Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Капарирах Skoda Superb 3.6i V6 DSG 4x4 L&K


skertin

Recommended Posts

  • Отговори 142
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • skertin

    60

  • joro-120L

    22

  • Stucata

    14

  • Боре

    11

Благодаря, аз го имам, но не бях стигнал дотам. Последен въпрос от мен, поне за днес.

 

Изгледах доста клипове, а и от опит знам, че темпоматът при ВАГ се управлява от лостче под това за мигачите. Само че тука не видях такова и продавачът ми каза, че темпоматът се управлява от волана... Малко се изненадах, понеже доколкото видях, дори и при новото поколение Супърб е с лостче.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От опита с моята Октавия, а и от това, което виждам на снимките, темпомата се управлява с две добавки към лоста за мигачите - от горе е включване/изключване/спиране. От страни са (извинявай, ама тук английския пасва по-добре) - set, resume, increase, decrease.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, Izolini написа:

Иначе очаквам @Stucataкато види OZ да влезе рЕзко в темата

Хаха, ОК, щом съм въвлечен на тема джанти, няма как да не споделя, че O.Z. скоро представиха новия модел на Супертуризмо серията, който са го кръстили Аеро :) Има инфо на сайта им относно функцията на "обръча" от ламели.

Screenshot_2021-04-03-23-39-49-309_com.android.chrome.thumb.jpg.784f0146897f62c443c563697bc58dd3.jpg

 

По темата за въпросния автомобил нямам какво да кажа, защото приликите с моя са по-малко от разликите :D На тема джанти не съм убеден дали трябва да се изказвам, защото имам странни виждания за "нещата", но мога да кажа едно - на Супърб 2 фейслифт има МНОГО МАЛКО модели джанти, които да му "залепнат". Повечето джанти му седят неловко. Много са предпоставките за това, но формите на колата, брутално оср@ните й пропорции и високото окачване са основните. Ако трябва да бъда честен, според мен настоящите му седят твърде прилично, за да се тръгва в посока оптимизация на визията. А най-голямата истина е, че на тази кола, със стоково окачване, най-добре й стоят 19ски.

 

п.п. някой път трябва да замерим вървежа на двете коли, че само веднъж съм опъвал ластика с такъв по Тракия, но тогава (преди 5 години) бях сток. И споменът ми не е приятен след 200... ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 23 часа, skertin написа:

Благодаря ти Жоре, трогнат съм, че си направи труда да коментираш :). Извинявам се, че така фамилиарно се обръщам към теб, въпреки че не се познаваме ;). За съжаление оригинални джанти с летни гуми и втори ключ няма :( Какво се е случило с тях, не се знае, но това определено не е нещо непоправимо, в бъдеще ще помисля по въпроса и може би ще си набавя още един чифт. 

 

Моля. За нищо.

А за името ми - затова съм го написал в ника. Жалко за джантите. Скъпи са, трудно се намират. Никоя друга джанта не стои толкова добре на тази кола, освен заводската, която е специална за L&K. А и не са масови. Направо си е за яд, погледнато от моя страна.;) Но, и мен не би ме спряло това да взема колата, ако ми харесва.

 

Преди 23 часа, Izolini написа:

Освен джантите (@joro-120L не за зимата, за нищо не стават)

 

Аз нещо различно ли съм написал?

 

На 4.04.2021 г. at 16:59, joro-120L написа:

Тези бих ги разкарал веднага. Според мен, не стоят добре на колата. Дори и за зимата.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за активността по темата! 

 

Колата вече е в двора ми ??? Продавачът се оказа доста коректен, извадихме пълната история в Шкода, всичко беше наред. Прегледаха я и потвърдиха, че е без забележка и просто нямаше какво да ме спре :)

 

Първоначалните ни впечатления са, че колата е страхотна!!! Чувствам я по-луксозна, голяма и широка от Пасата. Като я карам, имам чувството, че съм седнал на фотьойла вкъщи, изключително удобни седалки. Колата е добре обезшумена и с този салон създава уют.

 

Като забележки, трябва да сменя старт бутона, работи, но е леко пукнат (как са успяли да го направят не знам). 

 

Нещо, което не хванаха в Шкода -  предните дискове според мен са криви, защото при спиране се усеща вибрация във волана. 

 

Иначе всичко друго е наред, скоро ще си отворя нова тема и ще кача снимки! 

