Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Капарирах Skoda Superb 3.6i V6 DSG 4x4 L&K


skertin

Recommended Posts

Чудесно, хайде вече официално: Добре дошъл !

Честит ти хипопотам, много да те слуша и само да те радва !

Като се окопити Жената, като и премине финансовия шок, взимай едни джанти и мултимедия, и..., почвай редовно да си гледаш /най-вече да слушаш/ клипчето с генерацията ?

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 142
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • skertin

    60

  • joro-120L

    22

  • Stucata

    14

  • Боре

    11

Аууу, Инфинити FX 70 5.0 V8 ? Такова съм изпъвал на Тракия и е чук. Звукът е един път. Искали са да го патентоват, но неуспешно, поне до онзи момент (преди 4-5 години). До преди половин година се продаваше във Витоша ауто един такъв клиентски на 60 000км. с проблемна кормилна рейка, която си имала ремонтен кит. Даваха я за под 30000лв. (беше 10 годишен).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

FX 50 е чудна кола, но никога не съм я обмислял като вариант. То и в момента има такава в Швейцария на 150к км за 25к, но за мен 390 коня са прекалено много и като мощност и като данък/застр/поддръжка и т.н. Ми те само гумите са 2к.....Затова се отказах, не съм дорасъл. Отделно едни елементарни стелки се намират трудно, оригинални във ВА са 120 лв...което за мен е твърде висока цена.

 

Затова смятам, че Супърбът точно с това оборудване е златната среда, луксозен, бърз, приличен за поддръжка и покупка и т.н. А и много искам да видя лицата на разни тарикати с БМВта и Аудита с 2ка дизел, когато някаква обикновена Шкода ги разреват на магистралата ???

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Боре написа:

Чудесно, хайде вече официално: Добре дошъл !

Честит ти хипопотам, много да те слуша и само да те радва !

Като се окопити Жената, като и премине финансовия шок, взимай едни джанти и мултимедия, и..., почвай редовно да си гледаш /най-вече да слушаш/ клипчето с генерацията ?

 

Благодаря ти Боре! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, skertin написа:

А и много искам да видя лицата на разни тарикати с БМВта и Аудита с 2ка дизел, когато някаква обикновена Шкода ги разреват на магистралата

Аааа, чакай-чакай, с 3.6-цата си в горната категория, тази на стоковите 3ка дизели ;) Би трябвало да може да ги паткаш :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, Stucata написа:

Аааа, чакай-чакай, с 3.6-цата си в горната категория, тази на стоковите 3ка дизели ;) Би трябвало да може да ги паткаш :D

Тцъ, няма да може...

На сестрата е 530d xd, 231 магарета - и на живо, и на хартия, са равни, даже след 220-230, биймъра леко дърпа ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 42 минути, Боре написа:

Тцъ, няма да може...

На сестрата е 530d xd, 231 магарета - и на живо, и на хартия, са равни, даже след 220-230, биймъра леко дърпа ;)

Ай, стига бе!!! Стоково Е60 ли не може да гътне?! Не съм го вярвал. Аз си живея с едни представи от преди много години като се подгонихме с такъв на магистралата и след 200 ме остави в точка...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 22 минути, Stucata написа:

Ай, стига бе!!! Стоково Е60 ли не може да гътне?! Не съм го вярвал. Аз си живея с едни представи от преди много години като се подгонихме с такъв на магистралата и след 200 ме остави в точка...

 

Добре де, било фейс - 235 магарета.... Направо ще си посипя главЪта с пепеУ ?

Ами не, не може да го гътне... Направо са си идентични като вървеж.

Иначе, когато ти си бил стоков, нормално да те е препарил такъв Сюпърб. Даже си мисля, че и сега ще сте на кантар, та може и пак да та прИбие ?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Боре написа:

и сега ще сте на кантар

Кантар съм с 280-300-коньовите мапнати 3ка дизели на Е60 (правили сме 3 гонки с такива - веднъж с Е60 4х4, мапнат от Самуил уж на 280к.с., втори път с Е60 на задно, мапнат от Маднес на 294к.с., а последния път преди 2 месеца паднах с малко от Е60, но надут от някакъв горублянски тунер Ники на 320 коня, но това беше преди да мина на Стейдж 2 на Рево). Щом Супърба 3.6 не може да бие стоков 3ка дизел на Е60 с 235к.с., ще пада лошо от миксера ми ???

