Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Фабиа 1 Странната...


Recommended Posts

Пичове сипах 10% 95бензин в 40литра нафта , за да се накефя на живота. Отделно колата влиза в Сряда за есенен ремонт. Искам всеки който я познава да си каже. какво трябва да се направи от тея неща и дали има нещо друго според него!
beta.jpg

Редактирано от PIIIcoppermine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, PIIIcoppermine написа:

Пичове сипах 10% 95бензин в 40литра нафта , за да се накефя на живота. Отделно колата влиза в Сряда за есенен ремонт. Искам всеки който я познава да си каже. какво трябва да се направи от тея неща и дали има нещо друго според него!
beta.jpg

Какви са условията, само едно ли от всичките може да се направи на веднъж?

Ако може 2 точки, аз бих сменил лагерите и тампоните на макферсона и каквото още трябва по предницата (шарнири, тампони, биалетки) + задължително реглаж! 

Другите на следващ етап. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно може и всичките , но се чудя кое има смисъл. Така и така трябва да се влиза за едно чукане при спиране и тръгване, та ми се ще да понаправя повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Саше, ако си търсиш, какво да ровиш по колата е едно, но ако искаш наистина да оправяш нещо почни с нещата, които имат проблем, а не по хвърчащ списък!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко от това е за смяна. Днес с едва успявах да следвам едно Peжо 205 GLD , нагоре към Бистрица с 7-8км/ч. Мислех да тествам актуатора на магистралата , но реших че не съм сам в колата и няма да карам с 140 с тропаща предница ... Виждаш защо и как едното е вързано за другото.

 

За протокола , няма никаква разлика от 10-те % бензин в нафтата. Колата си върви както преди.

Редактирано от PIIIcoppermine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подозирам, че няма. Познавам човек карал с 15-16% бензин + добавка за цетановото число , пък още си е ок. Сега въпроса е дали да дам 300лв за сваляне на турбина , за смяна на актуатор още 100лв, или да правя и турбина и да сменям принудително масло на 1000км заради гаранция ... ?

@PRRТи как си го смени сам и как си го регулира ?!?

Редактирано от PIIIcoppermine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Турбото се сваля доста тегаво, не е работа за пред блока. Актуатора може и да стане по-лесно, но мисля, че и за него ще ти пречи дясната полуоска. А ако ще даваш толкова пари, дали не е добре, да се рециклира цялото? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз да попитам с тази кола на живи данни какво се случва с турбото ?

Налягането не стига...пренадува ? Забива при определено каране ?

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, kukumitcin написа:

Аз да попитам с тази кола на живи данни какво се случва с турбото ?

Налягането не стига...пренадува ? Забива при определено каране ?

 

 

 

Живи данни не знам как да видя. Колата пренадуваше още когато я взех от Враца, но тогава не вадеше грешки и забиваше нос на 130км/ч или на байр. Карам я така вече 2 години. Започна да вади грешка за пренадуване преди около половин година.

17965 -  Charge Pressure Control: Positive Deviation
            P1557 - 35-10 -   - - Intermittent

Смених клапана N75, oт тогава е доста по пъргава , не забива на баир, но не съм я изкарвал на магистрала, въпреки това продължава да набива грешката. Колата не пипа масло за 10 000км повече от мax до мin тоест около 500мл , не пуши и турбото не свири. Въпреки това турбо пътищата са мазни, но не повече от коли на приятели , който си работят нормално с години.

Преди 3 часа, ghost_rider написа:

Турбото се сваля доста тегаво, не е работа за пред блока. Актуатора може и да стане по-лесно, но мисля, че и за него ще ти пречи дясната полуоска. А ако ще даваш толкова пари, дали не е добре, да се рециклира цялото? 

Смятай на фабията колко е набит коша... Колата е в сервиз , разбрал съм се с пича да оправи всичко каквото реши по предницата + спирачни маркучи, да ми каже цена предварително и евентуално тогава да видя дали да правя турбина. Чудя се дали да я правя, като човека ми казва че иска да сменя и маслото което е на 1000 км за да има гаранция турбото или просто да дам пари за сваляне и качване на турбото и 120 за актуатор и да рискувам , защото според мен колата ще тръгне нормално тогава...