 

Като заключение, ще кажа, че съм изключително щастлив, че все пак след доста колебания какъв автомобил да взема, взех точно този!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде, честито!

И с тези четири кюнеца отзад...Супърба си е автомобил. Нема кво да се лъжем. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единствената снимка, която успях да направя в лудницата :) На автомивката, където си мия колите доста се огледаха в нея, а като извадих чадъра и показах как се отваря багажника, всички ахнаха ??

IMG-b046c32d8a3ed6ff2fc34be7e09e89ac-V.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 15 минути, skertin написа:

доста се огледаха в нея

Честито! Карай си я гордост! Все пак е т.нар. "флагман" на марката, нищо че е второто поколение на модела. С тази моторизация това е топ версията на колата и заслужава внимание! Останалите умреляци са т@ш@к работа ?

 

п.п. ако ти се занимава, оправи си хрома на задния фиксиран джам. Ако ли не, свиркай си ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 минути, Stucata написа:

п.п. ако ти се занимава, оправи си хрома на задния фиксиран джам. Ако ли не, свиркай си ;)

 

Почна се. :) Това няма оправяне. Освен с ново.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 5 минути, joro-120L написа:

 

Почна се. :) Това няма оправяне. Освен с ново.

Ново да бъде ;) Или пък дехром ? ...или фолиране ? ...айдеее

 

Ето и най-добрия вариант на ОЕМ джанта за модела. Наистина са правени за него.

https://seat-skoda.caffynsparts.co.uk/parts/skoda-parts/skoda-superb-ii-trifid-17-alloy-copy/

 

п.п. а като казах дехром, се сещам, че тази дебела лайстна на багажника оптически стеснява още повече иначе тясното купе :)

 

п.п.2. след като човекът вече е собственик, защо да не подхвърлим някоя друга идея, пък нека си отлежава във времето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 8 минути, Stucata написа:

Ново да бъде ;)

 

Войслав Филипов да каже колко струва.

 

преди 9 минути, Stucata написа:

Ето и най-добрия вариант на ОЕМ джанта за модела. Наистина са правени за него.

 

Нищо се не види. Ама ще си изхабим патроните тук. Нали чакаме новата тема. Аз я смятам за приключена тази.

Но, не ми пречи да пиша.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 4 минути, joro-120L написа:

Войслав Филипов да каже колко струва

360лв. от ЕТ (преди 5 години)

 

Ей тези са джантите - Trinity 18". Явно линкът нещо не бачка:

3T0071498A-HA7.thumb.jpg.df795b8882b2d60ba8022a869f174a9f.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма лошо, благодарен съм ви за което! Вече направих каско, остават гуми и да я закарам в ЕТ да я прекодират ключа, днеска ги питах, 40 лв струва услугата. 

 

По-натам трябва да сменя масло на халдекса, маслото в кутията след 20к, сменяно е на 117к. Може би и едни свещи, общо взето това е :)

 

След това бих помислил за подобрения, тия джанти, които колега @Stucataпостна наистина са уникални, но всичко ще се случва лека полека, че жена ми и без това е малко напрегната, че дадохме 25К за кола ??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 4 минути, skertin написа:

ще се случва лека полека, че жена ми и без това е малко напрегната

Ма ти нас недей ни слуша. Жената гледай да е доволна ;) Колата и така си е идеална. Само тук там можеш да я пинапудриш, ако е рекъл Господ....и жената :D Тази кола (почти) всичко си има още от завода.

 

@JORDITO, една камера за задно виждане, евентуално... ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази тема добре си върви. Що да се прави нова? И заглавието отговаря...

Ако е възможно модератор да я премести в "Представете своя автомобил"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сетих се за още нещо!!! Ама това след като жената се отърси от шока...по-натам, за рожден ден или нещо такова. Коледа също върши добра ра'лта ? Това 3.6 си плаче да запее както трябва! Не е задължително, разбира се. Просто някоя друга идея.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стуца, от одеве лоши идеи даваш. Не знам дали ще минат. Не знам нашият нов приятел skertin кой набор е и дали не е някой чичак, като мен. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 4 минути, joro-120L написа:

Тази тема добре си върви. Що да се прави нова? И заглавието отговаря...

Ако е възможно модератор да я премести в "Представете своя автомобил"

 

Абе май си прав, стана си доста вървежна с много инфо, само като я снимам направо ще си кача снимките тука :) И ще продължа да си я поддържам във времето като мога. 

