Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Здравейте, вчера забелязах фаровете на един джип че нямат малкото рефлекторче което е точно пред крушката (на снимката).

Дали ако махна от мойте фарове ще размаже фокуса и чертите, и дали ще заслепявам другите?

И още едно въпросче- някой дали си е слагал релета на фаровете за повишаване на тока, по точно за възстановяване на загубения ток?

20210319_113608.jpg

Публикувано

До @vladkant - Според мен, на снимката, рефлектора насочва светлината и за това не е проблем, че отпред фара е гладък. При фарове с гладък рефлектор, чупките в предната част на фара насочват светлината и без тях няма как.

  • Благодаря 1
Публикувано

Така на пръв поглед ми се струва, че в този случай крушката не е H4, с две светлини, та затова няма, а при теб мисля че точно тази шапка е съвсем целенасочено поставена. Като се замисля още на Ладата го имаше, а и съвременните коли с H4 си имат, едва ли е излишна. Скоро мой колега купи Пежо 207 за жена си и преди да и го даде ми направи впечатление, че левия фар свети много високо и светлината е разсеяна. Опитахме се да го регулираме ръчно, но хода свърши и пак светеше високо. На следващия ден се вгледах хубаво във фара и ми направи впечатление, че крушката е забита надолу, извън тази шапка. Отворих фара и я извадих (явно някой я беше забил накриво, но беше заклинена, та видях зор докато я измъкна), поставих я както трябва и светлината падна много ниско, заради предходния реглаж, та после си върнахме реглажа и вече свети както трябва. С това исках да кажа, че без този рефлектор, няма да станат нещата според мен, светлината ще се пръсне и ще получиш обратен ефект. Интересното в случая е, че на Пежото фара е с H7, аз също съм имал кола с фар с H7, без такъв рефлектор, но при H4, май не съм срещал такъв случай. 

  • Одобрявам 1
Публикувано

За рефлектора не мога да коментирам , защото не съм наясно , но ако сложиш релета на фаровете печелиш двойно - първо - ще спрат да нагарят контактите на ключовете и второ - ще можеш да прекараш по-голям ток без притеснение , но сметни във формулата и по-дебели захранващи кабели от релето до фара .

  • Благодаря 1
  • Одобрявам 1
Публикувано

аз сложих релета,определено има разлика ,преди тях напрежението на фасунгата на крушката беше околко 11.8 v ,сега е 13.8 v ,четох че трябва да бъде поне 13.5 v за да свети крушката на 100 %

 

 

  • Благодаря 1
Публикувано

На октавията не съм имал проблем със загубен ток. Фаровете си светеха екстра (за халоген)... докато не боднах ксенон, а по-късно и ксенон с лупа. Но, ако ключа е "замина" или някъде кабела е тръгнал да се къса ще има бая сериозна загуба и може да не светят добре. В такъв случай реле определено ще помогне, но за мен това е по-скоро отлагане на неизбежното, отколкото крайно решение. Може и да греша.

Относно шапчицата - ако крушката няма "шапка", т.е. предната и част не е затъмнена, както на снимката, със сигурност ще пречиш на другите. Но, честно казано, не разбирам защо искаш да я махаш. Какво целиш и с махането смяташ ли, че ще го постигнеш?

Публикувано (Редактирано)

аз съм с крушки night breaker silver ,но никоя крушка не може да светне добре,ако напрежението е ниско след релетата мога да кажа,че светят много по-силно,като цяло важните неща са

1 напрежението на крушките - решението е релета продват се готови plug and play ,качеството е прилично взех ги от aliexpress

2 състоянито на стъклото - вариантите са полиране или смяна на стъклото 

3 състоянито на рефлектора на фара ,ако е изгорял или смяна с нов или рециклиране в Стрелча https://bg-bg.facebook.com/EwertLAK/posts/591280034252595/ 

4 вграждане на лупи+ксенон или смяна на фаровете с фабричен ксенон става супер,но интервенцията е скъпа излиза над 500 лв  

Редактирано от skodafen
Публикувано
Преди 5 часа, PRR написа:

 Но, честно казано, не разбирам защо искаш да я махаш. Какво целиш и с махането смяташ ли, че ще го постигнеш?

Не искам да я махам :) това беше просто въпрос от интерес и любопитство защо е тази разлика.