 

п.п. когато бях 100% сток, въпросния 3.6 ме застигаше сравнително бавно до 200, но след това стана драматична разликата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, Stucata написа:

п.п. когато бях 100% сток, въпросния 3.6 ме застигаше сравнително бавно до 200, но след това стана драматична разликата.

Сигурно през цялото време е бил на шеста ?????

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Izolini, може и на 6та да е бил ;) Не искам да превръщаме темата в подобна дискусия. Знаеш, има други теми за такива разисквания :P

  • Одобрявам 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте момци, днес забелязах, че пасажерското огледало се прибира, но после не иска да се отваря. Машинката работи, но се чува как се мъчи и трябва да му се помогне на ръка, иначе йок....Та ако някой е имал подобен проблем, някакви идеи как да го излекувам :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 39 минути, skertin написа:

Здравейте момци, днес забелязах, че пасажерското огледало се прибира, но после не иска да се отваря. Машинката работи, но се чува как се мъчи и трябва да му се помогне на ръка, иначе йок....Та ако някой е имал подобен проблем, някакви идеи как да го излекувам :) 

 

Лошо... Бая разглобяване ще падне, а гаранция за решаване на преблема - нъцки ! Дори си мисля, че проблемът не е в самото огледало, а в основата...

 

Иначе, ново такова огледало, с подгрев и затъмняване, е близо 900 кинта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 2 минути, Боре написа:

 

Лошо... Бая разглобяване ще падне, а гаранция за решаване на преблема - нъцки ! Дори си мисля, че проблемът не е в самото огледало, а в основата...

 

Иначе, ново такова огледало, с подгрев и затъмняване, е близо 900 кинта.

 

Аууууу, това заболя, май ще си му помагам :D :D. Ще ги питам и в Еуратек като ходят да видя от любопитство какво ще кажат. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@skertin

Айде вече и от мен официално.... 

Честита придобивка!

Много да те радва, да служи вярно и много безаварийни и приятни километри. 

Както виждаш, колата наистина предизвиква интерес. 

Естествено... 

Чакаме снимки, снимки, снимки.... ?

 

За джанти и генерация... Когато им дойде времето. 

 

По напред четох, че имаш съмнения за криви дискове... Дано не са криви, че там май е тегаво финансово, както и огледалото. Покарай я малко и ще видиш. 

 

Ще си позволя и един съвет да ти дам за обслужване и смяна на масла филтри и тн (особено за халдекс и DSG) и евентуално твое желание това да се извърши в ЕураТек.... 

Недей. 

Има доста по читави места за това. 

Единствен плюс може да ти е История на колата при последваща продажба. ?

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 25 минути, mRt написа:

@skertin

Айде вече и от мен официално.... 

Честита придобивка!

Много да те радва, да служи вярно и много безаварийни и приятни километри. 

Както виждаш, колата наистина предизвиква интерес. 

Естествено... 

Чакаме снимки, снимки, снимки.... ?

 

За джанти и генерация... Когато им дойде времето. 

 

По напред четох, че имаш съмнения за криви дискове... Дано не са криви, че там май е тегаво финансово, както и огледалото. Покарай я малко и ще видиш. 

 

Ще си позволя и един съвет да ти дам за обслужване и смяна на масла филтри и тн (особено за халдекс и DSG) и евентуално твое желание това да се извърши в ЕураТек.... 

Недей. 

Има доста по читави места за това. 

Единствен плюс може да ти е История на колата при последваща продажба. ?

 

Благодаря ти много :) за огледалото разбирам, че си е скъпо, но дисковете, колко пък да са скъпи, предполагам не са по-скъпи от тези на Пасата, а с отстъпките, които ползвам в разни магазини, не мисля че ще ме притесни. Относно огледалото, явно им е слабо място на тия коли, на Пасата също не работеха както трябва. 

