Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Простотията българска или тема за чесане на пръсти.


The Best Forman

Recommended Posts

Ице, грешна снимка! Тия се изпреварват с 1-2km/h, колкото им е грешката в километража... Електронно са ограничени. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 1.6k
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • PRR

    281

  • tuningmania

    190

  • The Best Forman

    187

  • Izolini

    176

Преди 3 часа, The Best Forman написа:

Ти спомена дефилето , не аз ?.. аз само се заяждам ?

Продължаваш да се заяждаш.

преди 59 минути, The Best Forman написа:

Аз лично не бих казал за някой , че ми пречи ако се движи в лентата си на магистралата или в рамките на ограниченията по първокласен път , защото ако е по-бавен , а аз бързам , винаги ще намеря как да го изпреваря (както на магистрала , така и на първокласен път).

Извинявай, но говориш смешки, или по-лошото -  не си попадал в ситуация. Не мога да приложа снимка, като Ицо, затова с думи:

Пв-Смолян, трупчийка начело на колоната, 10 автомобила, от които още един камион и два буса в колоната, ти си 11та кола. Да те видя, майсторе. ;)

 

п.п. за магистрала - останал съм с впечатление или съм забелязал, че има забранителни знаци за изпреварване от товарни автомобили, поставени в началото на изкачванията, като напр. Траянови врата, при Вакарел и т.н.

Така, че тира в лява лента е нарушител!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тира е в средната, при налична дясна. Така изкчването, което следва да е с три ленти, пак е с две, а тираджията си ... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, joro-120L написа:

Пв-Смолян, трупчийка начело на колоната, 10 автомобила, от които още един камион и два буса в колоната, ти си 11та кола. Да те видя, майсторе. ;)

Ела с мен до горе!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, Izolini написа:

Ела с мен до горе!

Ице, не на мен тези.:) Нямам нужда от демонстрации. Говорили сме си за това трасе. В интерес на истината, очаквах да изразиш мнение. Знам, че пътят ти е до болка познат. Всеки завой. Не на последно място са и уменията. Много туристи се качват нагоре и са предпазливи. Не използват момента за изпреварване. Колите в колоната са на малка дистанция и трудно ще се навреш между тях. Такъв пример давам по-горе. Аз го познавам добре пътя до Нар. бани и съм го минавал многократно с бус 3.5 тона и само 100 коня под капака. Така, че ми е ясно къде и как се изпреварва. Добро впечатление ми правят някои автомобили със СМ регистрация. Карат здраво. Обаче в Пловдив на градско не ги бива. Има много пришълци от там в града.

 

Преди 2 часа, PRR написа:

Тира е в средната, при налична дясна. Така изкчването, което следва да е с три ленти, пак е с две

 АМ Тракия - две ленти, дясна - аварийна. За какво говорим?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хемус има няколко изкачвания с три ленти, без аварийна. Не помня, но май имаше и по Тракия, но може и да греша.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, joro-120L написа:

...Да те видя, майсторе...

Никога не съм твърдял , че съм майстор .. само козата е майстор , а също живея с мисълта , че съм разумен , не лекомислен ако видя възможност без излишни рискове и познавам пътя , ще намеря начин да ги изпреваря , в противен случай ще карам с колоната , но в никакъв случай няма да кажа , че ми пречат ;)

Преди две седмици се прибирам от село и на Лукпвит се оказах между два камиона (пътя го карам вече 30 години , а се возя повече) и карах зад камиона до Златна панега , където знам , че има права , на която може да се изпреварва , въпреки че през цялото време камиона сигнализираше , че може да изпреваря на места , където освен да изтръпна и да ми се дръпне ла*ното друго нямаше да стане. Камиона си караше в ограниченията и не мога да го обвинявам , че ми е пречел .. на път 5 мин. +/- мисля е в границите на статистическата грешка .. виж на магистралата после едно М1 се опита да ни събере пет коли , след като наби спирачки в локва със 100 .. жабка с БМВ видях за първи път и много бързо излязох от колоната в лявата лента и се прибрах зад камиона , а БМВ -то изпреварих малко по-късно.

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 11 минути, PRR написа:

Не помня, но май имаше и по Тракия, но може и да греша.

Тракия няма. Мислех, че коментара ти е за снимката на Ицо. Там са две ленти + аварийна.

