Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Авариен режим


Каров

Recommended Posts

Здравейте. Днес се сблъсках за втори път с същия проблем. При движение на магистрала ми влезна в авариен режим. Гася и паля колата и тръгва нормално. Всичко е ок ако я карам до 2000-2200 оборота. Ако я натисна по продължително на по високи от тези обороти колата пак забива. Моля за помощ. Колата е 1.9/100 4х4.2004г.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

или актуатор турбо обикновенно изгниват или зацапана геометрия на турбината 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, skodafen написа:

или актуатор турбо обикновенно изгниват или зацапана геометрия на турбината 

Моят е пластмасов. Възможно ли е и той да е прецакан

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, Каров написа:

Моят е пластмасов. Възможно ли е и той да е прецакан

Да не се бъркаш с нещо друго? Сигурен ли си, че е пластмасов? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, ghost_rider написа:

Да не се бъркаш с нещо друго? Сигурен ли си, че е пластмасов? 

 

Screenshot_20210705_153704_com.huawei.browser.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, skodafen написа:

това е на егр ,този е на турбото 

 

И аз с него си мислех, че се бърка колегата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 5.07.2021 г. at 17:34, ghost_rider написа:

И аз с него си мислех, че се бърка колегата.

Здравейте отново. Днес проверих актуатора. В много добро състояние е. Работи много добре. Правих и теста с откачането на маркуча. Работи. Някакви други идеи от какво може да е. 

Screenshot_20210706_204904.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери всички вакуумни маркучета, би трябвало да имаш две (две по каталог) клапанчета по пътя на маркучетата, и тях ги проверяваш- духайки в тях трябва да пропускат въздуха в едната посока.

За по конкретно я закачаш на комп ако имаш от къде и някой разбиращ :)

при мен беше първо от актуатора (но при теб отпада този вариянт), после от маркучетата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 39 минути, vladkant написа:

Провери всички вакуумни маркучета, би трябвало да имаш две (две по каталог) клапанчета по пътя на маркучетата, и тях ги проверяваш- духайки в тях трябва да пропускат въздуха в едната посока.

За по конкретно я закачаш на комп ако имаш от къде и някой разбиращ :)

при мен беше първо от актуатора (но при теб отпада този вариянт), после от маркучетата

Благодаря колега

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм много наясно с геометрията на този мотор, но нищо не пречи една профилактика с обикновен кухненски обезмаслителен спрей. Доста вероятно да е събрало гняс. 

Редактирано от Алекси Георгиев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Pepino changed the title to Авариен режим

Не е ли най-добре да се сменят вакуумните маркучи, защото понякога сцепването не се вижда.

Добре е да се направи диагностика - log-файл в движение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Под log-файл в движение имам предвид, че колата се закача на компютър и в движение/на живо се записват данните от до 3 канала в различни комбинации - 1 или 2 файла. Записаните стойности се конвертират в екселски файл и се анализират от професионалист или човек с опит.

В момента си дал моментна снимка по време на грешката.

Аз бих се доверил на @Pepino

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 9.07.2021 г. at 9:41, legaltk написа:

Под log-файл в движение имам предвид, че колата се закача на компютър и в движение/на живо се записват данните от до 3 канала в различни комбинации - 1 или 2 файла. Записаните стойности се конвертират в екселски файл и се анализират от професионалист или човек с опит.

В момента си дал моментна снимка по време на грешката.

Аз бих се доверил на @Pepino

Здравейте отново. За този ли файл става на въпросScreenshot_20210711_152552_com.microsoft.office.officehubrow.thumb.jpg.866be91be5c1e342abdf1b62b7d6e890.jpg

Screenshot_20210711_152620_com.microsoft.office.officehubrow.jpg

Screenshot_20210711_152640_com.microsoft.office.officehubrow.jpg

Screenshot_20210711_152654_com.microsoft.office.officehubrow.jpg

Screenshot_20210711_152704_com.microsoft.office.officehubrow.jpg

Screenshot_20210711_152724_com.microsoft.office.officehubrow.jpg

Screenshot_20210711_152741_com.microsoft.office.officehubrow.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по принцип - да.

Виж потърси информация в Гугъл и форумите как се прави лог-файл, от колко оборота и т.н.

Мен са ме мерили на 3 ск. и на 4 ск. на 3-ти и 11-ти канал едновременно от 1000 до 4000 оборота.

Важно е и разчитането.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 5.07.2021 г. at 17:34, ghost_rider написа:

И аз с него си мислех, че се бърка колегата.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Каров по време на клипчето на ръка ли буташ актуатора?

Според мен (мнение на непрофесионалист), гледай дали се движи докато някой форсира, въпросът е дали функционира системата като цяло и самостоятелно.

Аз лично така бих проверил нещата, а на ръка просто щях да проверя дали нещо не го запъва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, vladkant написа:

@Каров по време на клипчето на ръка ли буташ актуатора?

Според мен (мнение на непрофесионалист), гледай дали се движи докато някой форсира, въпросът е дали функционира системата като цяло и самостоятелно.

Аз лично така бих проверил нещата, а на ръка просто щях да проверя дали нещо не го запъва.

Клипчето е с окачване и закачане на маркуча от клапана

  • Благодаря 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.