 

Относно Еуратек, ами честно казано едва ли ще я обслужвам там, по-скоро бих отишъл при тях, за да ми прекодират ключа. Иначе аз не бих сложил на тази кола оригинално масло например. Поне според моите разбирания един Ravenol предлага доста повече за общо взето същите пари. Досега съм бил доволен от ВАГ Ауто Сервиз, Пасата се обслужваше там. Също съм чувал добри отзиви за S-car service, вие към кой алтернативен сервиз бихте ме насочили? Срещнах някои положителни отзиви за един в Модерно Предградие, не помня как точно се казваше. 

 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 4.04.2021 г. at 9:27, zloQQ написа:

Малко да се отклоня...тоя волан, тоест - цвета му, много ми се набива на очи. Изобщо, според мен, не му е подходящ цвета. На фона на черно табло и капачката за еърбега, и половината конзола на волана - кафявият "ринг" ми седи като от друга кола...

 

Това и на мен ми е интересно.. И реших да проверя. Не открих C2 FL L&K с черна капачка на еърбега. Възможно ли е да е сменяна поради някаква причина? 

 

Skoda-Superb_2014_800x600_wallpaper_05.jpg.a804ed49a13c32a0d02d4a4cb92c59b9.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм.....добър въпрос, нищо не ми казаха по този въпрос, то според мен има логика да се смени само ако е имало удар с отворен еърбек, но тук според Шкода, не е имало никакви удари, дори броня не е пребоядисвана...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добър въпрос, но късно зададен. В началото не го приех сериозно, но това е типично за ЛиК - кафявите орнаменти и волан.

Намерете ми снимка с черен еърбег, за да ме опровергаете. Ще бъда щастлив.

Светославе, какво ти каза собственика за оригиналните джанти. Къде са? Пита ли го?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то аз че го питах, питах го, ама колко ми каза истината, не е ясно. Каза ,че така я е взел, колата била стояла 1г в ЧЕЗ без да се кара и според него някой си ги е взел или ги е продал, кой, никой не знае.

 

Питах го и за втория ключ, каза, че сигурно бившият собственик ( уж чехът, който е бил директор в ЧЕЗ) си е заминал с него за Чехия, което нали знаем, че са приказки от 1001 нощи ??

 

Лошото е че вчера реших да сменя батерията на наличния ключ и питах за цена за 2ри, обявиха ми около 600 лв......Което е прекалено солено, ще търся други варианти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, skertin написа:

вие към кой алтернативен сервиз бихте ме насочили

Да, Трансексперт. Звъниш и Евгени ти съдейства от там нататък ;)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви 600 лв за ключ? В Еуратек по рама оригинален за Ок2 ФЛ беше 160 лв някъде. 

А относно смяна масло. Взимаш си маслото и филтрите и в Еуратек Дружба . Записваш сервизна история и плащаш 27 лв (влиза и пробката 4 лв.) 

Не виждам причина да ходя на друго място,освен ако не ме тресат "легендите", как ще ми сипят М10Д и ще ми откраднат маслото ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Stucata благодаря! И нещо друго се замислих, оказа се, че колата има печка или поне така каза продавачът (бутонът за който @Боре говореше). Днеска като се рових из менютата намерих aux. heating или нещо такова, не го помня точно, като имаше 2 опции за настройка, но пък няма дистанционно за нея, така че явно трябва да попрочета в ръководството как точно работи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@JORDITO лол, оригинален ключ 160 лв?? Верно ли, ми то ако е така, направо отивам и си взимам....мислех, че ще е около 300, 600 и на мен ми се вижда, пе беше цена тип "не ме занимавай".

 

В Еуратек съгласни ли са да работят с клентски части? Че доколкото разбирам, имаш предвид, че мога да си купя каквото масло си реша и да им го занеса и да го сменят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно това имам предвид. С клиентски части по мотора едва ли, но за консумативи - масло,филтри, накладки, дискове да. Маслото трябва да е в запечатана опаковка и да отговаря по спецификация за автомобила.Още повече,че колата е извън гаранция. 

Редактирано от JORDITO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.