Само за релета съм се запътил, купих си релетата и легла за бушони, търся схеми които да са разбираеми за мен за да ги направя.

....и чакам да спечеля от тотото че да си взема два нови фара, че тези вече не подлежат на рециклиране, полиране и т.н.

Понеже видях стара тема във фолксваген форума, реших да питам за релетата и тук- с търсачката не успях.

Публикувано

https://audibg.com/forum/index.php?/topic/78134-монтаж-на-релета-за-фаровете-на-ауди80/ ето схемата единствената забележка е,че управленито от ключа което се подвърдва към левият фар може да се изпълни без рязане на жици с една h4 преработен, като мъжка в която влиза тази на оригиналната инсталация 

  • Благодаря 1
Публикувано

@skodafen благодарско, четох и тази тема :)

....ама аз малко почвам понякога нещата от зад на пред....

сега премерих тока на фаровете.....

Ако правилно съм използвал мултицета, загуба на ток няма....което ще рече че май ще се минава на скъпия вариянт- качествени крушки и нови фарове.....

20210320_175757.jpg

Публикувано

Ааа, чакай сега! Ако фара ти е за рециклиране, т.е. рефлекторите са заминали, хич не си губи времето да сменяш кабели. Друг проблем имаш да решаваш.

 

А октавията ти фейс лифтова ли е или не ?

Публикувано

Това напрежение успоредно на крушката ли го мериш?

Публикувано

нямаш нужда от релета, рефлектора в какво състояние е ? качи снимка 

Публикувано

@PRR просто боднах плюс и минус в буксата, мисля че е фейска- 2003 (тази от снимката)

@skodafen рефлекторите са потъмнели вътре, левият е сменян два пъти, десният е само веднъж и мисля че десния е депо, левия е тик. Левият (шофьорският ) е по  зле от десния.

Публикувано

....крушките са осрам, със синьо покритие- забравих да уточня

Публикувано

.....следваща тема в раздел "продавам"- продавам релета понеже бързам и правя нещата от зад на пред ?

....а поръчах и от китайците готово окабеляване с букси за Н4.....да се таковам у бързака.....

Публикувано
преди 2 минути, vladkant написа:

.....следваща тема в раздел "продавам"- продавам релета понеже бързам и правя нещата от зад на пред ?

....а поръчах и от китайците готово окабеляване с букси за Н4.....да се таковам у бързака.....

Идеята на @PRRза меренето е, че трябва и консуматора (крушката) да си е на мястото, демек да боднеш отзад на буксата сондите, докато крушката свети. Понеже не се вижда добре от снимката, ако не си го направил така, измери пак, преди да продадеш релетата. 

  • Одобрявам 1
Публикувано

Не, разкачих крушката и мерих от буксата- мислех че така трябва да я измеря. Утре на светло ще измеря и с крушката.

Публикувано

Ако си махнал крушката, нищо не си направил. Тя е товара и без нея няма да отчете спада на напрежение в кабелите, т.е. нищо не мериш.

Ако решиш да сменяш фаровете се обади. Имам два, без моторчетата, които трябва да обявя за продажба някой слънчев ден :) 

  • Одобрявам 1
Публикувано

@PRR дай снимки, ако искаш на лично ще ти пусна тел за вайбър.

Моторчета имам :)

Публикувано

1 v разлика, не знам дали е от голямо значение....

20210321_095028.jpg

Публикувано

В двата форума (ауди, фолксваген) се пише за 2 волта разлика.

Публикувано

Един волт разлика не е малко, но не мисля, че все пак ти е проблема там. Днес ще ти щракна фаровете и ще ти пусна снимки на лично.

  • Одобрявам 1
Публикувано

според руските форуми 1 волт е -25% от мощонстта на крушката което не малко, но едвали е основният проблем,но е част от проблема с релетата ще качиш с мнимум 25% осветеността 

 

  • Благодаря 1
Публикувано

Всъщност 1 V разлика е по-малко от 15%:

V1 = 13.6 V --> P1 = U1^2 / R = 185 / R
V2 = 12.6 V --> P2 = U2^2 / R = 159 / R
P2 / P1 = 159 / 185 = 0.86 = -14%

 

Но тъй като съпротивлението на крушката е с положителен температурен коефициент, разликата е още по-малка, около -10%.

Все пак не е за пренебрегване.

  • Благодаря 2

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.