Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Formula 1 - сезон 2021


PRR

Recommended Posts

От 12 до сега гледах състезания от различни шампионати - едно от Супер купата Порше , едно от Супер спорт и две от Супер байк и всичките интересни .. почна Ф1 и се почнаха оплакванията - на един му виновен пепеляка , на друг пликчетата .. като не могат , да не карат .. определено с Ф1 не си заслужава човек да си губи времето вече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поне в края Ботас си намери топките за малко. Ама сигурно вече са му ги отрязали.

Иначе много ми писна от непрекъснатото мрънкане на Саждьо от гумите, от бокса, от стратегията, от мазола на задника...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина беше едно много скучно състезание. Не че беше изненада на това трасе, но надмина очакванията ми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност аз и не очаквах да е кой-знае колко интересно ;) В момента лимонадите имат предимство откъм кола и, в комбинация с не-лош (абе добър си е, ама не ме кефи) пилот, става непосилно за стрелите да се борят. Хамилтън е ясен - той си е мрънкач, свикнал винаги да е с най-добрата кола и най-добрата стратегия. Ама това време отминА.

Ботас е пътник. То е ясно, предвид бруталната разлика с Хамилтън. Досега това не беше проблем, но в момента отбора брутално губи от това. Да, в това състезание беше все тая, но ако Перез не тръгваше от бокса, най-вероятно Ботас нямаше да е трети и точките щяха да са в торбичката на РедБул. Мен ми е по-интересно какво ще стане, когато до Хамилтън седне пилот, който му е равен. Но ще видим.

И, като изключим Перез, другите си бяха на неделна разходка. Тези "модерни" трасета стават все по-скучни. Дано с новите правила малко да се поразместят нещата, въпреки, че реално правилата са такива, че стратегията е от малко значение. С малки изключения състезанията изискват максимум една смяна на гуми, не може да се "играе" с горивото, премахната и възможността за настройка на режимите на двигателите по време на състезание, гумите са еднакви и крайно ограничен брой. Е, как да промениш стратегически едно състезание? Тръгваш пръв и само дебнеш втория да влезне за да влезнеш веднага и ти. До там със стратегиите. И, предвид завихрянията за колите в момента, и изпреварванията не са от най-лесните и предвидими. Да, DRS помага, ама с колко? След 3-4 обиколки зад колата пред теб все едно си завъртял 10 и гумите са тотален шит. И, като стана дума за гумите, и там правилата са безобразно безмислени. Super Soft изкарват 5-7 обиколки и айде в бокса. Ами то с презерватив могат да се навъртят повече ;) Ама - да е интересно ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 15 минути, PRR написа:

...И, като стана дума за гумите, и там правилата са безобразно безмислени. Super Soft изкарват 5-7 обиколки и айде в бокса. Ами то с презерватив могат да се навъртят повече ;) Ама - да е интересно ?

Ако това беше комбинирано с възможност за тръгване с малко гориво и дозареждане, щеше да има смисъл. Ама нали зареждането с гориво е опасно, пък и трябва да се икономисва гориво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Супер купата Порше карат с едни коли и едни гуми , но състезанията са безкрайно интересни , защото повечето пилоти имат хъс .. тука са мастити милиардерчета , дето се плашат да не зацапат свещите .. на Спа Поршетата караха в същия , че да не беше и по-силен дъжд .. за нищо не стават (ни режисьорите , ни актьорите)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, те поршетата на червената вода се "влачат" с 200, докато F1 минават с 300 ;) Но иначе съм съгласен - формулата стана прекалено сигурно и това фиаско на Спа беше абсолютно ненужно :( 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ботас кацна в Алфа Ромео. На мястото на Кими. Мислех си, че Кими ще търкаля колата до живот дееб@. Жалко, че спира...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 24 минути, PRR написа:

Е, те поршетата на червената вода се "влачат" с 200, докато F1 минават с 300 ;) Но иначе съм съгласен - формулата стана прекалено сигурно и това фиаско на Спа беше абсолютно ненужно :( 

Нещо си се объркАл .. скоро с тези рестрикции и даунсайзинг , Ф1 ще се превърне в картинг шампионат ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, zloQQ написа:

Ботас кацна в Алфа Ромео. На мястото на Кими. Мислех си, че Кими ще търкаля колата до живот дееб@. Жалко, че спира...

И аз съжалявам, че си тръгва, но му е време да се забавлява с други неща. Винаги съм му бил фен и ми беше тъжно поледните години. Първо се подиграваха с него, като втори пилот във Ферари, после със спрялата Алфа.  Сигурен съм, че ако бяха заложили на него 2018, щеше да стане световен шампион с Ферарито. Лошото е, че наистина една епоха приключва окончателно с неговото отказване. Остана Алонсо, но него никога не съм го взимал на сериозно. Стана два пъти световен шампион в отбора на най-големия измамник в историята на Ф1 и това му беше. В итнригите няма кой да го мине само.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 12 часа, The Best Forman написа:

Нещо си се объркАл .. скоро с тези рестрикции и даунсайзинг , Ф1 ще се превърне в картинг шампионат ?

