Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Гори масло


Recommended Posts

Здравейте колеги нов съм във форума и дано раздела е правилен. Колата е 1.9 105 коня и имам проблем с разхода на масло. Маслото е правилна спецификация, турбото е рециклирано, картерната си работи. Гори ми към литър и нещо на 10 хиляди. При смяна на турбото имах масло в изпускателя от 4 ти цилиндър и ми казаха че е от главата. 

Имам изпушване на всеки първи старт и веднага след като я запаля като я набия газта излизат бели пушилки. Като позагрее се изчиства и няма грам пушек. 

Смятам да ревизирам главата, но ще ви помоля за някаквк мнения и съвети?! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

разхода е нормален при 1-1.5 л на 10 к км не се нуждае от ремонт не може да гори масло от главата ,единствено според мен може да смениш дифтунгите на дюзите ,а показанията на дюзите в норма ли са ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди няколко дни доливах масло- около 800 мл до 1 литър макс да съм долял, погледнах си записките и се оказа че преди около 10 хил км съм сменял маслото, тоест разхода е сходен с твоя. Направих консултация с човека който ми поддържа колата и той каза че разхода на масло е добър. Като се има предвид че поне веднъж в месеца гледам да я покарам поне 1 км в червеното на оборотите- ей тъй, да се раздвижат боклуците из гърнето ?

Иначе я карам нормално с ограничението за градски пътища, не винаги успява да загрее до работна температура което според мен също е фактор (може и да бъркам).

Колата е 4х4 1.9 тди помпа дюза 105 дърти кобили (и едно магаре ?

Т май е нормален разхода, при мен изпушването се появява май чак когато наближи времето за смяна, или от неподходящо масло....не знам, отдавна не съм виждал изпушване при първо палене, само когато я вкарам в червеното май изпушва.

Утре сутрин ще я загледам и ще пиша, ако искаш ще пиша и какво масло съм сложил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Литър на 10 000 км. не е никакъв разход. Вероятно толкова си е гърмяла още от завода. Въобще не се вкарвай в приключения, напълно излишно е.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, skodafen написа:

разхода е нормален при 1-1.5 л на 10 к км не се нуждае от ремонт не може да гори масло от главата ,единствено според мен може да смениш дифтунгите на дюзите ,а показанията на дюзите в норма ли са ?

Ами аз се филмирах, защото при смяната на турбото имаше протекло точно от 4 цилиндър и хората казват идва от главата. 

Набих си филма и като се има предвид питанията по сервизи и пушека след дълъг престой ми казаха, че били гумички. Но толкова ми гори даже няма 1.5л на 10 хиляди. Единствено една дюза имам да показва 0.80. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично при 1-1.5 л. на 10 000 км. не бих се притеснявал за състонието на мотора , но за твое лично успокоение може да свалиш главата , да прегледаш състоянието на водачите и да смениш гумичките на клапаните (когато имаш време и финанси естествено).

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с това масло от близо година и около 10 + хил км.

Смятайки разхода на масло, ш трябва да си взимам още 5 литра до следваща смяна ?

20210423_113802.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при нормални показания на дюзите няма смисъл да я пипаш главата ,че на един познат който искаше да я прави няколко сервиза искаха да му сменят главата и вала,били разбити гумичките също били, казах му сложи си хубаво масло той наливаше някаво от 5лв/л и доливаше още 2-3л до смяната сложи мотул специфик и сега долива около 1л 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Октавия 1.9 TDI 110 к.с. с масло 5w-40 за 100 000 км, които съм я карал,  при смяна на 15000 нито веднъж не съм доливал. До 10000 не го пипаше от 10к до 15к маслото слизаше от мах до средата. Карал съм с всякакви марки, от Acdelcо, Motul до Nortlube. И никога маслото не ми е било катранено черно. Потъмняваше, но си беше прозрачно с кафеникав отенък. Същото е и Тойота Авенсис на 180к км, и на Опел Вектра на 225к. по наблюдения на автомобили на приятели. Та 1 л масло за 10к е малко множко, но карай щом знаещите и можещите казват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 23.04.2021 г. at 11:43, vladkant написа:

Аз съм с това масло от близо година и около 10 + хил км.

Смятайки разхода на масло, ш трябва да си взимам още 5 литра до следваща смяна ?

20210423_113802.jpg

Имам същото такова, останало от предна смяна около литър, ако ти трябва пиши.

На мен ми е непотребно вече, защото минах на 5W30.

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото колега, погледни си книжката.

Колегата над мен като повдигна темата и се сетих да ти покажа какво пише в моята.

Следващият ти ВАГ (ако си купуш пак ВАГ), ще е още по-жаден.

Аз лично очаквам бъдещите генерации TSI данимат дупка за маслото до тая за бензина. Направо да си сипваш и масло като зареждаш ?

20210524_071211.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно изпушването след старт - изпушват почти винаги след старт, дори и след кратко "гасене".Визирам 1,9 тди - 105 к.с. Моята беше така от нова , не вярвам да е дошла от завода с твърди гумички. Изпушва бяло за кратко и го отдавам на началното смесообразуване...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В неделя сутринта при под 10 гр. реших да дръпна щеката и хоп - маслото не е там , където съм го оставил преди 4000 км. Взех остатъците от смяната и ги сложих в багажника , направих един тигел по АМ Тракия и вчера към обяд дърпам щеката да долея , но маслото с 1-1.5 мм. нагоре (където го оставих при смяната) , помирисах да няма бензин и си качих тубата вкъщи :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 25.05.2021 г. at 13:59, димон написа:

Относно изпушването след старт - изпушват почти винаги след старт, дори и след кратко "гасене".Визирам 1,9 тди - 105 к.с. Моята беше така от нова , не вярвам да е дошла от завода с твърди гумички. Изпушва бяло за кратко и го отдавам на началното смесообразуване...

Колега, намериха масло в 4 порт в изпускателя. Откъде идва това масло тогава? Пуши след дълги престои. Според са гумички, но за сега нямам намерение да й обърна внимание 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако трябва да се сваля главата за смяна на гумички ( или както им казват руснаците - " маслосъемнье колпачки") си е голям филм...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.