Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Смяна пружини и амортисьори - пакет лоши пътища.


bereta

Recommended Posts

Моята О2 (2.0 ДСГ лифтбек) е на 14 години и близо 350000 км. Решил съм първо да сменя задни пружини и амортисьори, а след време и предните. Дали мога да сменя с такива от пакет лоши пътища. Ще има ли проблем? Бихте ли ми препоръчали марка, модел и по възможност парт номера. В момента вече колата стои доста ниско и искам да я вдигна по-високо от нормалното. Възможно ли е? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пакет лоши пътища, представлва за отпред метални втулки ~20мм, кото се поставят над пружините, а отзад повдигането се осъщесъвява с подложки под или над пружината. В зависимост от модификацията има различни варианти. Предните може да си ги купиш от ЕТ или да си ги направиш на струг, което ти дава известна свобода в желаната височина. Задните, лично аз си ги купих от Пловдивска фирма, заместват оригиналната подложка между пружината и купето, но тук във форума съм чел, че при комби и 4х4 модификации има друг тип решения, под пружината, в леглото на моста/носача. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Написаното по-горе е вярно, но за О1, за О2 няма такива втулки/подложки. Преди около година смених моите задни пружини с такива от 4х4 (не Скаут). Пружините са със същата дължина, но са от по-дебела тел. Пружините за Скаут са с 2 см. по-дълги.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пружините от пакет лоши пътища са едни и същи за 4х4 и скаут разликата в размера на гумите дава по-високият клирънс при скаута.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Вчера реших, че е дошъл момента за смяна, понеже бях и за задни накладки. След като разпитах се оказа, че при О2 задните амортисьори са еднакви и има три вида пружини, различаващи се по дебелина на желязото и височина. Купих най-високите (380mm - с 30mm повече)и дебели пружини (13mm), газови амортисьори Каяба и ремонтен комплект прахоуловители Монро. Доста се “вирна” задницата, имам чуството, че се качих на джип ::)). Беше ми писнало да ми закача колата на най-малките неравности и с малко багаж да опира на тампоните. Грозничко е, защото и гумите ми са 15-ки, но мисля, че с времето ще слегнат. Надявам се да съм доволен и от возията и стабилността при по-високи скорости 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен не е добре да оставаш само на висока задница, тия неща трябва да се правят наведнъж. Първо самата стойка на колата е кофти по тоя начин и отделно фаровете ти ще се забият доста надолу и не е сигурно дали само с регулиране ще се компенсира забиването.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.