сме на кръчма с приятел! :)
1w1.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май по-горе споменах нещо такова, нали ?
Като  почнеш да бараш лоста като женско дупе (не BDSM) ще ти карат по-дълго тампоните ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 4 минути, Logrus написа:

Май по-горе споменах нещо такова, нали ?
Като  почнеш да бараш лоста като женско дупе (не BDSM) ще ти карат по-дълго тампоните ?

Аз се бях подготвил психически за спукан или хлабав мост. Откъде да знам че новите тампони не държат на нормално ръчкане рано сутрин... То добре , че не съм се пребил. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 месеци по-късно...

На 17 ти я изплатих, най - накрая вече си е моя! :):):)  Целите смешни 4000лв :P

Редактирано от PIIIcoppermine
  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, PRR написа:

Ами честито :)

 

Мерси, братле ! Един приятел ми вика - "Честито , сега вече може да я продадеш!" Викам , как да я продам , бе?!? Тя е на 12700км, човека на ГТП то , каза че има още много хляб в нея ... :D:D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 месеци по-късно...
Преди 3 часа, PIIIcoppermine написа:

Някой успял ли е да спре Safe Lock функцията (двойното заключване) ?

Да - цъкни два пъти заключването на дистанционното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.