Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Новия модел на Skoda - електрическия Enyaq iV


Mishelle

Recommended Posts

Запознайте се с най-новия модел на Шкода - Ениак. Това е първия електрически SUV на компанията. На този етап повече инфо и снимки можете да видите на skoda-auto.com.

 

Ето и малко видео:

 

 

 

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко изглежда доста добре, но отзад прилича на сеат... или на кашон от фризер :(  Иначе, отстрани и отпред е красавица :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, shaft написа:

 Иначе, отстрани и отпред е красавица :)

 

Отзад има трески за дялане. Мен и интериорът ме кефи! :) Ама отпред "евтините" разфасовки ще "блестят" с това :(:

Screenshot_20200901-230024.thumb.png.36b7f108ad8922b880d89feeb52b6078.png

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Stucata написа:

Отзад има трески за дялане. Мен и интериорът ме кефи! :) Ама отпред "евтините" разфасовки ще "блестят" с това :(:

Screenshot_20200901-230024.thumb.png.36b7f108ad8922b880d89feeb52b6078.png

 

 

Това ми прилича на някакво стъкло/пластмасово/, отзад с диодчета... което 100% ще струва колкото една нормална кола :)  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вееерно ли бее... Майкооо... ?

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти знаеш ли бат' @JORDITO какви ледове може да нареди тук? Зарежи фабричните простотиЙ!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В решетката е монтиран радара за адаптивния темпомат и фронт асиста. Той е много по-вероятно да отнесе боя или да го хване липсата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-стряскащото нещо, което видях е, че ще се предлагат 18 цолови стоманени?!? джанти ... няма ли поне веднъж да избягат от манията за поевтиняване и да направят нещо наистина луксозно и стойностно?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, SKODA 105 RS написа:

Най-стряскащото нещо, което видях е, че ще се предлагат 18 цолови стоманени?!? джанти ... 

Така и така сме тръгнали да обсъждаме колелата...та на задния мост (и сега, няма майтап!) ще е с барабани ? Казаха, че топ версиите ще са с дискови. Отпред поне всички са с дискове.

 

Screenshot_20200903-152651.thumb.png.df58188d56e796ba86a56c29877935a6.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да разбера, 2020та година ли сме или 1820та?!

Иначе май топ джантите бяха 21 цола. И през тях да се виждат барабаните ... ще я насека с брадвата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При електрическите коли спирачките са много по-слабо натоварени.
Не мисля, че външният вид ще пострада толкова много при дискови спирачки...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 55 минути, chavdarlk написа:

При електрическите коли спирачките са много по-слабо натоварени.
Не мисля, че външният вид ще пострада толкова много при дискови спирачки...

И ти си прав - джантите са достстъчно гадно-затворени по аеродинамични съображения, че добре скриват барабаня ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уффф пак стандартно са сложили тоя усмихнат волан. На кола за 100 000 лева. 

 

Редактирано от Mygyl
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 20 часа, SKODA 105 RS написа:

Не мога да разбера, 2020та година ли сме или 1820та?!

Иначе май топ джантите бяха 21 цола. И през тях да се виждат барабаните ... ще я насека с брадвата!

 

Твърде много се възпалявате, забравяйки че освен "потребители" вманиачени на тема спирачки и джанти, има и "потребители" (разбирай лелки, чичаци и фирми), които не просто ич не ги вълнуват тиА работи, а дори са хепи от по-ниската цена, която пък е възможна именно от тия "красоти" ;)

Вече ако няма опционална възможност за убави спирачки и халюмин колела, бих разбрал форумното недоволство.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.

 

Колата вече е в конфигуратора на сайта на Шкода България.

 

С уточнението, че поръчките ще се приемат от второто тримесечие на 2021г.

 

Има доста интересни неща, както оригинални, така и иновативни.

 

Ако се отплеснете с глезотиите, 6 цифрената сума като стартова цена за модела, с числа като 2, 4 и нагоре,  след единицата начело, със сигурност не ви мърда.?

 

Ето едно стряскащо обобщение на най-мощната версия.?

 

 

Skoda ENIAQ iV 80.pdf

 

Skoda ENIAQ iV 80

 

Поздрави.

Редактирано от РусенскоВарено
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, РусенскоВарено написа:

Ето едно стряскащо обобщение на най-мощната версия.

Мдаааа,по добре да конфигурирам Q7??.

ИзплискАхА легена тея Skoda Auto.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 19 часа, sharpshooter_ написа:

...бих разбрал форумното недоволство.

Просто си коментираме,че не всичко е кебапчета и рози ? Положителните елементи са много повече от отрицателните. Аз бих си я купил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8 часа, igeorgiev82 написа:

Мдаааа,по добре да конфигурирам Q7??.

ИзплискАхА легена тея Skoda Auto.....

Е па те са от едно "котило" , демек карантията е една и съща .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както каза Стуцата, добре че джантите са затворени, иначе, голяма излагация с тези барабани. 

Чисто визуално имам в предвид. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Очакванията са много големи, очакват да направят много фирмени продажби. Мен лятото в Еуратек многократно ми отбиваха молбата да си купя електрическо Ситигоу, а бях готов направо на деня да им го платя. Явно от централата отдавна са знаели, че този модел ще се спира от производство, но до последно се е пазело в тайна... и за съжаление нямаше и една година живот. Опитаха се са ми продадат хибридния Супърб, който сигурно е прекрасен автомобил, ако тепърва ще си купуваш голям семеен параход. Обясних им, че няма да си сменя перфектния 1.8tsi 4x4 за по-непрактична кола дето като й свърши тока на магистралата става 1.4tsi с предно и 300кг по-тежка.

 

Та, в крайна сметка ми казаха да изчакам тогаваза Ениака, който, цитирам, щял да дойде на под 100 хил лв. Аз им казах благодаря и парите за нов хибриден Супърб строших в едно приказно БМВ i3, с което да свикна на новия лайфстайл, докато Ениака узрее малко.
 

Доколкото разбирам Кодиака много добре се харчи като служебен и Ениака се очаква доста пазарен дял да дръпне в Европа. БМВ сега пускат ix3, което ще започва от 160хил лв. Има сега някакво Волво базирано на 40-ката, което ценово ще се позиционира също до 100 хил. Ениака май ще е на цената на Волвото, но с размери и практичност като БМВто...така че стискам палци пак да пребият всички с продажби в съотношението цена/качество. Вероятно ще съм сред първите кандидати за тест драйв (за Шкодата) :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Всичко хубава, ама защо са изплескали тоя таблет, все едно са го забравили по време на проектирането :( Адски ме дразни тая "мода".

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.