Редактирано от PIIIcoppermine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 55 минути, PIIIcoppermine написа:

... Чудя се дали да я правя, като човека ми казва че иска да сменя и маслото което е на 1000 км за да има гаранция турбото или просто да дам пари за сваляне и качване на турбото и 120 за актуатор и да рискувам , защото според мен колата ще тръгне нормално тогава...

На твое място бих хвърлил ~100 лева за масло, нищо че е на 1000км., но да си заслужава труда. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ghost_riderТова е единия начин към който клоня. Ремонта на турбото предполагам че ще е към ХХХХ лв , ще мога да се напъна за всичко, ще остана жестоко на минус, и си викам , ако се напъна колата ще бачка 100%, ще цепи мрака , няма да го има риска , както , ако сменя само актуатор. А има и бензин в нафтата , ще наказвам!!! :)

Мисля че го реших! Ще изчакам утре пича да ми каже колко пари са належащите ремонти и ако останат правим турбо!!! Пред една Шкода , не трябва да има друга кола , освен ако тя не дава десен мигач! ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не би трябвашо да достигаш 4-цифрена сума само за ремонт(рециклиране) на турбината. Но с труда сваляне/качване, може да закръглиш хилядарка, макар че пак може да си отдолу.

Ако оправиш всичко изброено, и все още имаш финансов ресурс може да минеш и през Pepino, 

Няма да съжаляваш ?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 29 минути, ghost_rider написа:

Ако оправиш всичко изброено, и все още имаш финансов ресурс може да минеш и през Pepino,

@ghost_riderАко стане така , ще ти звънна , да мина през вас , да удавим мъката ми с бира с 5те лв които са ми останали. :)

Редактирано от PIIIcoppermine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@PIIIcoppermine, бирата ще от мен, защото ще съм по-спокоен, че няма опасност колата ти да се разглоби на пътя докато шофираш срещу мен ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Let him who hath understanding reckon the number of the beast
For it is a human number
Its number is six hundred and sixty-six :D

 

666.jpg

 

Преди 19 часа, The Best Forman написа:

Саше , живи данни няма как да видиш на умряла кола ? 

Koлата не я смятам за умряла въобще.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 16.10.2022 г. at 19:05, PIIIcoppermine написа:

...едва успявах да следвам едно Peжо 205 GLD , нагоре към Бистрица с 7-8км/ч...

 

Преди 6 часа, PIIIcoppermine написа:

Koлата не я смятам за умряла въобще.

Ахам.... ич не е ?

Иначе добре, че имаш желание и възможност да налееш някоя пара в нея и да я съживиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Logrus написа:

 

Ахам.... ич не е ?

Иначе добре, че имаш желание и възможност да налееш някоя пара в нея и да я съживиш.

Мерси за разбирането , братле. Аз съм доволен от цената на ремонта днес, колата върви добре и не тропа, но човека с турбините , ми обяви безбожна цифра (тои не е от сервиза в който бях) и аз се замислих че той се опитва да ме наведе и да ме намаже с вазелин с два пръста. Запазих си парите, което е най - доброто решение засега и търся човек за турбини. Варианта само за актуатор остава , но трябва някой да го калибрира за моята турбина. Затова не бързам. Питах за спирачните маркучи пак , каза ми се че не са напукани , в добро състояние са и не е необходима смяна.

Редактирано от PIIIcoppermine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обиколих до Долна Градешница , да хапна "при Митака". В резултат установих че пукането при рязко спиране и тръгване си е там . Дайте някакви идеи, защото на мен ми свършват , а телефона прави хубави снимки за mobile.bg ... :(

0-02-05-1f903d7acccb52c844adf6c0e5bb334e

Редактирано от PIIIcoppermine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карета?
Биалетки?
Тампони носачи?
Тампони мотор и кутия?
Да продължавам ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.