 

640_328943.jpeg.5cd134ffe31b157c768d50db8adc1640.jpeg.56f87762dc09bb2b088910aa79146d07.jpeg

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, joro-120L написа:

п.п. за магистрала - останал съм с впечатление или съм забелязал, че има забранителни знаци за изпреварване от товарни автомобили, поставени в началото на изкачванията, като напр. Траянови врата, при Вакарел и т.н.

Така, че тира в лява лента е нарушител!

Непосредствено след моя цитат пишеш това:

Преди 4 часа, PRR написа:

Тира е в средната, при налична дясна. Така изкчването, което следва да е с три ленти, пак е с две, а тираджията си ... 

Аз коментирам на Ицо снимката. Или изпреварване по наклон на двулентова магистрала. Както и да е. Стана обърквация. ?

При наличие на три или повече ленти, мисля е безпредметно да се поставя знак №..."забранено изпреварването от товарни автомобили" или там каквото гласи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слага се знак, че е забранено за камиони в най-лявата лента, в другите две могат да се изпреварват. Въпроса беше, какво се случва, когато най-дясната е свободна ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз само да питам (не ми се сърдете и не се заяждам) в такава ситуация както е и на Жерково (на Хемус) с три ленти без аварийна  , не трябва ли да има в началото на участъка "край на магистралата" и като се качим горе друг "начало на магистрала" .. по спомен на Тракия така беше преди тунела..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам, Гена, не знам. Преди този на снимката няма знак... Та, не знам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 38 минути, PRR написа:

Слага се знак, че е забранено за камиони в най-лявата лента, в другите две могат да се изпреварват.

Това е знака, поставян на АМ Тракия преди изкачване. images.png.bfb0724fad70cdabece418d57fab4534.png

"Пътен знак В-25-Забранено е изпреварването на автомобили и мотоциклети с кош от товарни автомобили с максимално допустима маса над 3,5 тона"

 

преди 38 минути, PRR написа:

Въпроса беше, какво се случва, когато най-дясната е свободна ...

Не съм имал такъв случай на трилентова магистрала. Ослушваш се и газ в дясната лента.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 9 минути, joro-120L написа:

Това е знака, поставян на АМ Тракия преди изкачване. images.png.bfb0724fad70cdabece418d57fab4534.png

 

Визирах този:
%D0%9F%D1%8A%D1%82%D0%B5%D0%BD-%D0%B7%D0

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До @Izolini - 

 

На 26.07.2023 г. at 18:23, Izolini написа:

Понеже са простаци са го направили късно.

 

Изключително вярно! Естествено, че не е от незнание как..

 

На 26.07.2023 г. at 18:23, Izolini написа:

Неговите непрежалими от преди 1989 щяха да го направят по-бързо.

 

Малеее, дано нямаш предвид Комунистите.. Ако е така, официално обявявам, че и 0.1% не ме познаваш. И тях ги ненавиждам..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, The Best Forman написа:

Аз само да питам (не ми се сърдете и не се заяждам) в такава ситуация както е и на Жерково (на Хемус) с три ленти без аварийна  , не трябва ли да има в началото на участъка "край на магистралата" и като се качим горе друг "начало на магистрала" .. по спомен на Тракия така беше преди тунела..

Което автоматично ще доведе до ограничаване на скоростта в този участък до 90 (освен, ако не се прежалят да сложат знак 100 например), което от своя страна ще предизвика доста неудобства, тъй като каращите до тогава с 90 рЕзко ще намалят на 60.... + БОНУС - чудесна хранилка ще е за КАТ. 
Знакът посочен от Пепи е достатъчен според мен.

П.П. Не съм сигурен, но май няма ограничение в максималният брой ленти, за да се води един път магистрала - дали са 2 или 3....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Logrus написа:

Което автоматично ще доведе до ограничаване на скоростта в този участък до 90 (освен, ако не се прежалят да сложат знак 100 например), което от своя страна ще предизвика доста неудобства, тъй като каращите до тогава с 90 рЕзко ще намалят на 60.... + БОНУС - чудесна хранилка ще е за КАТ. 
Знакът посочен от Пепи е достатъчен според мен.

П.П. Не съм сигурен, но май няма ограничение в максималният брой ленти, за да се води един път магистрала - дали са 2 или 3....

Къ ми четеш мислите :)

По спомен , за да се нарича магистрала , трябва да има аварийна лента. 

П.П. Само с хранилката не съм съгласен - като няма аварийна лента и храсти , няма де да скрият на сенкЯ ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 13 часа, The Best Forman написа:

в такава ситуация както е и на Жерково (на Хемус) с три ленти без аварийна  , не трябва ли да има в началото на участъка "край на магистралата" и като се качим горе друг "начало на магистрала" .. по спомен на Тракия така беше преди тунела..