 

Нещо друго, което ми прави впечатление е мултимедията. Както и при Пасата, така и тук, като вържа тела през блутута, все едно "обсебва" СИМ картата и все едно я няма в телефона и не трябва да набера номер през колата, не става през телефона, което хич не ми харесва, защото ако реша да пускам музика през youtube, няма как да стане. Добре че имам втора карта на която пускам интернета и оттам минава всичко.

 

Карах една Инсигния и не беше така, връзвах си блутута, но можех да си набирам без проблем през телефона и да си ползвам нета. Малко тъпичко са го измислили това....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 минути, skertin написа:

Нещо друго, което ми прави впечатление е мултимедията

Доктор @JORDITO има лекове за мултимедии :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, joro-120L написа:

Стуца, от одеве лоши идеи даваш. Не знам дали ще минат. Не знам нашият нов приятел skertin кой набор е и дали не е някой чичак, като мен. ;)

 

88 съм, но като цяло не съм фен на такъв тип интервенции по колата. Предпочитам да си я карам стокова. Дори и сега като подам газ, хората се обръщат след мен ???, щото не са виждали толко вървяша Шкода ???, така че не бих сложил такава генерация, но виж джантитеееее.......страхотни са, затова благодаря на колегата @Stucata за идеите :)

 

Иначе друго нещо, което ще сменя в бъдеще е всички крушки по интериора с ЛЕД такива, някакси ми е по-луксозно и по-съвременно :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 12 минути, skertin написа:

88 съм

тююю, как не се метна на Е60, бре, младеж?! ? Хубаво, остави генерацията. Той линкът кротичко ще си седи тук и от време на време може да си го пускаш да гали ушето :)

 

Коги имаш малко време, хвърли 1 око в темата ми и може да си харесаш някоя идея от там, щом все пак има някакъв мерак за лек руж ;)

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хахахахаххаха, аз и БМВ сме в две различни планети :) Може колите да не са лоши, но съм ги намразил покрай една представителна част от собствениците им......

 

От друга страна, Шкодата ми дява всичко, което искам, а именно, голям бензинов мотор, лукс, 4х4, автомат, вървеж и комфорт и то на прилична цена. А и аз не страдам от скрупули, откакто имам книжка (взех я през 2007) тази ми е 8мата кола и винаги следващата е била различна марка, обичам да експериментирам :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така и така това ще си остане моята тема, нека все пак разкажа повече за мен. 

 

Казвам се Светослав, както стана ясно съм на 32г. от София съм. Женен с дъщеря на 7г.

 

Моята Шкода история започна много странно и неочаквано.......

 

Когато реших, че ще продавам Пасата, първоначално се бях насочил към Мерцедес Е класа от 2010-2011. Впоследствие си смених мнението сиг  10 пъти. Минах през Ауди А4, Q5 и др. Накрая се спрях на Infiniti ?? и да "уж" бях твърдо решен, че ще бъде японецът.

 

Много се колебаех между Infiniti FX/QX70 и EX/QX50. Падам си повече по FXa, но бензиновите на годините, които исках прехвърляха бюджета ми доста сериозно, затова започнах да се оглеждам в EX/QX50, който обаче е много малък и няма никакво пространство на задния ред и в багажника. В един момент даже се замислях за дизел, защото има такива, които се продават тук закупени от БГ с история. 

 

Междувременно преглеждах коли в цял свят ( САЩ, Канада, Германия, Италия) и както се чудех какво да направя, откъде да я вкарам, да я вкарвам ли изобщо и кое Инфинити точно да бъде, една вечер имахме гости и мой близък приятел ми вика, що не погледнеш Шкода Супърб.

 

До този момент не се бях сещал за Супърба, защото ми се искаше да взема СУВ. 

 

На следващия ден си викам, бе я дай да прегледам обявите за Супърб в mobile.bg да видя какво има и хоп, тогава видях мечтаната кола....

 

Не можех да повярвам на обявата, препрочитах е 100тици пъти и бях изненадан, че тази кола отговаря на всички мои изисквания. Някаква сила ме накара да отида да оглед още същия ден, хареса ми страшно много и не се сдържах....капарирах я.

 

Така започна моята Шкода история, надявам се да продължи дълго и щастливо ??

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.