С всички рестрикций и доунсайзинг продължават да гонят "иледо" коня на 800 кила ;) 

 

И мен ми е малко кофти за Кими, но всяко нещо с времето си. Сегашната формула, както правилно мрънка чичи, не е като онази, най-вече поради близките битки в шампионата. Последните години винаги има ясно изразен лидер и опашкари. Май тази е първата от 10+ години с по-успорван шампионат ... А Кими не попадна в правилния отбор през тези години и съответно се позагуби. А имаше много потенциал :(

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, няма такава скука! За 18 обиколки я имаше 2, я не, изпреварвания :( И, предвид подредбата от днес, единствения шанс за нещо интересно са Ботас и Перез, и то защото, ще тръгнат последни...

Тая формула се опитват да я направят интересна, а вместо това я правят все по-скучна. Ама може и аз да одъртявам ...

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тия спринтови състезания могат да работят само в едномарковите или GT3 шампионати, където колите много еднакви като способности. във Ф1 е безумие

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако рейс контрола не почна да му шока канчето на пуберчето, скоро ще гледаме как талибаните карат коли, а не F1! За пореден път първо не даде място, след това изнахалства и се блъсна. Не харесвам зеления, ама това леке ми е по-противно :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ммм дааа , отдавна не бях гледал интересно състезание на Монца .

И не бях се смял толкова на катастрофа ?

Не знам само , защо във всички автомобилни среди Хонда се асоциира с косачка .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно неадекватно беше това от страна на Верстапен.
И сега малко по-позитивно. След състезанието в МотоГП направо не ми се гледаше Ф1. Обаче се получи добро състезание. Радвам се за Макларън. Щеше ми се претендентите да се посъстезават истински, но уви, Макс се показа отново. Мисля, че го е страх от Хамилтън и се разтреперва, когато е до него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, днешното МотоГП беше едно от най-добрите изобщо! Такива битки, стратегии, респект между съперниците, каране на лимита и незвестен победител на практика до финала ... шапки долу! 

 

Мен ми е интересно, какво ще реши рейс контрола. Дали ще поощрят пъпката или ще го накажат? Ако направят първото ще продължим да гледаме блъскащи се колички. Ако е второто има шанс да си седне на д-то и да разбере, че другите не са му длъжни. Но не съм оптимист. Усещането ми е за "рейсинг инцидент", т.е. избърсване на ръцете :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз очаквам да няма наказание. Не знам дали не си въобразявам заради това, че не го понасям, но ми се струва, че през годините безброй пъти му се е разминавала подобна глупост безнаказано.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Макс много лесно прегаря, спирането в бокса според мен го изнерви максимално. ако бе върнал газта, можеше да завърже по-нормална битка с Хамилтън. но не е това акцента. за мен невероятната новина е двойната победа на любимия отбор

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да повярвам! Лекето е отнесло три места наказание! Има светлина в тунела ... май :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 13 часа, PRR написа:

Не мога да повярвам! Лекето е отнесло три места наказание! Има светлина в тунела ... май :)

Не знам защо съдите толкоз строго един състезателен инцидент .. не мога да си спомня на коя писта , но Укио Катаяма с Тирел на финала предизвика инцидент със съотборника си (не помня кой беше) , но беше добър полет , после летя на Маникур. През годините е имало много подобни инциденти , но наказания не са налагани , а сега размахват сопата.

Най-фрапантния инцидент съм гледал е на Льо Ман - Ферари 51 засече и извади от състезанието водещото Ауди и като резултат Аудито беше тотал , а Ферарито продължи и завърши ... по същата логика - защо Мангала не отвори завоя ... догодина Ботас в Алфа ,  МакЛарън шампиони :) , а Мангала ще си прави прически кат манекен и ще си боцка пиърсинги ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гена, не е един инцидент! Само в това състезание бяха два - първият път Хамилтън отстъпи и мина напряко, но втория си защити позицията, при това с право! И, колкото и да ми е противен Хамилтън, поведението на пубера е нагло. В този спорт трябва да има уважение между противниците, а не газене и изхвърляне от състезанието. 

А най-фрапантните две катастрофи са на олигофрена Culthard в едно състезание на Спа. Сещаш се кое, нали?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Тактическите" инциденти същестрвуват отдавна в тоз спорт , а това си беше чист състезателен инцидент , но гледам доста е ангажирал вниманието на всички и никой не забеляза , че Ботас от края на редицата финишира на стълбичката . Или възхода на МакЛарън . Всеки коментира кой крив , кой прав .. голяма работа .. ако е толко сигурен в колата , да го беше пропуснал (както повелява правилника) и да го задмине на следващата обиколка ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.