За Тракия тунела мога да кажа, че има ограничение 80. И стои патрулка с камера след паркинга на тунела, посока Сф. До знака Край на ограничението. Това е на около 300м. след тунела. Затова, не бързайте да ускорявате веднага след тунела.

 

Преди 1 час, The Best Forman написа:

По спомен , за да се нарича магистрала , трябва да има аварийна лента. 

Да, и платната да са разделени с мантинела.

На Тракия, след разклона за гр. Съединение, преди Пв. нямаше мантинела. Преди незнам колко години я сложиха и асфалта си стои под нея. Беше участък около 3-4 км. Така е била проектирана, за резервна самолетна писта. И там имаше знак Край на магистралата и скорост 90.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8 часа, joro-120L написа:

На Тракия, след разклона за гр. Съединение, преди Пв. нямаше мантинела. Преди незнам колко години я сложиха и асфалта си стои под нея. Беше участък около 3-4 км. Така е била проектирана, за резервна самолетна писта. И там имаше знак Край на магистралата и скорост 90.

Не беше резервна, беше част от простотията комунистическа - ако ни нападнат турците за 3 часа трябваше да отстъпваме до Хасково, за да могат самолетите от СеСеСеРе да кацнат там и да ни спасят.

Същата писта имаше преди Благоевград, ако ни нападнат гърците.

Същата писта в момента има в мозъците на разни типове, дето постват в социалните мрежи колко е велик Путин и СеСеСеРе ще такова всички прогнили капиталисти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Izolini написа:

Не беше резервна, беше част от простотията комунистическа - ако ни нападнат турците за 3 часа трябваше да отстъпваме до Хасково, за да могат самолетите от СеСеСеРе да кацнат там и да ни спасят.

Ще кацат, да, таратанци. От Крим и Одеса, може и Молдова, право у нас и обратно. Требе да са мноо тъпи да кацат в страна с военни действия. А и нямат нужда. ;)

 Да не задълбаваме в политика и военни стратегии. Това беше резервна писта на авиобаза Граф Игнатиево.

Казвам защо е нямало мантинела там. Някой може да не знае, да не е заварил в това положение, /па и да я е заварил/ и да му е интересно. Имаше и още един такъв участък по Тракия, на изток от Пловдив, към Белозем. Също има и на пътя Тополово - Първомай, между селата Леново и Поройна. Хората си сушат ментата там и фъстъците. Беше резерв на летище Чешнегирово.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше идея в тези "аварийни" писти - не бяха само за военни цели, трябваше да служат и за аварийно кацане на граждански полети. Естествено става дума за едно доста старо поколение самолети с други нужди. Доколкото си спомням на "пистата" преди Благоевград можеше да кацне (по изчисления) самолет от класа на ТУ154. Любопитно ми е дали някога тези писти са ползвани, дори и за тест?

Преди 1 час, joro-120L написа:

Ще кацат, да, таратанци. От Крим и Одеса, може и Молдова, право у нас и обратно. Требе да са мноо тъпи да кацат в страна с военни действия. А и нямат нужда. ;)

Жоре, за едни други времена иде реч - други бяха....разбиранията тогава, нямаше го още USA цунигъзичеството ? Но си прав - тук не е мястото за задълбаване в политиката българска ?

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 26 минути, Logrus написа:

Имаше идея в тези "аварийни" писти - не бяха само за военни цели, трябваше да служат и за аварийно кацане на граждански полети.

Да, логично е да се ползват и за такива цели. Достатъчно са здрави/не са правени от бат Бойко/, широки и дълги. Може и А380 да кацне. Поне на тези на Тракия. За благоевградската не знам. Даже и не съм я виждал.

 

преди 26 минути, Logrus написа:

Жоре, за едни други времена иде реч - други бяха....разбиранията тогава, нямаше го още USA цунигъзичеството ? Но си прав - тук не е мястото за задълбаване в политиката българска ?

?

Наистина имахме много бойни самолети тогава и авиобази. Имаше нужда от такива писти за военно време. Сега не ни трябват. Праснаха мантинелите и ни дадоха чертежите. В Графа има два самолета.

 

преди 26 минути, Logrus написа:

Любопитно ми е дали някога тези писти са ползвани, дори и за тест?

Едва ли са тествани. След, като са правилно проектирани и изпълнени, не виждам да има проблем при ползване.

Бъди сигурен, че контролът е бил жесток.

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.